در زمان پنکیک و انتخاب بهترین مارک مورد نظر خود، در نظر گرفتن نوع پوست تان را فراموش نکنید. پوست شما می تواند خشک، چرب، نرمال یا مختلط باشد. پنکک ها به دو صورت مات و براق در بازار موجود هستند که نوع مات آن برای پوست های چرب بیشتر پیشنهاد می شود اما افراد با پوست خشک می توانند از هر دو نوع استفاده کنند.

رنگ پنکک باید متناسب با پوست شما باشد. اگر به آرایشی طبیعی علاقه دارید، سعی کنید پنکیک خود را همرنگ با پوستتان انتخاب کنید. برای انتخاب رنگ پنکک، آن را بر روی فک و آرواره اخود که بیشترین همخوانی با پوست صورت شما دارند، امتحان کنید و هرگز پنکیک را پشت دست خود امتحان نکنید.

https://elanza.com/category/make-up-remover

برندهای مختلفی به تولید پنکیک مشغول هستند که هر کدام ویژگی خاصی را در اختیار مشتری قرار می دهند. با در نظر گرفتن این ویژگی ها و نکات مورد نظر خود، به راحتی می توان بهترین مارک پنکک را انتخاب کرد.

درمان های خانگی برای رفع خشکی پوست دست

استفاده از کرم های مرطوب کننده 

چندین بار در روز از کرم یا لوسیون مرطوب کننده باکیفیت استفاده کنید. لوسیون ها و کرم ها به بازگرداندن رطوبت به سطح پوست کمک نموده و آنرا مجددا به درون پوست باز می گردانند.

لایه برداری پوست دست با اسکراب ملایم

سعی کنید هر هفته با اسکراب مخصوص دست، سلول های مرده پوست را از بین برید. چنانچه نمی دانید چطور لایه بردار طبیعی تهیه کنید، ما این جا چهار دستورالعمل برای شما داریم:

¼ فنجان جوش شیرین+ ½ فنجان روغن نارگیل

¼ فنجان شکر قهوه ای+ ¼ فنجان روغن زیتون دست نخورده

3 قاشق غذاخوری دانه قهوه+ 1 قاشق غذاخوری روغن هسته انگور

½ فنجان نمک دریایی+ ¼ فنجان روغن جوجوبا 

یکی از این ترکیب ها را انتخاب نموده و آنرا به مدت 30 ثانیه با حرکات دایره ای روی پوست دست ماساژ دهید. 30 ثانیه ديگر صبر کنید تا پوست تان مواد را بخود جذب کند آنگاه با آب گرم شست و شو دهید.

 

نحوه انتخاب کرم پودر

انتخاب کرم پودر یکی از اساسی ترین انتخاب لوازم آرایشی است و باید به نحوی انتخاب شود که متناسب با پوست باشد.کرم پودر انواع گوناگونی دارد و در رنگ های مختلفی دیده می شود. هنگام کرم پودر آن را روی دست امتحان نکنید بلکه آن را روی گردن یا پوست صورت بمالید.

 

کرم پودر مناسب برای پوست روشن کرم عاجی روشن است.

اگر شما دارای پوست بژ یا گندمی هستید بهترین انتخاب برای شما کرم بژ رنگ است.

بهترین انتخاب برای پوست تیره رنگ کرم بژگرم و یا بژ طبیعی است.

توجه داشته باشید که هنگام کرم پودر به نوع پوستتان دقت کنید زیرا برای هر پوستی یک نوع کرم مناسب است. برای پوست های چرب بهتر است از یک کرم پودر بدون چربی یا با منشا آبی استفاده کرد.

 

پوست های خشک با کرم پودرهایی که حالت چرب تری دارند، سازگاری بهتری دارند. اگر پوست به محض استفاده از کرم پودر آن را به خود جذب می کند، بهتر است که از کرم پودر چرب تری استفاده شود.

 

برای بهتر شدن اثر کرم پودر، همیشه از پنکیک متناسب با همان کرم پودر استفاده کنید چون حالت ضد آب به آن می دهد.

پارافین تراپی دست ها را تجربه کنید

پارافین تراپی یکی از روش های درمانی بسیار مؤثر است که به تازگی در بسياري از سالن های زیبایی و درمانی عرضه می شود. اسید های چرب موجود در پارافین ها میتوانند به درمان خشکی پوست و جوانسازی دست ها کمک شایانی کنند. بعلاوه این شیوه در درمان درد های رماتیسمی هم بسیار موثر خواهد بود.

https://elanza.com/category/eyeliner

عسل 

عسل یک مرطوب کننده طبیعی است که دارای خواص آنتی اکسیدان و ضد می و به خشکی پوست دست کمک می کند.

همینطور عسل به نگه داشتن رطوبت پوست کمک می کند و دارای خواص ضد پیری برای پوست شما است.

آموزش مرحله ای آرایش صورت با لحاظ تمامی نکات

دنیای آرایش دنیای وسیعی از ترفندهاست که با استفاده از آن می توانید نواقص چهره خود را بپوشانید و بر زیبایی چهره تان بیافزایید. هنگام آرایش کردن باید نکاتی را رعایت کنید که علاوه بر زیبایی چهره شما را طبیعی نشان دهد چرا که اگر آرایش به طور صحیحی صورت نگیرد، صورت و آرایش مصنوعی به نظر می رسد.

 

هنگام آرایش باید با شکل صورت و نمای خارجی چهره خود دقت کنید و آرایشی را بر اساس فرم چهره و رنگ پوستتان انجام دهید تا زیبا به نظر برسید . این بخش از دنیای مد نمناک به آموزش آرایش صورت از صفر تا صد می پردازد پس اگر طریقه صحیح آرایش کردن را نمی دانید این مطلب را با دقت مطالعه کنید.

 

نحوه استفاده از مرطوب کننده

استفاده از مرطوب کننده پس از شستن صورت توصیه میشود و باید آن را وقتی هنوز پوست کمی رطوبت دارد استفاده کرد و به آرامی روی پوست پخش نمود. ماساژ زیادی توصیه نمی شود و ممکن است پوست را حساس کند.تعداد دفعات استفاده از مرطوب کننده بستگی به نوع پوست دارد و نیاز آن دارد.

https://elanza.com/category/eyelash-extention

نحوه زدن مرطوب کننده به گونه ها به این صورت است که باید آن را به صورت دورانی به گونه ها بمالید.

روش استفاده از مرطوب کننده برای اطراف بینی اینگونه است که باید مرطوب کننده را از قسمت اطراف پایین بینی به سمت بالا و به طرف پیشانی بمالید.

نحوه استفاده از مرطوب کننده در قسمت پیشانی به این صورت است که مرطوب کننده را به صورت ضربدری روی پیشانی ماساژ دهید.

در اطراف لب و چانه باید به نحوی مرطوب کننده را بمالید که قسمت های پایینی چانه را به صورت کامل پوشش بدهد به صورتی که از چانه شروع شود و به اطراف گونه ها برسد.


گاه اینترنتی زیبایی و آرایشی و مد الانزا پوست ,استفاده ,صورت ,مرطوب ,کننده ,پودر ,مرطوب کننده ,برای پوست ,فنجان روغن ,خشکی پوست ,https elanza منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دریافت اطلاعات جهت ثبت نام وام ازدواج برای نهال سبز تازه ام ... دانلود 93 | دانلود موزیک، برنامه و ... کمپین رسمی #ماسربازیم اجناس فوق العاده همه راه های جلوگیری از بارداری رزینت اقتصاد مقاومتی بهترین سایت شاهکار معماری ایران