1- کثرت تولید کننده ها :

امروز با اتوماسیون کارخانجات و به وجود آمدن کارخانجات تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک و تولید یک محصول با مارک های متنوع ، و توزیع محصول بسیار مهمتر گشته و در واقع نحوه عرضه محصول و بازاریابی آن حتی در بعضی اجناس از ساخت و تولید آن مهمتر گشته است. 

بعنوان مثال امروز راه اندازی یک کارخانه تولید ماکارونی پروژه عظیمی محسوب نمی شود و با سرمایه محدود و مشخصی در زمان کاملاً معین قابل دستیابی است. اما عرضه چنین محصولی در بازار پر از رقابت امروزی کاری بس دشوار و عملاً برای کارخانه های کوچک، نشدنی است. 

پس دیدیم که امروز توزیع و از اهمیت کمتر از تولید ، چه از نظر هزینه و چه از نظر استراتژی برخوردار نیست. در چنین وضعیتی است که تولید کننده ها جهت محصول خود حتماً بایستی از تها و روشهای بسیار دقیقتر و حساب شده تر استفاده کنند که NETWORK MARKETING یکی از آنهاست. 

2- حق انتخاب با مشتری است :

مصرف کننده ها در انتخاب آزاد هستند و طبیعی است که در این انتخاب سودی عاید کارخانه ها می شود و بنابراین مصرف کننده ای که سود می رساند حق دارد که سودی نیز دریافت کند. 

3- تبلیغات ارزش خود را از دست داده است :

هر کسی در خانه از تلویزیون ، رادیو و اینترنت و رومه ها و مجلات استفاده می کند و اینها نیز همگی در سطح خود شامل تبلیغات برای محصولات گوناگون هستند و بنابراین انتخاب محصول مورد نظر بسیار مشکل شده و امروزه اغلب مردم نسبت به آنها بی اعتنا شده اند و از روش سوال از دوستان و نزدیکان که محصولات را آزمایش کرده اند خودشان را انجام می دهند. 

4- وقت طلاست :

برای انتخاب وقت محدودیت است ، هر کسی بطور جدا نمی تواند وقت بگذارد و تمام محصولات مورد نیاز خود را از میان هزار مدل آزمایش و انتخاب بکند و کسی که برای چند مورد اینکار را می کند و در نهایت یک راه که از همه بهتر است انتخاب می کند ، با قراردادن این اطلاعات در اختیار دیگران و از روش NETWORK MARKETING می تواند وقت گذاشته شده را جبران کند. 

5- شغل و درآمد ثابت و پایدار نیست :

با توجه به پیشرفتهای سریع تکنولوژی و عوض شدن جایگاهها و تغییرات بیش از حد ، شغلهای ثابت با درآمد ثابت مانند قدیم نمانده است . کمتر کسی پیدا می شود که در یک شرکت یا سازمان سالها کار کند . در سال 1980 بیش از 30% آمریکایی ها شغلشان را از دست دادند. بنابراین مردم به روش کار با درآمد مستقل نیاز دارند. 

NETWORK MARKETING  به عنوان یک سیستم که نیاز به سرمایه اولیه ندارد ، می تواند یک منبع درآمد مستقل برای افراد جامعه باشد. 

6- عدم انگیزه حقوق بگیران :

شرکت یا سازمانی موفق است که کلیه کارکنان و کارمندان و مدیران آن مسئولیت پذیر باشند و بصورت دلسوزانه امورات را بطور کامل انجام دهند و این در حالیست که مدیریت و رسیدگی به نحوه کارکنان استخدامی هر روز مشکلتر می شود و حتی بسیاری از سازمانها به نحوه پرداخت پورسانتی یا پورسانتی به علاوه حقوق بگیران رو آورده اند. در کشورهای پیشرفته از مهاجرین که انگیزه بیشتری برای کارکردن دارند استفاده می کنند و هر چند سال اکثر کارمندان سابق را اخراج می کنند و افراد جدید با انگیزه های بالاتر استخدام می کنند . از طرفی خود کارمندان نیز در مقام مقایسه خود با دیگران همواره از اینکه تلاش بیشترشان مورد توجه قرار نگرفته شاکی بوده اند و در اکثر موارد عدم جبران زحماتشان نسبت به دیگران که کار نکرده اند را دلیلی برای عدم تحرک و فعالیت بیشترشان میدانند. 

NETWORK MARKETING  یک روش بسیار ساده اما کارآمد جهت پیاده سازی عملی یک سازمان با افراد انگیزه دار می باشد. هر شخص به هر اندازه فعالیت و تلاش کند درست به همان اندازه درآمد خواهد داشت نحوه پرداختها به گونه ای است که هر شخص مسئول خود و در نهایت سازمان خود است.

7- یک راه موثر برای یکپارچگی دوستی :

نظر به اینکه کثرت افراد در جامعه و رقابت شدید میان افراد جامعه جهت تلاش برای امرار معاش باعث از هم گسیختگی و ایجاد استرس و مشکلات عصبی در کلیه جوامع گشته ، NETWORK MARKETING یک راه بسیار جالب جهت کم کردن این استرس ها و رقابت بی فایده میان افراد جامعه می باشد ، هر شخصی پس از ورود به این سیستم با تعداد محدودی از افراد جهت ایجاد یک شبکه فعالیت خود را آغاز می کند ، افراد نزدیک به هم تشکیل شده انگیزه زیادی برای کمک به هم را دارند. لذا ارتباط ها محدود اما موثر و مفید برای گروه خواهد بود و در واقع کار و تفریح به گونه ای آمیخته می شود و استرس ها خصوصاً پس از ایجاد شبکه کاسته می شود. 

