درست است که استفاده از مداد چشم به مراتب از خط چشم بیشتر است، اما باید بدانید که ماندگار مدادها از خط چشم کمتر است و این موضوع برای بسیاری از خانم ها قابل چشم پوشی نخواهد بود.

 

مداد چشم را در جای خنک نگه داری کنید‎

سعی کنید مداد چشم را در جای خنک نگه دارید، چرا که برخی از مدادهای چشم در اثر گرما نرم شده و حین استفاده شما نمی توانید خطوط نازک و مرتبی در چشم خود بکشید.

مزایای استفاده از مداد چشم

خط چین بکشید

شما می توانید با کشیدن خط چین هایی با کمک مداد چشم، خط چشم صافی پشت پلک خود بکشید. اگر در کشیدن خط چشم مشکل دارید، گوشه خارجی پلک خود را با انگشت گرفته و به کمک مداد، خط های کوتاه به شکل خط چشن بکشید. سپس این خط چین ها را به کمک خط چشم به هم وصل کنید تا یک خط زیبا و ظریف پشت پلک خود بکشید.

http://elanza.com/

از مداد چشم قهوه ای استفاده کنید

اگر پوست و موی شما روشن است، می توانید از مداد چشم قهوه ای استفاده نمایید. با این کار شما تضاد زیادی در آرایش خود ایجاد نمی کنید و می توانید آرایش زیبایی را روی چهره خود اعمال کنید. حتی می توانید خط بالای پلک خود را به رنگ مشکی انتخاب کرده و برای پلک پایین مداد چشم قهوه ای برگزینید. ترکیب این آرایش با یک ریمل خوب مانند ریمل بورژوا می تواند چشم های زیبایی را برای شما به ارمغان آورد. (برای ریمل بورژوا با تخفیف ویژه روی لینک زیر کلیک کنید):

اجازه ندهید تا نوک مداد خیلی خشک شود

سردی بیش از اندازه هوا و همچنین خشکی هوا می تواند منجر به خشک شدن بیش از اندازه نوک مداد شود. نوک خشک شده مداد، سبب بریده بریده شدن خطوط پشت پلک شما خواهد شد و در نهایت شما نمی توانید خطوط یکدستی بکشید.

 

درشت تر نشان دادن چشم ها را فراموش نکنید

اگر می خواهید چشم های خود را درشت نشان دهید، مداد چشم و یا کشیده خط چشم را از نیمه پلک آغاز نماید و آن را تا قسمت خارجی پلک ادامه دهید.

مداد چشم پیچی

با گسترش و پیشرفت روز افزون مواد و لوازم آرایشی، کاملا طبیعی است که مداد های آرایشی هم از این پیشرفت عقب نمانند. مداد چشم پیچی با کاربردی راحت و مطمئن می تواند خط چشمی دقیق تر و تیره تر ایجاد کند و ماندگاری بالاتری نسبت به مداد های معمولی دارد. از ویژگی های این نوع مداد ها این است که  ساختار بسیار نرمی دارد و نیاز به تراشیدن ندارد.

https://elanza.com/category/lip-balm-lip-moisturizer

نکته:

مداد چشم را در جای خنک نگه داری کنید و قبل از تراشیدن آن را برای 10 دقیقه در یخچال  قرار دهید  تا مدادتان نرم و له نشود . اگرچه ممکن است برخی به طور کلی به ترکیبات موجود در لوازم آرایشی چشم مانند خط چشم ها و مداد چشم ها حساسیت داشته باشند؛ اما قطعا در صورتی که از محصولات تقلبی و بی کیفیت استفاده شود، عوارض بیشتر و شدید تری را در پی خواهد داشت و نا خالصی های موجود در آن ها می تواند منجر به انواع آلرژی های پوستی در پلک، مخاط حساس چشم و نواحی غدد اشکی شود. بنابراین حتما بایستی دقت کنیم که از لوازم آرایش هایی که برند معتبری دارند و کارشناسان، استاندارد بودن و ضد حساسیت بودن آن را تایید کرده اند، استفاده کنیم.

https://elanza.com/category/eyebrow-shadow

سخن پایانی

همان طور که گفته شد، شما می توانید تمامی کارهایی که می توانید با خط چشم انجام دهید، با مداد چشم نیز صورت دهید. با این تفاوت که استفاده از مدادهای چشم به مراتب آسان تر از خط چشم است.


گاه اینترنتی زیبایی و آرایشی و مد الانزا مداد ,استفاده ,توانید ,بکشید ,تواند ,آرایش ,https elanza ,تواند منجر ,ریمل بورژوا ,توانید خطوط منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود فیلم و سریال جدید فلزیاب 7آنتن نهالستان پالیز مهندس سعید قاسمی عشق و دوستی پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان جامع ترین وبلاگ سئو