شايد شما هم بدانيد که سيم کارت‌ هاي همراه اول، ايرانسل و رايتلي که از آن‌ها استفاده مي‌کنيد، بهترين و مطمئن‌ترين فضا براي ذخيره مخاطبين گوشي همراه‌تان است. سيم کارت‌ها به راحتي از دستگاهي به دستگاه ديگر منتقل مي‌شوند و در صورت تعويض گوشي تلفن، شماره‌هاي مخاطبين‌تان از دست نرفته و به صورت تمام و کمال به گوشي جديد انتقال پيدا مي‌کنند. اگر هنوز اطلاعات مخاطبين خود را بر روي حافظه تلفن همراه داريد، پيشنهاد مي‌کنيم با خواندن ادامه مطلب و يادگيري طريقه انتقال مخاطبين گوشي به سيم کارت همراه اول، ايرانسل و يا رايتل، ديگر نگران از دست دادن شماره مخاطبين خود نباشيد.

مهم ترين بخش هر گوشي همراهي را مي‌توان اطلاعات ذخيره شده در آن دانست. از داده‌هاي شخصي مثل عکس‌ها و  ويديو‌ها گرفته تا شماره‌ي مخاطبين هر بخش. اين اطلاعات را مي‌توان در دو بخش حافظه داخلي و يا جانبي ذخيره کرد. 

امروزه تلفن‌هاي همراه کاربردهاي متعدد و متفاوتي دارند اما هنوز هم اصلي‌ترين کارکردشان را مي‌توان تماس‌هاي تلفني و به تبع آن ليست مخاطبين دانست. 






مراحل منتقل کردن مخاطبين از گوشي به سيم کارت



 

در ابتدا وارد برنامه مخاطبين يا همان Contacts شويد. براي اين که به گزينه مديريت مخاطبين دسترسي داشته باشيد، همانند تصوير بر روي سه خط مشخص شده کليک کنيد. توجه داشته باشيد اين تصاوير و گزينه‌هاي ذکر شده مربوط به گوشي‌ سامسونگ هستند و ممکن است در سايرگوشي‌ها متفاوت باشد.

 

 

در منويي که باز مي‌شود، وارد قسمت مديريت مخاطبين (Manage Contacts) شويد.

 




سپس گزينه Move contacts را انتخاب کنيد که امکان انتقال مخاطبين را براي شما فراهم مي‌سازد.


 

در اين مرحله، لازم است فضايي را که اطلاعات مخاطبين در حال حاضر در آن قرار دارد انتخاب کنيد. از آنجايي که هدف انتقال اين اطلاعات از گوشي به سيم کارت است، در اين بخش گزينه Phone را انتخاب کنيد.

 


در قسمت بعد مي‌توانيد مخاطباني که قصد انتقال آن‌ها را به سيم کارت داريد انتخاب کرده و يا با کليک بر روي گزينه All، اين تغييرات را شامل تمامي مخاطبان نماييد. براي ادامه روند انتقال گزينه Done را لمس کرده و وارد مرحله بعد شويد. 

 

حال در اين قسمت مقصد نهايي مخاطبين را (گزينه SIM 1) مشخص کنيد. چنانچه تلفن همراه‌تان قابليت گنجايش دو سيم کارت را داشته باشد، گزينه انتقال مخاطبين به سيم کارت دوم نيز پيش روي شما خواهد بود.   

 

در فرايند منتقل نمودن مخاطبان به سيم کارت، احتمال اين که ساير اطلاعات جانبي آن‌ها نيز از دست برود وجود دارد. همچنين، محدوديت کاراکتر (حروف) براي اسامي در سيم کارت باعث مي‌گردد اسامي طولاني به طور خودکار کوتاه شوند. با طي نمودن مرحله قبلي، پيامي به صورت هشدار نمايش داده مي‌شود که اين دو مورد را به شما يادآوري مي‌کند. چنانچه با موارد ذکر شده مشکلي نداريد براي ادامه، گزينه Continue را انتخاب کنيد. 

 

در آخرين مرحله، با کليک بر گزينه Move انتقال مخاطبين از گوشي موبايل به سيم کارت آغاز مي‌شود.

با انجام تمامي اين مراحل، هنگام تعويض دستگاه تلفن خود و جابه‌جايي سيم کارت، اطلاعات مخاطبين‌تان به صورت کامل به دستگاه جديد منتقل شده و ديگر لازم نيست نگران از دست رفتن شماره‌هاي اطرافيان خود باشيد.

 

منبع: بلاگ رندباز 


interesting things مخاطبين ,گزينه ,انتقال ,کارت ,اطلاعات ,گوشي ,انتقال مخاطبين ,انتخاب کنيد ,گزينه move ,مديريت مخاطبين ,گوشي به سيم منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کینگ چت |king-chat Dr.Ghaedsharaf فروشگاه دی جی مارکت گیاهان دارویی تحلیل های روزانه بازار سهام و بورس اوراق بهادار متخصص ارتودنسی در تهران ، دکتر فرهاد صدرالدینی تکنولوژی فروشگاه پارسیان آموزشگاه بورس مهدی