نکات برتر معماری که برای برنامه ریزی خانه جدید خود نیاز دارید

جس نویسنده و رومه نگار پرشوری است. او درباره نکات انگیزشی و یادگیری در مورد Lifehack به اشتراک می گذارد. مشخصات کامل را بخوانید

شتیاق به انجام کارهای بهسازی در طبیعت انسان ریشه دوانده است و با ظهور برنامه های تلویزیونی به دنبال تلاش برای ساختن خانه از ابتدا ، افراد بیشتری در حال انجام این پروژه های بزرگ هستند. در حالی که هدف این نمایش های تلویزیونی ترسیم پیشرفت ساخت های جسورانه است ، اما این برنامه ها برای اکثر افرادی که فقط می خواهند از روش ها و مواد سنتی برای ساختن خانه استفاده کنند ، نیست.

مایکل بارنت ، رئیس طراحی در Strata Homes ، بیش از یک دهه است که به عنوان یک معمار کار می کند و پیشنهاد می کند چندین نکته برای اطمینان از درست شدن آن هنگام ایجاد خانه جدید وجود دارد.

مطمئن شوید که معماری را درست دریافت کرده اید

یکی از مهمترین عناصر هنگام شروع کار در یک خانه جدید اطمینان از انتخاب سبک مناسب است. مایکل توصیه می کند سبک های معماری سنتی را انتخاب کنید تا در آینده خانه شما قدیمی نشود. سبک های معماری سنتی در خانه ها شامل معماری گرجی ، ویکتوریایی و ادواردی است و سبک هایی است که می بینید در ظاهر و سبک خانه های ساخته شده بسیار تکرار شده است.

به گفته مایکل ، آنها سبک های معماری هستند که حتی در معماری بسیار معاصر نیز ادامه پیدا می کنند تا خانه هایی به سبک مدرن تر بسازند زیرا این عناصر شامل تاریخچه و فرایندهایی هستند که می توانند در هر شکلی از معماری وارد شوند. "معماری معاصر واقعاً ساده و زیباست. این در مورد درک مطالب ، اصول و فلسفه ها و تناسب است. این در مورد دیدن چیزی نیست و فکر نمی کند "من می توانم آن را به نوع خانه خود بچسبانم و ظاهر خوبی خواهد داشت."

وقتی خانه خود را ساختید و نوع معماری مورد نظر خود را در نظر گرفتید ، به یاد داشته باشید که سبک معماری ایده آل ، ازدواج بین هر دو سبک است: سنتی و معاصر. به سنتی ترین عناصر ساختمان خانه مانند اندازه و مقیاس آن پایبند باشید ، اما تأثیرات مدرن را نیز در طراحی پیاده کنید.

چگونه می توانید پتانسیل خانه خود را به حداکثر برسانید

همچنین موارد خاصی وجود دارد که مایکل پیشنهاد می کند می تواند ارزش خانه را بهبود بخشد و فضای بیشتری را در اختیار شما قرار دهد. وقتی نوبت به افزودن فضا و افزایش ارزش می رسد ، مایکل اولویت را روی اتاق زیر شیروانی قرار می دهد ، "من همیشه آن را با خرپای اتاق زیر شیروانی می سازم ، شما در واقع می توانید یک خرپایی تهیه کنید که به شما امکان می دهد از اتاق زیر شیروانی عبور کنید و آزادانه راه بروید."

استفاده از خرپا به این معنی است که گزینه های بیشتری برای متصرف وجود دارد و می تواند فضای مهم دیگری برای اتاق خواب به خانه شما اضافه کند ، این به معنای امکان دریافت پول بیشتر هنگام مراجعه به ملک است.

نکات برتر برای گرفتن معمار مناسب

علاوه بر درک اینکه چه کاری باید انجام شود ، مهمترین قسمت پروژه دانستن این است که چه کسی باید کار را انجام دهد. اطمینان از داشتن یک معمار مناسب برای این کار می تواند یک تصمیم دشوار باشد ، اما مایکل چند نکته را بیان می کند که می تواند به شما کمک کند تا فرد مناسب شغل را پیدا کنید.

اولین مورد باید در مورد کاری باشد که آنها انجام می دهند ، و اگرچه به نظر می رسد پرسش کاملاً رو به جلویی باشد ، اما سوالی است که نمی توان از آن جلوگیری کرد. "بخواهید برخی از کارهای آنها را ببینید ، خواه کارهای گرافیکی به عنوان بخشی از نمونه کارها باشد ، یا بخشی از تصویر واقعی آنها از نمونه کارهایشان باشد ، و همچنین از آنها بخواهید برای ترسیم برخی ایده های مفهومی با شما بنشینند."

سرانجام ، مایکل اهمیت انتخاب یک معمار را برای اشتیاق آنها در کاری که انجام می دهند توضیح می دهد. "بخشی از این فرایند در مورد رابطه بین معمار و مشتری است و آنها باید بگویند که معماری یک سرگرمی است. من تمام زندگی ام را کشیده ام و آن را دوست دارم ، این یک کار نیست ، کاری است که شما عاشق آن هستید ، این یک سرگرمی است که به یک شغل تبدیل می شوید و برای آن پول می گیرید و این باید از یک معمار بیرون بیاید - اگر اینطور نباشد شما نباید آنها را منصوب کنید. "

منبع : lifehack


khabarkade خانه ,معماری ,مورد ,مایکل ,انجام ,معمار ,خانه جدید ,وجود دارد ,نکات برتر ,ساختن خانه ,معماری سنتی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Digiheart بیتوته پروژه پایانی Official Wab Of Dj MorTeza Chizari ( M2M ) تجربه های یک مشاور خرید ملک در ترکیه کشاورزی دانلود فیلم ایرانی رایگان و مستقیم