تبدیل شدن به یک معمار مجاز فرایند طولانی و طاقت فرسایی است ، از ساعت های طولانی کسب تجربه ارزشمند به عنوان کارآموز تا آماده شدن برای آزمون ثبت نام معمار (ARE) ، تا قبولی در آزمون مجوز ایالت خود. با این حال ، برای بسیاری از معماران حرفه ای ، یک مرحله مهم دیگر در پیش است: افتتاح شرکت معماری خود - با نام خود با افتخار بر روی درب.

برنامه ریزی تیم طراحی برای یک پروژه جدید

با همکاری ما با متخصصان معماری در طول سال ها ، ما مجموعه ای از نکات شغلی را برای معماران جوان کشف کرده ایم که می خواهند جاه طلبی ، استعداد و سخت کوشی خود را برای راه اندازی یک روز معماری خود به کار گیرند.

هر نکته برای هر موقعیتی صدق نمی کند ، اما فکر می کنیم این بینش ها را هم جالب و هم مفید خواهید یافت.

1. عاقلانه از ساعات کارآموز خود استفاده کنید.

اولین توصیه از طرف کسانی ارائه می شود که ساعات زیادی از کار خود را به عنوان کارآموز به یاد می آورند: از این زمان نهایت استفاده را ببرید. به دست آوردن طیف گسترده ای از تجربیات به شما کمک می کند زودتر در حرفه خود تثبیت شوید.

به انستیتوی معماران آمریکا (AIA) بپیوندید و داوطلب شوید. برای کسب اطلاعات در مورد روش های مختلفی که می توانید ساعت ها تجربه کسب کنید از وب سایت آنها بازدید کنید. درهای باز اکنون بعداً به صورت افزایش فرصت های شغلی سود سهام را پرداخت می کنند.

2. مربی پیدا کنید.

در طول زندگی شغلی خود فرصتهای راهنمایی را جستجو کرده و از آنها قدردانی کنید.

مربیان می توانند به شما نکاتی درباره دنیای واقعی طراحی معماری و ساختاری را که هرگز در مدرسه نمی آموزید ، به شما بیاموزند.

مربیان و سایر الگوهای قابل توجه می توانند به شما کمک کنند که می خواهید کدام یک از مناطق معماری را دنبال کنید.

آنها همچنین می توانند به روابط تجاری قابل توجهی منجر شوند که می تواند حرفه شما را پیشرفت دهد. بعید نیست که یک رابطه مربیگری حرفه ای با یک پزشک ارشد انفرادی منجر به یک برنامه انتقالی شود که در آن مربی را پس از بازنشستگی کسب کنید.

فراموش نکنید که وقتی زمان انتقال مهارت و بینش شما به نسل جدید معمار در حال ظهور است ، لطف کنید.

3. یک خانه بسازید.

کلاس ها در برنامه های درجه یک معماری شما را برای کار با شرکت های ساختمانی آماده می کند.

اما در واقعیت ، چیزی مانند کسب تجربه عملی تحت هدایت یک پیمانکار باتجربه برای کسب اطلاعات دست اول در مورد جزئیات ساخت و ساز در شرایط واقعی وجود ندارد.

ممکن است متوجه شوید که تمایل به طراحی مسی دارید - در این صورت ، برقراری ارتباط با سازنده در اوایل کار خود می تواند بسیار سودمند باشد.

آیا می خواهید قبل از کار با پیمانکار بیشتر بدانید؟ چرا به عنوان یک داوطلب برای Habitat for Humanity به ساخت خانه کمک نمی کنید؟

4. مبلمان خود را طراحی و بسازید.

برای بسیاری از معماران موفق ، طراحی مبلمان یک وسواس مادام العمر است.

مدت ها قبل از اینکه اولین کمیسیون طراحی خود را دریافت کنید ، می توانید برای نمونه کارهای خود - با نام خود - طرح های مبلمان ایجاد کنید که می تواند در ارتقا. مهارت های طراحی خود به شما یک مزیت رقابتی بدهد.

طرح طراحی میز کار

اگر طرحی منحصر به فرد برای میز کار ، میز کار ، سیستم اداری ، واحد ذخیره سازی ایجاد کرده اید ، می توانید Formaspace را برای تولید یک نسخه یکبار مصرف ، یک دوره تولید محدود یا حتی یک دوره تولید کامل استخدام کنید.

تصور کنید که چگونه نصب مبلمان سفارشی که روی پروژه مشتری طراحی کرده اید ، می تواند به شما کمک کند تا خود را به عنوان یک طراح آینده دار معرفی کنید - گامی بزرگ در جهت ایجاد روش معماری خود.

