۱) اول پوست خود راتمیز کنید. براي این منظور از مرطوب کننده یا لوسیون استفاده کنید. بهترین زمان براي ازبین بردن موهای زاید درست بعد از حمام کردن می باشد. پیش از استفاده از دستگاه بند انداز ناحیه ی موردنظر را کاملاً خشک نمایید، براي شروع از پودر سست کننده استفاده کنید.

۲) دو شاخ آداپتور دستگاه بندانداز را به پریز برق زده و سوکت آن را به پورت مخصوص برق دستگاه وصل نمایید.

۳) براي روشن کردن دستگاه بندانداز کلید پاور را به طرف بالا فشار دهید و قسمت قرار گرفتن نخ پنبه ای را روی پوست خود بگذارید، به آرامی دستگاه بندانداز را بر روی محلهایی که مو رشد کرده حرکت دهید. لازم به یادآوری است که فشار بی اندازه دستگاه بر روی بدن پوست شما را ازار مي دهد و یا امکان دارد دچار اسیب کند.

۴) بعد از حذف موها از ژل خنک کننده یا لوسیون مرطوب کننده ی مورد علاقه ی خود استفاده کنید.

https://elanza.com/category/eyebrow-shadow

۵) در استفاده، اگر خواستید واحد اصلی دستگاه بندانداز برقي متوقف شود، بلا فاصله کلید پاور را به سمت پائین دستگاه فشار دهید.

بنداندازهای برقي موجود در بازار دارای مدل های متنوعی هستند؛ بعضی از آنها قابلیت های اضافه ای مثل چراغ LED براي روشنی سطح پوست، قابلیت تنظیم درجه و سرعت دستگاه و ویژگی های ديگر را در اختیار شما قرار می‌دهند که باتوجه به آنها قيمت بندانداز بیش تر خواهد شد. بدین ترتیب این شما هستید که باتوجه به بودجه و نیازتان یک مدل ساده و یا پیشرفته انتخاب می کنید.

نخ پنبه ای را به گونه ای در دستگاه بگذارید که نه خيلي شل و نه خيلي سفت باشد. در صورت سفت بستن نخ، مرتب پاره ميشود .

بعد از هربار استفاده نخ پنبه ای را تعویض کنید تا الودگی آن به پوستتان رخنه نکرده و سبب جوش نشود.

سشوارها ممکن است دارای یک المنت حرارتی باشند که می‌توان آن را همزمان با کارکرد موتور سشوار، روشن یا خاموش کرد و بدین وسیله هوای خروجی سشوار را سرد یا گرم نمود. همچنین در برخی از مدل‌ها امکان تنظیم سرعت موتور و در نتیجه سرعت دمش هوا وجود دارد.

سشوار ها یکی از مهم ترین وسایل لوازم آرایشی است هم برای آقایان و هم خانم ها داشتن یک سشوار لازم است زیرا مهم ترین وسایل آرایشی است و برای حالت دادن به مو و خشک کردن آن بیشتر استفاده میشود.

سشوار ها انواع مختلفی دارند و آن نیز بستگی به نیاز شما دارد سشوار هایی که در آرایشگاه ها استفاده میشوند معمولا پیشرفته تر و با کیفیت تر هستند و با توجه به کیفیتشان قیمت بالایی نیز دارند پس هنگام سشوار ها اول بودجه ای برای آن تعین کنید و بعد اقدام به کنید سشوار ها در مدلهای مختلف ساخته شده اند و با توجه به امکانات و کیفیتشان دسته بندی شده اند در هنگام وسایل برقی قبل از هرچیزی به شرکت سازنده ی آن توجه میکنند زیرا بیشتر شرکت ها وسایل های برقی ای که میسازند دیرتر خراب شده و دارای گارانتی هستند.

اگر شما هر روز موهای خود را سشوار می‌کشید، پس سشوار را ساده بگیرید. در حالی که شاید کیف پولتان از اینکه سشوار ارزان قیمت می‌ از شما قدردان باشد، اما قطعا موهایتان شما را نمی‌بخشند. یک سشوار خوب چرخشی یا حرفه‌ای، در وقت با ارزش شما صرفه‌جویی می‌کند و هر روز صبح، باعث شروع یک روز خوب می‌شود. اما شاید خیلی‌ها ندانند که سشوار خوب چیست

https://elanza.com/category/nail-treatments

تنوع مدل سشوارها در بازار بسیار زیاد است که شامل: سشوار برس‌دار چرخشی (گردان)، سشوار برسی غیر چرخشی ( حالت‌دهنده مو)، سشوار پایه‌دار سشوار حرفه‌ای (آرایشگاهی)، سشوار خانگی، سشوار نیمه حرفه‌ای، سشوار دیواری، سشوار مسافرتی و سشوار صنعتی می‌شود.

تفاوت اصلی سشوارها در قدرت موتور و میزان وات‌آن‌هاست. میزان وات بالا بهتر از میزان حرارتی بالا است. حرارت بالا به موها آسیب می‌زند. یکی از نکات مهم هم میزان صدای سشوار است و اگر به دنبال سشوار بی‌صدا هستید، به سراغ سشوار ارزان قیمت و قدیمی نروید.

سعی کنید حتمی در هنگام سشوار دقت کنید تا بهترین مدل از سشوار را انتخاب و کنید. وسایل های بهداشتی و آرایشی چیزی هست که هم مردان و هم ن بیشتر از هرچیزی به آن توجه میکنند سشوار نیز جزو مهم ترین وسایل آرایشی است پس وجود آن لازم است.

https://elanza.com/category/fixator

سشوار ها در انواع مدل ها ساخته شده اند که آن بستگی به سلیقه و نیاز شما دارد برای مثال این سشوار ها در انواع رنگ ها و اندازه ها ساخته شده اند و سشوار مخصوص ن و مردان ساخته شده اند در هنگام این سشوار ها باید بیشتر وقت بگذارید و بهترین مدلهای این سشوار ها را ب. 


گاه اینترنتی زیبایی و آرایشی و مد الانزا سشوار ,دستگاه ,استفاده ,وسایل ,آرایشی ,بندانداز ,هنگام ,دستگاه بندانداز , سشوار ,https elanza ,ترین وسایل ,ترین وسایل آرایشی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ایران اپلیکیشن وارش کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. درامدزایی ها مرجع آهنگ ایرانی بین آباد aryatehranews کلینیک دندانپزشکی سعادت آباد