یکی از فرش های ماشینی جدید که در سال های اخیر مورد توجه بوده و در خانه های ایرانی استفاده زیادی داشته است فرش شگی یا پرزبلند است. این فرش به دلیل بافت خاصی که دارا است تفاوت زیادی با سایر فرش های ماشینی دارد. در این متن قصد داریم در مورد این دسته از فرش های ماشینی صحبت کرده و ویژگی های بافت و ظاهر آن را بررسی می کنیم. برای شناختن فرش های شگی یا یک فرش شگی مناسب پیشنهاد می کنیم حتما این متن را مطالعه فرمایید.


فرش شگی چیست ؟

یکی از فرش های فانتزی و مدرن ماشینی که بسیار بالایی نیز دارد فرش شگی یا پرزبلند است. این فرش بافتی متمایز نسبت به فرش های کلاسیک دارد و برای تزیین دکوراسیون فوق العاده ایده آل است. فرش پرز بلند همان طور که از نام آن مشخص است دارای نخ های خاب بلندی است. در فرش های ماشینی خاب فرش چیزی بین 6 تا 11 میلی متر است. اما در فرش شگی خاب فرش به 60 میلی متر نیز رسیده است. در کنار خاب بلند در این فرش از نخ های ضخیم تری نیز استفاده می شود. 

این ویژگی ها باعث می شود فرش شگی بافتی فوق العاده لطیف داشته باشد. با لمس فرش یا راه رفتن روی آن نرمی آن را به خوبی حس کرده و احساسی خوشایند به شما دست خواهد داد. جنس نخ فرش شگی غالبا پلی استر است. به همین دلیل وزنی سبک داشته و طول عمر بالایی دارد. این فرش شستشوی آسانی نیز دارد و از این نظر نیز بسیار مناسب است.


ویژگی های فرش شگی 

فرش شگی در نگاه اول دارای بافتی ضخیم با نخ های شه و آشفته است. این فرش در ابعاد مختلفی بافته می شود و بزرگ ترین سایز استاندارد آن معمولا فرش 9 متری است. یکی از ویژگی های مهم فرش شگی شکل های گوناگون آن است. این فرش به صورت دایره، بیضی، مثلث، قلب، پروانه، درخت، گل و . بافته می شود. شکل های خاص این فرش در کنار رنگ های زیبا و جذاب سبب شده برای تزیین دکوراسیون ایده آل باشد.

جدید ترین نوع فرش شگی را می توان فرش شگی فلوکاتی کاشان دانست. این فرش با الیاف مدرنی به همین نام بافته شده و مقاومت بسیار بالایی دارد. نخ های این فرش رنگ های براق تری داشته و ظاهری دیدنی تر دارند.

البته در کنار تمامی این ویژگی ها باید گفت فرش شگی نسبت به سایر فرش های ماشینی زود تر کثیف می شود. خاب بلند این فرش به راحتی ذرات کوچک و غبار را در خود نگه می دارد. بنابراین استفاده از فرش شگی در فضا های شلوغ کار درستی نخواهد بود. این فرش هم چنین در ابعاد خیلی بزرگ تولید نمی شود. از این رو اگر قصد این فرش در ابعاد بزرگ تر را دارید باید به صورت سفارشی کنید.


فرش شگی پرزبلند کاشان

برای اینترنتی فرش های شگی و پرزبلند کاشان می توانید به سایت قالی کاشان رفته و جدید ترین طرح های فرش را مشاهده کنید. در این وب سایت انواع فرش ماشینی با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت قابل بررسی و مشاهده است.  در قالی کاشان انواع فرش 500 شانه، فرش 700 شانه، فرش 1000 شانه، فرش 1200 شانه و فرش 1500 شانه به صورت مستقیم از کارخانه فرش قابل است. 




فرش ماشینی کاشان ماشینی ,ویژگی ,کاشان ,پرزبلند ,داشته ,صورت ,جدید ترین ,قالی کاشان ,بالایی دارد ,تزیین دکوراسیون ,برای تزیین ,برای تزیین دکوراسیون منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

شرح پریشانی ایناز چت|بیتا چت|چت بیتا|چت ایناز تی تی کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد روماک گرافیک بی بی نیوز شرکت بازرگانی صادرات و واردات نظافت صنعتی