مدارک لازم جهت پذیرش پزشکی در گرجستان

در این مطلب قصد داریم که به طور کامل در مورد شرایط پذیرش پزشکی در گرجستان ، مدارک لازم جهت پذیرش پزشکی در گرجستان ، زبان تحصیل پزشکی در گرجستان و اخذ پذیرش از دانشگاه های پزشکی گرجستان صحبت کنیم. بنابراین اگر شما هم از متقاضیان تحصیل پزشکی در گرجستان هستید؛ با ما همراه شوید. اما قبل از بررسی شرایط لازم جهت پذیرش پزشکی در گرجستان بهتر است که ابتدا اطلاعاتی در مورد شرایط کشور گرجستان کسب کنیم.

گرجستان، کشوری نسبتاً کوچک است که با مساحتی کمتر از ۷۰ هزار مترمربع در مرز بین آسیای غربی و اروپای شرقی قرار دارد. در واقع گرجستان در منطقه قفقاز و اوراسیا جای گرفته است. تفلیس، پایتخت و بزرگترین شهر گرجستان است. جمعیت گرجستان کمتر از ۴ میلیون نفر هست. اکثر مردم گرجستان مسیحی هستند و به زبان گرجی صحبت می کنند. مقامات ی گرجستان به دنبال عضویت در ناتو و اتحادیه اروپا هستند.

نظام آموزشی گرجستان شبیه به نظام آموزشی سایر کشورهای اروپایی است. دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی این کشور از امکانات مدرن و پیشرفته ای برخوردار هستند. به همین دلیل تحصیل پزشکی در گرجستان مورد توجه افراد علاقه مند به پزشکی است.

گرجستان کشوری در منطقه اوراسیا است و در نقطه مرزی آسیا و اروپا قرار دارد. به همین دلیل بخش وسیعی از آن را کوهستان‌های زیبا و خوش آب و هوا تشکیل داده‌اند. این کشور دارای اقلیمی ۱۲گانه بوده و تفلیس پایتخت آن است. گرجستان در دهه‌های اخیر به پیشرفت قابل توجهی در حوزه ی آموزش عالی دست یافته است. در این سال‌ها با بهره‌مندی از دانشگاه‌های مدرن و پیشرفته، دانشجویان زیادی را از سراسر جهان به سوی خود جلب کرده و هر سال بر تعداد دانشجویان خارجی در گرجستان افزوده می‌شود. فقط در سال ۲۰۱۹ بیش از ۱۵،۰۰ دانشجوی خارجی که عمدتا از کشور های آذربایجان، هند و عراق بودند در دانشگاه های گرجستان مشغول به تحصیل شدند. رشته پزشکی یکی از پرطرفدارترین رشته‌های دانشگاه‌های گرجستان در میان دانشجویان خارجی است. پذیرش پزشکی در گرجستان بسیار ساده‌تر از پذیرش در دانشگاه‌های اروپای شرقی است و این امر به محبوبیت دانشگاه‌های گرجستان می‌افزاید.

 

 


گروه مهاجرتی امیدار ، مشاوره پذیرش ویزا گرجستان ,پزشکی ,پذیرش ,دانشگاه‌های ,تحصیل ,لازم ,پذیرش پزشکی ,تحصیل پزشکی ,همین دلیل ,دانشجویان خارجی ,دانشگاه‌های گرجستان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مرکز مشاوره شغلی و کاریابی رادوین فروش اچ پی ام سی hpmc روغن های صنعتی هر چی کی بخوای atestwish / ایتا طلایی / دانلود ایتاطلایی / دانلود ایتا طلایی / وبلاگ دانشکده مجازی اشارت بهترین سایت ها