8- دادگستری ها و کلانتری ها خلوت می شوند :

معاملات هم برای ار و هم برای نده امن تر می شوند . نظر به اینکه معامله انجام شده قبلاً توسط هزاران نفر که همگی با هم آشنائی نزدیک دارند ، انجام شده ، هر شخصی پس از صحت معامله و مطمئن شدن از کلیه جوانب ، آن را به دوستان و آشنایان خود توصیه می کند. لذا قبل از انجام معامله هر شخصی مطمئن است که قبلاً از صحت و درستی آن آزمایش زیادی به عمل آمده لذا ریسک به شدت کاهش می یابد.

به این نکته مهم توجه کنید که هر کسی پس از آنکه از کلیه جوانب اطمینان خاطر پیدا نمود آنرا به اقوام ، دوستان و همکاران خود توصیه می کند و در صورت بروز مشکلات اعم از جنس تقلبی ، گرانی ، یا عدم پرداخت کمیسیونها و محاسبات آنها ، بالاخره شبکه در جائی متوقف می شود و افراد رغبت زیادی برای معرفی دوستان و آشنایان پیدا نمی کنند و پس از مدتی تولید کننده هایی که از هر نظر کارشان را درست تر انجام داده اند شبکه گسترده تری پیدا می کنند. 

9- سیستم برنده – برنده :

هر شخصی پس از به نده و بقیه اعضای شبکه سود می رساند و در مراحل بعدی خود نیز از طریق همان شبکه هزینه پرداخت شده خود را جبران می کند و در واقع مانند سیستم های متداول صرفاً یک ار نیست بلکه خود نیز سودی می برد و به این روش بازاریابی سیستم برنده برنده گفته می شود.

10- شراکت پایدار و بدون خسارت :

هنگامیکه شخصی ، یک نفر یا چند نفر را جهت و ورود به شبکه معرفی می کند در حقیقت شریکی برای ادامه کار انتخاب کرده ، اما این شراکت ورای کلیه شراکتهای متداول است ، چون در شراکتهای معمولی هر گاه شرکاء قصد جدایی داشته باشند به اصل بیزینس ضربات و خسارات جبران ناپذیر وارد می گردد در حالیکه در این شراکت کلیه زحمات کشیده شده در طول مدت به هدر نرفته و به قوت خود باقی می ماند و حتی شرکاء در صورتی که هر کدام بصورت مجزا نیز فعالیت کنند باز هم خطری برای هم محسوب نمی شوند . البته اغلب به اینگونه هست که مادام به هم سودی می رسانند. 

11- نیاز به دفتر کار و غیره نیست :

بهترین و زیباترین بخش NETWORK MARKETING عدم نیاز آن به دفتر ، ثبت و . است چرا که از نقل دهان به دهان فقط برای 2 الی 5 نفر صورت می گیرد و سپس چند هزاری حتی میلیون نفری از طریق رشد شبکه صورت می گیرد و بنابراین نیاز به ایجاد پایگاه جهت و عرضه نیست و بنابراین هزینه شروع بسیار کاسته میشود و در عوض نیرو چند برابر می شود چون کنترل کل شرکت یا مغازه و غیره خود یکی از عوامل هدر دادن انرژی است ، هزینه بر است. 

12- آموزش و آگاهی رایگان :

هر شخص پس از ورود توسط بالاسری ها کاملاً آموزش داده می شود و چون هر شخص فقط با تعداد محدودی افراد کار می کند روز به روز به اطلاعات داده شده در مورد محصول و کار افزوده می شود. مثلاً هنگامی که قرار است اطلاعات در مورد یک محصول مانند کامپیوتر در اختیار ار قرار گیرد در سیستم سنتی فقط به شخصی می توانستیم حداکثر 1 الی 2 ساعت را اختصاص دهیم در روش شبکه ای اطلاعات به مرور و طی روزها و هفته ها به اران و از طریق آنها به بقیه افراد منتقل می شود

همه این موارد تنها بخشی اجمالی از موارد و موضوعات اصلی بحث بازاریابی شبکه ای است

 

در روزهای آینده آموزش ها و مطالب کامل تری در اختیارتان قرار خواهد گرفت تا با مطالعه آنها به راحتی بتوانید سبک زندگی خود به روش بازاریابی شبکه ای را انتخاب کنید


کسب درآمد میلیونی در خانه، محصولات اصل اصل، ارجینال ، کیفیت عالی ، orginal ، بازاریابان ایرانیان زمین, بیز ,بازاریابی شبکه ای,نتورک مارکت شبکه ,افراد ,تولید ,محصول ,انجام ,مورد ,network marketing ,بازاریابی شبکه ,تولید کننده ,افراد جامعه ,زیادی برای ,میان افراد جامعه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

جدیدترین و بهترین گوشی های موبایل وارد کننده انواع متریال های داخلی ساختمان فروشگاه آوا نمایندگی خرید کولرگازی در شیراز داستان و فیلم معرفی کالا فروشگاهی کتابفروشی | بانک کتاب | فروشگاه اینترنتی کتاب تخفیف تخفیف ویژه فقط برای امروز کارخانه ویل کوین