استخدام معمار: 7 نکته ای که باید بدانید

cba Architects cork بنابراین ، شما تصمیم گرفته اید که یک پروژه جدید را شروع کنید و به دنبال معماری مناسب هستید؟ معماران CBA نکات زیر را برای شما آورده اند.

1. حرفه ای ها

در ایرلند عنوان "معمار" تحت قانون کنترل ساختمان 2007 محافظت می شود. معماران واجد شرایط به طور معمول پنج سال تحصیل در کالج به علاوه دو سال تمرین حرفه ای را به پایان می رسانند و به دنبال آن امتحانات حرفه ای را برای عضویت در سازمان ثبت معماران ، RIAI پذیرفته اند. تمدید ثبت نام سالانه نیاز به تکمیل CPD منظم دارد تا از دانش و مهارت اطمینان حاصل شود. معماران به طور معمول در زمینه حقوق ، برنامه ریزی ، علوم محیطی و تاریخچه تحصیل می کنند تا آنجا که در ساختمان ها اعمال می شود ، اما تمرکز اصلی مهارت آنها در طراحی ساختمان برای مشتریان است. فقط معماران ثبت نام شده می توانند "گواهی" معتبر کار در حال اتمام را ارائه دهند که برای بودجه بانک و آینده ملک شما مورد نیاز است.

 

2. مختصر

"خلاصه" برای یک پروژه برای یک نتیجه مهم بسیار مهم است و بنابراین مستلزم زمان و تلاش قابل توجهی برای درست شدن است. مفید است که فرایند تهیه پیش نویس خود را حتی قبل از مشارکت با یک معمار شروع کنید. در خلاصه مقاله شما باید اولویت های پروژه خود را ذکر کنید ، با عناصر اساسی برجسته شده است. اولویت های شما ممکن است تمرکز بر باغ ، تمرکز بر آشپزخانه یا یکپارچه سازی فضای زندگی باشد. این خلاصه باید به هدایت روند طراحی کمک کند تا اولویت های اولیه تا اجرای نهایی حفظ شود.

 

معمار شما می تواند به شما کمک کند تا در ابتدای روند ، مختصر خود را با شما در توسعه روند اطمینان حاصل کند که نتیجه پروژه انتظارات شما را برآورده می کند.

 

3. ایده های طراحی

طراحی ساختمان ها یک فرآیند است. جهت فرآیند با اولویت های "مختصر" و محدودیت ها و فرصت های سایت شما هدایت می شود. اگر ایده های طراحی دارید ، یا تصاویری از مفاهیمی را که دوست دارید دیده اید ، مفید است که این مطالب را به عنوان بریده یا طرح برای توجیه اولیه با معمار خود جمع کنید. به این ترتیب فرآیند طراحی می تواند توسط دیدگاه اصلی شما هدایت شود. معمار شما می تواند با در نظر گرفتن اولویت های مختصر شما ، دید شما را با سایت شما سفارشی کند. به یاد داشته باشید که همه خانواده را در این روند مشارکت دهید ، به ویژه در مواردی که طراحی اصلی اتاق های خواب یا اتاق خواب در آن دخیل است.

 

4. بودجه

خلاصه و چشم انداز پروژه شما باید با بودجه مناسب منعکس شود. هزینه های ساخت و ساز و زمین در سراسر کشور متفاوت است ، بنابراین موقعیت مکانی پروژه شما عاملی در هزینه نهایی آن خواهد بود. معمار شما می تواند در مشاوره اولیه خود درمورد هزینه های معمول بودجه برای ساخت و سازهای جدید و توسعه خانه در مکان های مختلف مشاوره دهد. معمار شما همچنین می تواند در مراحل اولیه مراحل طراحی با یک نقشه بردار مقدار یا مستقیماً با پیمانکاران تأیید شده کار کند تا اطمینان حاصل کند که راه حل های طراحی مورد بررسی در بودجه شما است.

 

سپس آنها می توانند هرگونه تنظیمات مورد نیاز را برای انعکاس اولویت های مختصر خود تنظیم کنند. مهم است که مشتری از نزدیک درگیر این تصمیم گیری باشد. معمار شما می تواند از طریق یک فرآیند مناقصه موثر با پیمانکاران معتبر ، هزینه قابل توجهی در هزینه های ساخت شما صرفه جویی کند.

 

5. Space vs Finishes

طراحی ساختمان ها در مورد محصور کردن فضا برای استفاده توسط افراد است. نحوه محصور شدن فضا توسط عملکرد فنی مورد نیاز پاکت ساختمان ، بودجه پروژه و گزینه های طراحی اداره می شود. در طراحی حتی یک ساختمان ساده ، از شکل سقف ، پایان دیوارها ، پنجره ها ، کاشی کف و انتخاب وسایل ، هزاران گزینه طراحی وجود دارد. مهم این است که گزینه های طراحی طولانی مدت که اندازه ، نسبت و محوطه فضای آن را کنترل می کنند ، تمرکز اصلی باشند ، زیرا این تصمیماتی است که در 50 سال دیگر ، زمانی که کاشی و کابینت آشپزخانه وجود ندارد ، تأثیر خود را ادامه می دهد. دیگر مد روز!

 

 6. ارتباطات

ارتباط خوب بین مشتری و معمار او ضروری است. نقش معمار این است که چشم انداز شما از پروژه را تحریک کند ، طراحی هایی را انجام دهد که اهداف شما را برآورده می کند و شما را در روند ساخت راهنمایی می کند. در طول این روند ضروری است که ارتباطات آزاد برای آگاهی و هدایت پیشرفت پروژه و کمک به تصمیم گیری وجود داشته باشد. ایده خوبی است که در ابتدای پروژه برای حفظ حرکت ، و اطمینان از گفتگوی مداوم ، نقاط عطف مرور را تعیین کنید.

 

7. ارزش افزوده

نقش معمار در یک پروژه از مختصر مترجم ، طراح ، مدیر پروژه در مرحله ساخت متفاوت است. کیفیت اساسی که از طریق این نقش ها حمل می شود ، معمار به عنوان «حل کننده مسئله» است. تحقق هر پروژه ساختمانی تعادل بین اهداف خلاصه پروژه ، محدودیت های بودجه ، فرصت های سایت و چشم انداز مشتری است. این اغلب یک معما پیچیده است.برای حل ، که نیاز به یک ذهنیت خاص و یک آموزش خاص دارد. معمار با کمک به شما در درک عواقب انتخاب طراحی و کمک به شما برای تمرکز بر اهداف پروژه ، می تواند ارزش افزوده ای برای این فرآیند ایجاد کند. شما باید از نزدیک با معمار خود همکاری کنید تا در اولین مراحل ممکن از روند طراحی ، آگاهانه تصمیم بگیرید. به این ترتیب می توانید قبل از شروع کار ساخت ، به درجه بالایی از اطمینان و هزینه در طراحی برسید.

 

در حال برنامه ریزی برای پروژه بعدی خود هستید؟ امروز با CBA Architects Cork در تماس باشید!

منبع : cbaarchitecture


khabarkade طراحی ,پروژه ,معمار ,روند ,بودجه ,ساختمان ,مورد نیاز ,اطمینان حاصل ,طراحی ساختمان ,قابل توجهی ,روند طراحی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

یاغیش فروشگاه خرید اینترنتی کاکی بمب چت ، چت بمب ، بمب چتروم ، بمب گپ ، گپ بمب ، bombchatroom عصر مثبت کتابخانه ی شهید تاجگردون روستای تلخاب شیرین پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان