شاید شما قبلا با این صنعت آشنا شده باشید و حتی در آن کار کرده باشید، یا افرادی را می شناسید که در آن موفق یا شکست خورده اند. معلوم است که مردم هم شکست می خورند. اصلا شکست جزئی از زندگی است؛ مردم در هر کاری شکست را تجربه می کنند. بدترین و بزدلانه ترین کاری که می توان در زندگی انجام داد؛ مقایسه کردن خودتان با شکست خوردگان است.

"چون نمی دانید آنها این کار را به عنوان حرفه انجام داده اند یا به عنوان سرگرمی"

منظور این است، نمی توانید به موفقیت یا شکست دیگران نگاه کنید و آن را ملاک دستاورد خودتان قرار دهید.

"خودتان را با خودتان مقایسه کنید"

موفقیت در این کار به دست خودتان است.

در ضمن افراد متخصص پر مشغله در کار خود، در اینجا می توانند درآمد خود را کامل کنند. و حامی افراد بزرگی باشند. سوال اصلی این است که آیا شما می توانید این کار را انجام دهید و موفق شوید؟ برای پاسخ به این سوال، نیاز به مطرح کردن این سوال است: چطور در فعالیتی که در حال حاضر انجام می دهید موفق شده اید؟ پاسخ راحت است: آن قدر انجامش دادید تا موفق شدید.

"فرا گرفتن یک مهارت خیلی راحتر از فرار کردن از آن مهارت و یا یافتن شغلی یا صنعتی است که به آن مهارت نیاز نداشته باشد"

"در برابر کاری که می خواهید انجام دهید و فکر می کنید چیزی بلد نیستید، بایستید و تغییرش دهید، با آن مقابله کنید و شکستش دهید"

به این خوب فکر کنید: اگر میزان درآمدی که دارید، برای افزایش آن، نیاز به فرا گرفتن مهارت خاصی داشته باشید؛ و باید زمان بیشتری در اختیار کار قرار دهید؛ آیا انجامش می دهید؟ قطعا بله.

"انسان یا بهانه می آورد یا به نتیجه می رسد، نمی شود هر دو را با هم داشت"

شما نباید استعدادهای خود را نادیده بگیرید و آن را هدر دهید.

این کار می تواند سخت باشد، ولی سخت تر این است که به آنچه همیشه در زندگی می خواهید، نرسید.

پس اگر هم سخت است، سختی را به جان ب و وارد گود شوید.

اگر شما از آن دسته از انسانها هستید که برای انجام هر کاری نیاز به تایید دیگران دارید، احتمالا به نتیجه نمی رسید. فکر می کنید چند نفر از ثروتمندان واقعی مورد تشویق دیگران قرار گرفتند؟ به احتمال زیاد هیچ کدام. انتخاب با خودتان است:

"یا مورد تشویق قرار بگیرید و فقیر بمانید، یا مورد تشویق قرار نگیرید و ثروتمند شوید"

لطفا برداشت یا نتیجه گیری خودتان را بر اساس اطلاعات غلط یا قدیمی قرار ندهید. اینکه قبلا این صنعت را دیدید یا حتی انجامش داده اید به این معنی نیست که همان طوری مانده و تغییر نکرده.

دلیل اینکه افراد زیادی وارد BIZ می شوند این است که می خواهند مهار زندگیشان را در دست بگیرند، آنها زندگی عالی می خواهند و BIZ این امکان را به آنها عرضه می کند.

ما می شنویم که مردم همیشه بهانه می آورند که سرشان خیلی شلوغ است یا وقت کافی برای انجام این صنعت بزرگ ندارند! مردم طوری رفتار می کنند که گویی زمان آنها را در اختیار گرفته تا اینکه آنها زمان را در اختیار داشته باشند. منظورتان چیست که وقت کافی ندارید؟

زمان تنها بخش عادلانه در معادله زندگی است که در بخش اهرم کامل توضیح دادیم.

"و قطعا شما در مقابل این آگاهی مسئولید"

اولین دشمن موفقیت مالی، تعلل در انجام کارهاست. مردم مرتبا کار امروز را به فردا می اندازند و الکی خودشان را قانع می کنند که این کار را فردا انجام می دهم. نگذارید این اتفاق برای شما هم رخ دهد.

آفرین به شما و قدرت تصمیم گیری شما. اگر در حال حاضر که این پک اطلاعاتی را می خوانید، آخر شب است، نگران نباشید که معرف شما خواب باشد.

"همین الان بهترین و مناسب ترین وقت است برای تغییرات بنیادی"

"قطعا شما هم می توانید پیشگام نتورک مارکتینگ در ایران باشید"

با خودتان رو راست باشید و پاسخ دهید:

اول اینکه، آیا واقعا دنبال این هستید که اقدامی جهت رفع کمبودهای زندگی خود انجام دهید؟
حداقل اقدامی که بتوانید چند میلیون تومان پول اضافه داشته باشید که دیگر نگران هزینه های ماهیانه اجازه خانه، دانشگاه یا هر هزینه غیر منتظره دیگری نباشید. حداقل پول اضافه ای برای روز مبادا؛ که امروزه کمتر کسی در بانک دارد.

در ادامه، آیا برنامه خاصی دارید که بتوانید بهتر زندگی داشته باشید؟
اگر برنامه ای دارید فکر می کنید، بتوانید در 6 ماه حداقل های زندگیتان را برآورده کنید؟

و در پایان؛ اگر طرحی وجود داشته باشد که بتوانید به این خواسته ها برسید؛ حاضر هستید بهای آنرا بپردازید؟
بهایی که زیاد نیست. کمی زمان و به قدر کافی غیرت برای رهایی از فشارهای مالی.

حال صادقانه تصمیم بگیرید فکر می کنید نمی توانید در بازاریابی شبکه ای پیشگام باشید و پیشرفتهایی چشم گیری برای خود و خانواده؛ هم در این نسل و هم در نسلهای بعدی خود به دلیل تلاشها و پشتکار و فهمیدن این حرفه دوست داشتنی فراهم سازید.


کسب درآمد میلیونی در خانه، محصولات اصل اصل، ارجینال ، کیفیت عالی ، orginal ، بازاریابان ایرانیان زمین, بیز ,بازاریابی شبکه ای,نتورک مارکت انجام ,خودتان ,دهید ,زندگی ,شکست ,زمان ,بازاریابی شبکه ,مورد تشویق ,برای انجام ,تشویق قرار ,انجام دهید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

همه چی موجوده وان ایکس بت فارسی اجناس فوق العاده دبستان شاهد جعفر صادق میبد دانلود آهنگ و فیلم , سریال با زیرنویس فارسی سانسور کابینت ممبران مشاوره و اجرای بوستر پمپ آتش نشانی گرمایش برودت پارس دربی 86 | پرسپولیس استقلال پنجشنبه 10 اسفند 96