لیتوانیای کوچک در طول تاریخ طولانی خود به عنوان یک دولت ملی ، یک دوک بسیار بزرگتر بالتیک ، جمهوری کوتاه مدت قرن 20 ، ماهواره شوروی پس از جنگ و - اکنون دوباره مستقل - رهبر در زمینه امنیت سایبری بوده است. این روایتی است که - هوشمندانه و غیرمعمول - در یک میدان تازه طراحی شده در شهر Kaunas ، جایی که تاریخ و مدرنیته در فضایی که بر تحرک تأکید دارد ، جمع می شوند ، منعکس می شود.

V-Plaza ، همانطور که مربع از نو تصور می شود ، با استفاده از روش طراحی فوق رشته ای آلمان 3Deluxe تحقق یافته است تا "روح ابتکاری کشوری را که پیشگام دیجیتالی سازی محسوب می شود" برانگیزد. بخشی از یک بازسازی بزرگتر که شامل ارتباط شرکت با ساختمانهای مختلف اداری با انواع ساختمانهای جدید بود ، این میدان با مجموعه ای از نمای زیبا و یکپارچه با معماری خاص خود روبرو است.

در حالی که این طراحی که شامل پارک اسکیت ، یک چشمه تعاملی و یک زمین بزرگ باز برای میزبانی رویدادها و بازارها است ، "محورهای دید و حرکت موجود" را در نظر می گیرد ، ویژگی های مشخص آن پاشیدن "جزایر طبیعی" است که مکان های جدیدی را برای استراحت و بازی.

پله های عمیقی که هم به عنوان صندلی و هم به عنوان راه پله به آرامی از مجتمع اداری بازسازی شده به یک پیش در پایه آنها شیب دارند.

فرم ها و حوضه های بتونی سفید قالب دار مربع در جای خود ریخته شد. متخصصین Skatepark Mind Work Ramps در همسایگان لتونی به تحقق این ویژگی ها کمک کردند.

صفحات گرانیت سبک پرتغالی جزایر V-Plaza را احاطه کرده اند که 22000 متر مربع مساحت دارد و مجموعه ای از نماهای قدیمی و جدید را به نمایش می گذارد.

architecture

این جزایر که در فرم های بتونی قالب ریزی شده قرار گرفته اند ، هم پوشیده از چوب و هم سرسبز هستند ، دارای درختانی با شکوه و عظمت ، بوته درختان ه دوستانه و نیمکت هایی هستند. در بزرگترین تراکم ، یک رودخانه مصنوعی از یک شیب محرمانه سقوط می کند و در ماه های گرمتر وادارها را فریب می دهد.

3deluxe می گوید ، نتیجه "نظم ارگانیک و منظره ای است" شامل صندلی های پلکانی و پلکانی ، معابر پویا و فضاهای سبز شیب آرام و ویژگی های آب که سطوح مختلف میدان را به هم متصل می کنند.

در دهه 1990 ، انگلستان با موفقیت خود را با عنوان Cool Britannia تغییر نام داد ، جریانی که تا حدی از طریق ارتقا rob قوی هنر و فرهنگ حاصل شد. سازندگان V-Plaza جاه طلبی های مشابهی دارند. 3deluxe می گوید: "این هیبرید پارک اسکیت ، زمین بازی و اتاق نشیمن شهری ، مکان مناسبی برای یک جامعه جوان و پویاست." باحال لیتوانی ، کسی؟


khabarkade 3deluxe ,میدان ,جزایر ,ویژگی ,مربع ,طراحی ,پارک اسکیت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

صنایع دستی و دکوراسیون خانه MAHANGALAXY تلاشگران صلح سبز شما بیا لاتی مشتیا واقعی طهران ایران حمایت از کالای ایرانی امام رضا علیه السلام