استارتاپ ها، مدتی است که در ایران با استقبال خوبی مواجه شده اند. این نوع کسب و کارها، هم مورد توجه کارآفرینان و هم نخبگان کشور قرار گرفته اند. سرمایه گذاران نیز به خوبی از آنها حمایت می کنند؛ اما با وجود این شرایط، باز هم استارتاپ های موفق بسیاری وجود دارند که جزو استارتاپ های مورد نیاز ایران می باشند. در این مقاله، به بررسی این کسب و کارها پرداخته ایم تا راهنمایی برای افرادی که قصد راه اندازی استارتاپ دارند باشد. از جمله استارتاپ هایی که در ایران وجود ندارند به شرح زیر می باشند:

استارتاپ اجاره لباس
یکی از استارتاپ هایی که در کشورهای دیگر با رشد قابل قبولی مواجه شده است استارتاپ اجاره لباس است. از آن جایی که امروزه در ایران، افراد به دنبال مدگرایی هستند و ذاتاً، روحیه تنوع طلبی دارند این کسب و کار می تواند بسیار موفق عمل کند. استارتاپ اجاره لباس، با این که در مراحل اولیه شروع به کار، سرمایه زیادی می خواهد؛ اما در مدت زمان کمی می تواند این سرمایه را به صورت چند برابر بازگرداند. البته لازم به ذکر است که باید برای راه اندازی این استارتاپ، به سلایق و تمایلات افراد جامعه توجه کرده و آن را به صورت صحیح تبلیغ کنید.

داروخانه آنلاین
داروخانه آنلاین، یکی از استارتاپ های موفق در کشورهای دیگر است و یکی از استارتاپ های مورد نیاز ایران به حساب می آید. این استارتاپ، جزو برترین و بهترین استارتاپ ها بوده و در کشورهایی نظیر هند نیز به خوبی جواب داده است. برای راه اندازی این استارتاپ باید هدف خود را بر فراهم کردن زمینه رفاه مشتریان قرار دهید و با مشتریان خود، صادق باشید. به این ترتیب می توانید در مدت زمان کمی، به یکی از استارتاپ های نام آشنا و موفق تبدیل گردید. طریقه کار این کسب و کار در کشورهای دیگر به این صورت است که در مدت زمان کمتر از یک ساعت، داروی مورد نیاز را به دست مشتری می رساند. بنابراین بیمار و یا همراه او، نیازی به خروج از منزل نخواهد داشت.

استارتاپ های کشاورزی
حوزه کشاورزی، یکی از زمینه های مستعد برای راه اندازی استارتاپ است. در واقع می توان گفت استارتاپ های کشاورزی، یکی از استارتاپ های مورد نیاز ایران هستند. زیرا با این که ایران جزو کشورهایی است که در زمینه کشاورزی بسیار موفق عمل کرده و دارای محصولات شاخصی است؛ اما به این حوزه توجه نشده و استارتاپی در این زمینه راه اندازی نشده است. با راه اندازی استارتاپ در بخش کشاورزی، می توان به بسیاری از مشکلات این بخش پایان داد. برای مثال می توان به ارتقاء کیفیت محصولات، افزایش سود کشاورزان، شناسایی بازارهای مستعد برای صادرات محصولات، معرفی محصولات کشاورزی کشور و حذف واسطه ها، کمک نمود. علاوه بر آن، با راه اندازی یک استارتاپ کشاورزی می توان به آموزش نکات مهم کشاورزی پرداخته و به این ترتیب به بهبود محصولات کشاورزان کمک کرد.

وام دهی به جوانان
یکی دیگر از استارتاپ هایی که جای خالی آن در ایران، حس می شود سیستم وام دهی به جوانان می باشد. این استارتاپ در کشورهای اروپایی اجرا شده و توانسته با استقبال بی نظیری رو به رو شود. این کسب و کار با استفاده از الگوریتم های مخصوصی، آن دسته از جوانان متقاضی وام را که دارای تخصص و یا امتیازات ویژه هستند شناسایی کرده و به سرمایه گذاران معرفی می کند. در ایران نیز می توان استارتاپی با این رویکرد، تأسیس نمود. با توجه به اوضاع اقتصادی و همچنین بالا بودن تعداد بیکاران و نیاز آنها به پشتوانه مالی، استارتاپ وام دهی به عنوان یکی از استارتاپ های مورد نیاز ایران می باشد. اگر چنین استارتاپی راه اندازی شده و تمام جوانب کار، سنجیده شود احتمال این که جزو استارتاپ های موفق باشد بسیار بالا است.

کتاب های اجاره ای

کتاب ها، جزو وسایلی هستند که می توان آنها را یک بار مطالعه کرد. افراد زیادی هستند که کتاب های زیادی در زمینه های مختلف دارند و تنها یک بار از آنها استفاده کرده و آنها را خوانده اند. این در حالی است که افراد دیگری نیز وجود دارند که به دنبال این کتاب ها می گردند و شاید به دلیل قیمت بالای آنها و یا نداشتن جایی برای نگهداری از آنها، توان این کتاب ها را ندارند. با راه اندازی یک استارتاپ با عنوان سیستم کتاب های اجاره ای، می توان شرایطی را فراهم کرد تا همه افراد بتوانند با اجاره کتاب ها برای مدت زمان معین، آنها را بخوانند.
--------------------------------------------
reyson.ir


فضای کار اشتراکی ریسون|سالن کنفرانس ریسون استارتاپ ,اندازی ,توان ,کتاب ,اجاره ,موفق ,مورد نیاز ,نیاز ایران ,استارتاپ هایی ,کشورهای دیگر ,استارتاپ اجاره منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بیستون کوه خرید وبمانی دختر اشک تبرید سرد A.razavi اجناس فوق العاده کوچکترین وبلاگ سرگرمی ایران موزیک سیتی│موزیک│موزیک ویدیو دستگاه تصفیه آب با قیمت مناسب در شهر گناوه صنعت گردشگری در شهرستان ساوه