چه تکنیک هایی می‌تواند به  بیشتر ما کمک کند؟
 

تکنیک های متنوعی برای و افزایش سود وجود دارند که توسط ندگان هوشمند و با تجربه، استفاده می‌شوند. همانطور که هر نده‌ای می‌داند، یک هنر است که با کسب تجربه و آزمون و خطا به دست می‌آید. هنر قرار است شما را از مرز بیگانگی با مشتری، به سمت ایجاد حس راحتی با مشتریان ببرد.
برای رسیدن به چنین جایگاهی، شما نیاز به زمان و تمرین خواهید داشت. استفاده از تکنیک های مؤثر و تمرین آن‌ها، می‌تواند بخش بزرگی از یادگیری نحوه افزایش باشد. در این مقاله، مهم‌ترین تکنیک های  که همگی آزمایش شده و جواب خود را پس داده‌اند، معرفی می‌کنیم. اما پیش از آن اجازه بدهید که تعریف دقیقی از تکنیک‌های را مطرح کنیم.

 

تکنیک چیست؟

تکنیک یک روش برای توسط یک فرد یا تیم نده است که به افزایش درآمد و مؤثرتر منجر می‌شود. این تکنیک ها معمولاً بر اساس تجربیات گذشته و از طریق آزمایش و خطا به دست می‌آیند. یک تکنیک ، می‌تواند برای هر نوع ی از خدمات یا کالاها مناسب باشد و البته نمی‌توان تمام فرآیند را به این تکنیک ها نسبت داد.
بلکه بهتر است این‌گونه بگوییم که تکنیک‌های ، به شما کمک می‌کنند که قدم‌های مشخصی را در جهت افزایش خود بردارید، اما میزان موفقیت در این امر به مهارت، تمرکز و ارتباطات شما نیز بستگی دارد.

در ادامه به چند تکنیک مهم و کاربردی برای افزایش سود و اشاره می‌کنیم.

 

بازار خود را درک کنید

یکی از مهم‌ترین تکنیک‌های این است که بدانید به چه کسی می‌ید. دانستن نام شرکت، آدرس آن و محصولات آن، برای شما کافی نیست. شما باید مشتریان خود را بشناسید، چالش‌های آن‌ها و چیزهایی که می‌تواند زندگی آن‌ها را راحت‌تر کند، مورد توجه قرار دهید.
همچنین باید بدانید که به غیر از شما، چه کسانی دیگری در آن بیرون در حال رقابت با شما هستند؟ میزان رقابت چقدر است و برای پیشی گرفتن از آن‌ها به چه راه‌حل‌هایی نیاز دارید؟ این تکنیک باید نهایتاً به پیدا کردن راه‌حل‌های خلاقانه‌ای بینجامد که شما را از رقبایتان متمایز کند.

 

مشتری خود را به یک قهرمان بدل کنید

تحقیقات نشان می‌دهند که داستان‌ها می‌توانند اثرات قدرتمندی بر تغییر رفتار داشته باشند. منظور از داستان، تعریف قصه نیست، بلکه منظور این است که برای مشتری خود، یک سفر خلق کنید. سفر شما البته دارای یک قهرمان است و این قهرمان مشتری است.
شما تنها نقش یک مربی را ایفا می‌کنید. به عنوان مربی در این سفر، باید بتوانید به قهرمان نشان دهید که مشکلاتی که با آن‌ها روبرو است را درک می‌کنید. سپس با خردمندی، بینش جدیدی به او ببخشید و نشان دهید که چطور محصولات شما می‌توانند مشکل او را حل کنند.
به این ترتیب، قهرمان داستان را به سمت انجام یک واکنش سوق می‌دهید. قهرمان شما با اعتماد به نفسی که پیدا کرده است، تمایل پیدا می‌کند که از راهبردهای شما استفاده کند. در نهایت، داستان شما باید به گونه‌ای پایان بپذیرد، که مشتری قهرمان اصلی باشد، نه شما. هر چند بسیاری از ندگان، با تأکید بر خود، تلاش می‌کنند نشان دهند که آن‌ها حلال اکثر مشکلات هستند، در حالی که باید به نحوی به مشتری برخورد کنید که حس کند او کسی است که با انتخاب محصولات شما، به مشکلاتش پایان داده است. در این صورت نه تنها بیشتری را تجربه خواهید کرد، بلکه مشتریان وفادار بیشتری را نیز خواهید داشت.

 

صبح زود یا بعد از ظهر تماس بگیرید

اگر زمانی که با مشتری تماس می‌گیرید، مناسب باشد، احتمال اینکه با پاسخ مثبت روبرو شوید، بیشتر است. این زمان بسته به نوع شغل و سبک زندگی مشتریان شما می‌تواند متفاوت باشد، اما تحقیقات نشان می‌دهد که بهترین زمان برای تماس معمولاً بین 8 تا 9 صبح و ساعت 4 تا 5 بعد از ظهر است. چرا که معمولاً افراد در اول صبح یا پایان روز کاری، حال و هوای بهتری دارند و مذاکره با آن‌ها بهتر پیش می‌رود.

 

کمتر صحبت کنید و بیشتر گوش بدهید

یکی از دلایلی که بیشتر ما نسبت به از ندگان و بازاریاب‌ها محتاطانه عمل می‌کنیم، این است که این افراد معمولا فشار زیادی روی ما ایجاد می‌کنند. هرچند این روش گاهی می‌تواند منجر به افزایش شود، اما نمی‌توان آن را به عنوان یکی از بهترین تکنیک های دانست. در عوض، بهتر است به جای آن که مداوم صحبت کنید، کمی به مشتری گوش بدهید.
گوش دادن به سؤالات، تردیدها و نگرانی‌های مشتری، می‌تواند به شما کمک کند که تعامل بهتری با وی داشته باشید و مشتری نیز در پایان گفتگو بیشتر به شما اعتماد خواهد کرد. نیازی به یادآوری نیست که افزایش اعتماد، به افزایش سود منجر خواهد شد.

 

از نیازها و راه‌حل‌ها صحبت کنید

مردم دلایل عملی را دوست دارند که به آن‌ها می‌گویند چرا باید پول خود را صرف خدمات یا کالاهایی بکنند که نمی‌شناسند. اگر شما یک راه‌حل مناسب ارائه دهید، به احتمال زیاد آن‌ها به شما گوش فرا می‌دهند.
این کار از طریق گوش دادن به مشتری حاصل می‌شود. هر چه بیشتر با نگرانی‌ها و دغدغه‌های مشتریان خود آشنا باشید، می‌توانید بفهمید که کدام ویژگی‌های محصول برای آن‌ها ارزشمندتر است و آن‌ها از آن سود بیشتری می‌برند. این کار باعث می‌شود که مشتری‌ها متوجه شوند که چرا در عمل این محصول می‌تواند برای آن‌ها مفید باشد.

 

از شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید

هزاران و میلیون‌ها مشتری بالقوه در نقاط مختلف دنیا وجود دارند که از طریق شبکه‌های اجتماعی می‌توانند با شما آشنا شوند. اگر برای افزایش سود و خود از شبکه‌های اجتماعی استفاده نکنید، دامنه مشتریان خود را محدود می‌کنید. رسانه‌های اجتماعی و  آنلاین، یکی از تکنیک های مدرن هستند که باید تجارت خود را با آن‌ها وفق دهید.

رقابت در صنعت بسیار بالا است و شما برای رسیدن به موفقیت، باید از هر فرصتی استفاده کنید. خبر خوب این است که هنوز هم بسیاری از ندگان برای افزایش خود از تکنیک های قدیمی و منسوخ شده استفاده می‌کنند که در بیشتر مواقع، جواب نمی‌دهد.
تکنیک هایی که در این مقاله معرفی کردیم، تکنیک های عملی هستند که می‌توانند به شما در افزایش کمک کنند. بنابراین زمان بعدی که می‌خواهید با یک مشتری مذاکره کنید، سعی کنید این تکنیک ها را امتحان کنید تا تأثیرات مثبت آن‌ها را در عمل درک نمایید.

 

 

منبع: http://myholoo.blog.ir/1399/11/01/6-techniques-to-increase-sales-that-you-must-know


myholoo تکنیک ,آن‌ها ,مشتری ,افزایش ,می‌تواند ,قهرمان ,افزایش ,شبکه‌های اجتماعی ,برای افزایش ,برای آن‌ها ,صحبت کنید ,شبکه‌های اجتماعی استفاده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کارگاه لوازم سردکننده ؛ علی زاده دراهواز مجله قشنگ مبل شه دروس میهن پاورپوینت سایت کیف درسی tehranservic غزلیات یاسررشیدپور