چین یکی از کشورهایی است که از نظر آموزش پزشکی و برنامه‌های رقابتی پزشکی و جراحی عمومی به زبان انگلیسی بسیار شناخته شده است. طبق آمار، بیش از 10 هزار دانشجو در چین سالانه وارد رشته‌های پزشکی و جراحی عمومی می‌شوند و شما هم می‌توانید با تحصیل پزشکی در چین به زبان انگلیسی یکی از این دانشجویان باشید. در این متن به مزایای تحصیل پزشکی در چین به زبان انگلیسی و  معرفی دانشگاه‌های برتر چین در رشته پزشکی خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.

 

 

مزایای تحصیل پزشکی در چین به زبان انگلیسی

از جمله مزایای رشته‌های پزشکی و جراحی عمومی در چین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تمام 49 دانشكده پزشكي تاييد شده در چین تحت نظارت مستقيم دولت چين بوده و در “فهرست دانشكده‌هاي پزشكي جهان” سازمان بهداشت جهاني (WHO) قرار دارند. این دانشگاه‌ها به تایید يونسكو نیز رسیده‌اند.

این دانشگاه‌ها مورد تایید سازمان های ارزشیابی آموزش پزشکی بین المللی همچون سازمان ملی شورای پزشکی و دندانپزشکی پاکستان (PMDC)، شورای پزشکی هند (MCI)، کمیسیون تخصصی بهداشت عربستان (SCHS)، شورای مشاغل پزشکی آفریقای جنوبی، هیئت ارزیابی شغلی و زبانی در انگلستان (PLAB) و آزمون مجوز پزشکی ایالات متحده (USMLE) هستند.

این دانشگاه‌ها برای تدریس و آموزش از استادان برتر رشته پزشکی بهره برده و بورسیه‌های تحصیلی متعدد، شهریه مقرون به صرفه و امکانات پیشرفته پزشکی به دانشجویان برتر ارائه می‌دهند.

-دوره‌های کارورزی (انترنی) دانشجویان در بیمارستان‌های برتر که دارای زیرساخت و فناوری‌های بینظیر هستند سپری می‌شود.

مهارت‌های تحقیقاتی دانشجویان ماهر و کارآزموده برای کمک به صنعت پر رونق پزشکی چین مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

دانشجویان پس از فارغ‌التحصیلی فرصت‌های شغلی بسیاری خواهند داشت.

پنج دانشکده پزشکی برتر در رشته‌های پزشکی و جراحی عمومی (به زبان انگلیسی)

 

 

دانشکده پزشکی دانشگاه شانتو (SUMC)

دانشکده پزشکی شانتو، در شهر شانتو، شهری ساحلی زیبا در استان گوانگدونگ واقع است. این دانشکده پزشکی یک مرکز پزشکی شبیه‌سازی شده با بهترین امکانات و دستگاه‌ها است که دانشجویان می‌توانند در آنجا به کمک منابع آموزشی مجازی مشترک با دانشگاه آلبرتا و دانشگاه استنفورد مهارت‌های خود را به صورت عملی پیاده کنند.

تحصیل پزشکی در چین به زبان انگلیسی در بیشتر دانشگاه‌های این کشور 6 سال به طول می‌انجامد که در دانشگاه شانتو نیز به همین صورت است. هزینه تحصیل در این دانشگاه سالانه 40،000 یوان چین است. پذیرش این دانشگاه برای سال 2021 از سپتامبر (اواخر شهریور) شروع می‌شود و ددلاین آن 15 جولای است. برای اطلاعات بیشتر در این رابطه می‌توانید اینجا کلیک کنید.


گروه مهاجرتی امیدار ، مشاوره پذیرش ویزا پزشکی ,زبان ,دانشجویان ,دانشگاه ,انگلیسی ,تحصیل ,زبان انگلیسی ,تحصیل پزشکی ,دانشکده پزشکی ,جراحی عمومی ,رشته‌های پزشکی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اخبار و اطلاعات سینمای ایران بهترین قیمت تصفیه آب در شیراز ساخت کوره تولیدزغال لیمو ایتا طلایی ( ایتاطلایی ) کوچینگ و توسعه فردی هتل های کیش بهترین سایت تجربه های یک گردشگر از ایران گردی آموزش زبان آلمانی