تبلیغات بومی

آیا پروژه میز کار سفارشی به زودی شروع می شود؟

خواه در حال اتمام کل ساختمان باشید و یا فقط در حال بازسازی گوشه ای از فضای کاری خود باشید ، Formaspace یک سیستم میز کار سفارشی ایجاد می کند که برای حل چالش های گردش کار و بهبود کارایی طراحی شده است. برای شروع پروژه مبلمان سفارشی بعدی خود با یک مشاور طراحی تماس بگیرید.

امروز با مشاوران طراحی تماس بگیرید

5- مهارتهای دستی را توسعه دهید ، نه فقط مهارتهای CAD.

تردیدی نیست که ورود ابزارهای نرم افزاری پیچیده ای مانند AutoDesk’s AutoCAD و Revit انقلابی در طراحی معماری ، پیش نویس و گردش کار ایجاد کرده است.

اما اگر هدف شما این است که شرکت خود را داشته باشید ، فرصت توسعه مهارت های طراحی دستی خود را از دست ندهید - توانایی ارتباط سریع ایده ها با مشتریان بالقوه یا کارکنان شما مهمترین است.

طراحی به ذهن ما کمک می کند تا ایده هایی را ایجاد و ارزیابی کند که بعضی اوقات هنگام کار کاملاً روی نرم افزار CAD در رایانه از بین بروند.

برای کمک به تازه نگه داشتن چیزها ، سرمایه گذاری در یک جدول پیش نویس برای فضای کار خود را در نظر بگیرید - آنها به شما الهام می بخشند ، اعتماد به نفس مشتری را القا می کنند ، و بازدید کنندگان بدون شک انتظار دارند هنگام ورود به یک شرکت معماری ، جداول پیش نویس را در حال استفاده ببینند.

6. ساخت مدل Old School را فراموش نکنید: به یک Makerspace بپیوندید.

نیمکت های کاری سازندگان با چوب جامد

در حالی که ما در مورد ابزار طراحی مدرسه قدیمی مانند تهیه جدول هستیم ، بیایید در مورد نقش ساخت مدل های فیزیکی طرح های معماری صحبت کنیم.

این رویکرد هرگز از مد افتاده است - فقط از Frank Gehry ، که یک فرایند طراحی ترکیبی را به کار می گیرد ، س askال کنید

با استفاده از مدل های فیزیکی و طراحی 3D CAD با استفاده از منحنی های پیچیده مبتنی بر NURBS.

ظهور چاپ سه بعدی از برنامه های CAD شما یک بعد کاملا جدید اضافه می کند که باعث کاوش در کاوش ها و ارائه های طراحی شما می شود.

اگر دانشجو هستید ، شرکت شما منابع محدودی برای چاپگر سه بعدی دارد ، یا می خواهید با افراد دیگر همکاری کنید ، عضویت در سازنده ای را که دسترسی به چاپ سه بعدی را فراهم می کند در نظر بگیرید.

7. آینده واقعیت مجازی و موارد دیگر را بپذیرید.

اگر فکر می کنید ابزار طراحی و تجسم نرم افزار CAD که از طلوع انقلاب کامپیوتر به وجود آمده چشمگیر است ، شما هنوز چیزی ندیده اید.

ما در آستانه دوره جدیدی قرار داریم که در آن تجربه های شبیه سازی واقعیت مجازی به جریان اصلی تبدیل می شوند.

آغوش جدید. در اینجا فقط دو نمونه آورده شده است:

هدست های واقعیت مجازی می توانند به مشتری احتمالی کمک کنند تا مفاهیم جدید طراحی را درک کند و آنها را ارزیابی کند ، به طور بالقوه شما را نسبت به سایر شرکت ها برتر می کند.

نرم افزار پیشرفته برای طراحی نورپردازی معماری می تواند سناریوهای پیچیده نور را شبیه سازی کند - به شما امکان می دهد با نور به عنوان یک ابزار اصلی طراحی کنید.

8. طراحی گرافیک را درک کنید.

در دنیایی که معماران جوان با استفاده از ابزارهای پیشرفته تجسم CAD می توانند عکس های واقع گرایانه و نمایش های بصری شایسته تولیدات هالیوود را تهیه کنند ، اغلب یک مشکل وجود دارد.

در جایی از مسیر آنها موفق به یادگیری طراحی اولیه گرافیک نشدند.

هیچ چیز سریعتر از طراحی های ضعیف با تایپوگرافی ناجور نمی تواند یک نمایش عالی را زیر پا بگذارد. وقت بگذارید و یاد بگیرید که چگونه از فونت ها و عناصر طراحی برای ایجاد گرافیک های چشم نواز و قدرتمند استفاده کنید.

9. به صورت منظم وارد مسابقات طراحی شوید.

