اثاثیه سنگین را چطور جا به جا  کنیم؟

حتما در خانه شما هم وسیله هایی هست که جابجایی آن برای یک نفر مقدور نیست. با ما تا انتهای این بلاگ باشید که چند نکته برای جابجایی وسایل سنگین خواهیم گفت.

وسیله هایی که سنگین در خانه یا اداره وجود دارد مثل یخچال، گاوصندوق، پیانو، لباسشویی و یا وسیله های دیگر. اما شما باید در یک سری از وسیله ها اقداماتی را قبل از جابجایی انجام دهید. برای مثال وقتی می خواهید یخچال را به جای دیگری انتقال دهید بهتر است که آن را یک روز قبل از جابجایی از برق بکشید.

وسیله هایی مانند لباسشویی و یا ظرفشویی را از برق بکشید و مطمئن باشید که داخل آنها ظرف و یا آب نباشد که موقع جابجایی به بقیه وسیله ها هم آسیب بزند.

وسیله هایی مانند پیانو، کمد و یا تخت را با احتیاط کامل جدا کنید تا آسیبی نبینند.

بسته بندی وسیله های سنگین:

برای بسته بندی وسیله های سنگین حتما از نایلون های حباب دار استفاده کنید و آنها را در کارتن های چند لایه بسته بندی کنید و هنگام با زدن هم با پتو آنها را محکم کنید.

وسیله های بزرگ و سنگین طوری است که جای دست ندارد که شما آن را بگیرید و حمل کنید و حتی اگر هم چند نفر باشید باز هم ممکن است که به خود و وسیله آسیب بزنید. کارگران باربری برای اینکار آموزش دیده اند و می توانند به راحتی این وسیله های سنگین را جا به جا کنند.

نکته: هنگام جا به جایی حتما تمام قطعات جدا شونده را از وسیله های سنگین جدا کنید. 

نکته: برای جا به جایی حتما از یک وسیله درستی استفاده کنید تا به بدن خود آسیب نزنید.

 

امیدوارم که نکات گفته شده در این مقاله مورد توجه شما قرار گرفته باشد و از آنها در حمل بار و اثاثیه منزل استفاده کنید.


shprk وسیله ,سنگین ,جابجایی ,حتما ,هایی ,بندی ,وسیله هایی ,بسته بندی ,استفاده کنید ,جایی حتما ,بندی وسیله منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروش,سرمایه گذاری در خرید زمین و املاک صنعتی و کشاورزی صدرصد تضمینی, پرسود املاک شمال معرفی سایت های انفجار معتبر تبرید سرد درمیس طب - کالاهای پزشکی و بهداشتی فیس براش صورت ثریا فیلم آشپزی و غذا های مدرن فروش آهنگهای قدیمی/شوی قدیمی نایاب/بزمهای قدیمی/تیاترهای قدیمی پیله ی یک زن