معرفی کتاب های شهاب اناری

 

زبان جامع مبتکران

زبان جامع  براساس برنامه درسی جدید است و مطابق با آخرین تغییرات در کتابهای درسی است. این کتاب به طور کامل دروس ارائه شده در سه کتاب دهم ، یازدهم و دوازدهم را ارائه می دهد. در نگاه اول ، این کتاب ممکن است 464 صفحه به نظر برسد ، اما با توجه به اینکه برای درس زبان انگلیسی دیگر نیازی به کتاب دیگری ندارید ، می توان گفت که چنین حجمی کاملاً معقول و قابل قبول است.

این کتاب همچنین دارای یک فرهنگ لغت چاپی به اندازه جیبی رایگان است و همیشه می توانید برای مرور کلمات در کمترین زمان آن را همراه داشته باشید. این واژه نامه که به عنوان ضمیمه کتاب اصلی ارائه شده است ، تمام کلماتی را که در میان هزار کلمه پرکاربرد در انگلیسی هستند برجسته می کند.

زبان جامع  که یکی از پر ترین کتاب های درسی است ، توسط شهاب اناری و روزبه شهلایی نوشته شده است

 

زبان یازدهم مبتکران

در کتاب زبان یازدهم مبتکران ، دروس به صورت ساده و همراه با جزئیات ذکر شده است ، تا دانش آموز بتواند همه چیز را به راحتی درک کند.

کتاب درسی تمام نکات دستور زبان و واژگان جدید را به صورت عمیق و مفهومی به دانش آموز توضیح می دهد و در پایان کتاب ، یک آزمون جامع برای خودآزمایی دانش آموز در نظر گرفته شده است.

قسمت اول آموزش گرامر

این کتاب با بخش دستور زبان شروع می شود و سپس به نکات مهم اشاره می کند و موضوع تکمیلی درس را توضیح می دهد. در انتهای قسمت گرامر کتاب ، چهار گزینه برای سوالات نوشتن آموزشی وجود دارد ، و سپس سوالات مربوط به آزمونهای سراسری و ورود رایگان در سال های گذشته وجود دارد. تمام پاسخ ها با توضیحات کامل و کامل بررسی می شود تا در صورت عدم پاسخ نادرست به آزمون ، پاسخ صحیح را با توضیح کامل مشاهده کنید.

 

زبان دهم مبتکران

هدف از نوشتن کتاب آزمون زبان انگلیسی دهم مبتکران آماده سازی دانش آموزان برای آزمون سراسری و کنکور بود. طراحی دروس کتاب با اصول علمی آموزش موضوعی تنظیم شده و این سازگاری به خوبی انجام شده است. لیست کتابها فقط شامل بخشهای واژگان ، دستور زبان ، درک مطلب و آزمونهای جداگانه برای هر درس است. لحن کتاب نیز رسمی و روان است. کتاب تست زبان انگلیسی دهم مبتکران با دستورالعمل دستور زبان برای هر درس شروع می شود و بعد از آن تست های دستور زبان برای درس دنبال می شود. سپس آموزش واژگان در چهار بخش جداگانه برای هر درس همراه با آزمون های این بخش ها ، و تست های درک مطلب و تست های دقیق بعد از تست های واژگان یافت می شوند. در پایان هر درس ، یک تست کامل از 20 تست کل درس وجود دارد. در مقدمه ، نویسنده به طور مفصل نحوه قرارگیری مطالب کتاب و همچنین نحوه استفاده از آن را توضیح می دهد که کار بسیار مفید و مناسبی برای دانش آموزان است تا بتوانند بیشترین بهره را از کتاب ببرند. علاوه بر این ، نگارش کتاب و محتوای آن مطابق با اهداف تعیین شده توسط نویسنده در مقدمه بود.

 

زبان تخصصی جلد اول مبتکران

کتاب زبان تخصصی مبتکران  دارای چهار ساختار مهم است. در کنار این کتاب که توسط مبتکران منتشر شده است ، می توانید از سی دی آموزشی آن نیز استفاده کنید که تمام مطالب کتاب روی آن جمع شده است. این کتاب ، همانطور که گفته شد ، از چهار بخش عمده تشکیل شده است. در بخش اول می توانید با خواندن پیشرفته ، در قسمت بعدی با کلمات ، در قسمت سوم با نوشتن زبان و در پایان با کنکور سال های گذشته آشنا شوید. سال ها.

 

 هر یک از این بخشها دارای اهداف مختلف آموزشی است که بر اساس آن داوطلبان می توانند در دوره تخصصی زبان مهارت کافی کسب کنند. این کتاب به بررسی واژگان ، درک مطلب و اصطلاحات تخصصی می پردازد که نویسندگان آن سعی کرده اند در بخشها و بخشهای مختلف آن قرار دهند. این کتاب دارای یک پاسخ کلیدی توصیفی است که می توانید در انتها مشاهده کنید. با مطالعه این کتاب می توانید از تکنیک های پیشرفته خواندن متن نیز بهره مند شوید .

 

زبان تخصصی جلد دوم مبتکران

این کتاب کلمات و اصطلاحات رایج و کلیدی را در قالب متن های منسجم و موضوعی به شما معرفی می کند. 21 متن آموزشی همراه با ترجمه و دسته بندی کلمات مهم به همراه مثال به یادگیری شما کمک می کند. در پایان هر فصل ، 20 سوال چهار گزینه ای برای تمرین بیشتر وجود دارد.

فصل سوم: نقشه های زبانی

در این فصل ، شما با اصطلاحات محاوره ای و انگلیسی روزمره آشنا می شوید و اصطلاحات مربوطه را در قالب موضوعات مشترک در مکالمه یاد می گیرید. این فصل و محتوای آن یکی از نقاط ضعف اکثر داوطلبان در تمام سالهای گذشته بوده است و امیدواریم محتوای آن گرهی از این گره سالها را باز کند.

فصل 4: کنکورهای سال اخیر

این فصل شامل سوالات آخرین کنکور به همراه پاسخ تشریحی برای تمرین بیشتر و نتیجه گیری نهایی است.

 

مشاهده سایر کتاب های کمک درسی در بانک کتاب 


کتابخانه ایران کتاب ,زبان ,مبتکران ,دانش ,تمام ,دستور ,دستور زبان ,وجود دارد ,دانش آموز ,زبان تخصصی ,شهاب اناری ,برای تمرین بیشتر ,زبان یازدهم مبتکران منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فرش 1000 شانه فیلم شناخت آموزش بازاریابی اینترنتی پویان فلزیاب سایتی برای همه کُنجِ دنجِ مجآزیم راهنمای استفاده از وسایل برقی خانگی