همانطور که در سالهای تحصیل و کارآموزی در کالج پیشرفت می کنید ، مسابقات طراحی می تواند به شما کمک کند نامی برای خود بسازید و با این صنعت ارتباط برقرار کنید.

به عنوان مثال ، AIA و انجمن طراحی صنعتی آمریکا (IDSA) مسابقات دائمی دارند.

نمونه کارها شما شایسته آن هستند.

10. برای جنبه تجاری معماری آماده شوید.

اگر جاه طلبی و استعداد شما را به سمت ایجاد شیوه معماری خود سوق می دهد ، نیازی به دستیابی به بنیادی سالم در شیوه های تجاری را فراموش نکنید.

علاوه بر یادگیری جنبه تجاری معماری ، باید درک درستی از ملاحظات مالی پیش روی مشتریان خود نیز کسب کنید.

به عنوان مثال ، درک عمیق تری از نحوه کارکرد اعتبارات مالیاتی و مالیاتی در پروژه های تجاری یا مسی به شما کمک می کند تا هنگام کار با پروژه های پیچیده مشتری ، "یک مشکل ساز" فعال باشید - روش دیگری که می توانید خود را از جمعیت جدا کنید.

11. برای یافتن جایگاه خود تحقیقات بازار را انجام دهید.

توییتر کافه و اتاق استراحت

کافه توییتر؛ منطقه استراحت - تولید شده توسط Formaspace

با پیشرفت شغلی و برنامه ریزی برای راه اندازی معماری خود ، باید یاد بگیرید که بالاترین تقاضای بازار - یا "نقطه شیرین" - برای خدمات شما چیست.

بیاموزید که چگونه درباره اطلاعات دموگرافیک تحقیق کنید و همچنین چگونه نظرسنجی اطلاعاتی غیررسمی را با ناظران صنعت و مشتریان بالقوه در مورد مکانی که جهت بازار را می بینند انجام دهید.

این اطلاعات برای کمک به ایجاد یک منطقه طاقچه که در آن می توانید با موفقیت شرکت معماری خود را راه اندازی کنید ، بسیار ارزشمند خواهد بود.

12. مهارت های ارائه پرواز برتر را ایجاد کنید.

با پیشرفت شغلی خود ، به سرعت خواهید فهمید که توانایی متقاعد کردن مردم به اینکه پیشنهاد شما بهترین انتخاب است ، مهارت مهمی برای موفقیت است.

مهارت های سخنرانی عمومی خود را لهستانی کنید. بیاموزید که چگونه پیشنهادهای برنده بسازید. فیلم ایجاد کنید. از جمع متمایز باشید.

اگر از ادامه کار خود مطمئن نیستید ، از دیگران کمک بگیرید.

YouTube یک منبع باورنکردنی برای یادگیری مهارت های ارائه از بهترین ها است. گشت و گذار سریع در فیلم های ارائه شده اخیر کنفرانس TED مکان خوبی برای شروع است.

13. کلیدهای باران سازی موفق را بیاموزید.

شاید برای شما در زمانی که در مدرسه معماری بودید این موضوع آشکار نبوده است که ساختن قیف و بستن معاملات در آینده شما باشد.

اما اگر می خواهید عمل موفق معماری خود را انجام دهید ، باید راه هایی برای ارتباط با مشتریان یا شرکای احتمالی خود پیدا کنید و آنها را متقاعد کنید که در شرکت شما با شما کار کنند.

روانشناسی جستجوی و مذاکره و همچنین درخواست تجارت و بستن معامله را بیاموزید.

14. پایداری ، محیط و مهندسی ارزش

تجارت طراحی معماری در حال پیشرفت است.

پایداری و ملاحظات زیست محیطی همراه با نگرانی های سنتی مانند تأمین بودجه ، مدیریت هزینه های چرخه عمر و انجام مهندسی ارزش ، به اوج توجه رسیده اند.

مجوز leed برای معماران

شما ممکن است یک تجارت موفق موفق ایجاد کنید که در زمینه هایی مانند صدور گواهینامه LEED ، بازسازی و بازنگری در ساختمان های تاریخی یا استفاده از مواد بازیافت شده یا منابع محلی به عنوان عناصر طراحی تمرکز داشته باشد.

منبع : formaspace


khabarkade طراحی ,معماری ,ایجاد ,شرکت ,استفاده ,تواند ,ایجاد کنید ,واقعیت مجازی ,طراحی معماری ,فراموش نکنید ,انجام دهید ,جنبه تجاری معماری منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مشاوره تحصیلی زیبایـــــــــــی و تندرستــــــی گچ ساختمانی CrAwL InTo Me شعبانی فروشگاه رانینگ یوگومارکت گروه طراخان معمار بهترین شرکت طراحی سایت