تحصیل پزشکی در گرجستان ، برای دانشجویانی که برای تبدیل شدن به پزشکان موفق مصمم‌اند، برنامه‌های تحصیلی و آموزشی بسیار خوبی در این کشور ارائه می‌شود. اگر به دنبال دریافت مدرک پزشکی هستید، گرجستان می‌تواند یکی از بهترین کشورها برای رسیدن به هدفتان باشد. به عنوان یک نمونه، همه ساله 5000 دانشجو تنها از کشور هند در دوره‌های پزشکی دانشگاه‌های مختلف این کشور ثبت نام می‌کنند. طول دوره پزشکی کشور گرجستان نیز 5 سال آموزش در دانشگاه به همراه 1 سال کارآموزی در بیمارستان (انترنی) استدوره تحصیلی پزشکی در گرجستان ، از همان برنامه واحدهای تحصیل پزشکی در آمریکا و اروپا پیروی می‌کند. در این مطلب درباره واحدهای تحصیل پزشکی در گرجستان ، برنامه پیشنهادی دوره پزشکی در گرجستان و واحدهای مهم دوره پزشکی در گرجستان

یکی از دلایلی کیفیت بالای آموزش پزشکی در گرجستان، نسبت دانشجو به استاد 1:20 است. این یعنی به ازای هر 20 دانشجو، یک استاد وجود دارد. این نسبت باعث می‌شود اساتید هر دانشجو را با اهمیت و حوصله راهنمایی و هدایت کنند.

هزینه تحصیل پزشکی در گرجستان، بسته به دانشگاه بین 3850 تا 8000 دلار آمریکا متغیر است، و هزینه زندگی نیز بین 250 تا 270 دلار آمریکا در ماه است.

 

 

مزایای تحصیل دوره پزشکی در گرجستان

  •         کیفیت آموزشی دانشگاه‌های پزشکی گرجستان، منطبق با استانداردهای سازمان‌های معتبر جهانی از جمله WHO و UNESCO است.
  •         داشتن مدرک پزشکی از گرجستان، به شما اجازه می‌دهد تا در آزمون صدور پروانه ی پزشکی برای فعالیت در امریکا اقدام کنید.
  •         دانشگاه‌های تحت لیسانس NMC (انجمن پرستاری و مامائی انگلستان)، آموزش‌های اضافه‌ای برای آزمون غربالگری NMC به دانشجویان خود ارائه می‌دهند.
  •         برای نامزدهای واجد شرایط، امکانات پذیرش مستقیم فراهم است.
  •         برای پذیرش در دوره پزشکی، نیازی به پرداخت هزینه های اضافی همچون رزرو و یا صندلی نیست.
  •         برای پذیرش در دوره پزشکی در گرجستان، هیچگونه آزمون ورودی مورد نیاز نیست.
  •         برای دانشجویان برتر، امکانات ویژه و مدرن آزمایشگاهی فراهم می‌شود، تا مهارت‌های بالینی خود را بهبود بخشند.
  •         داوطلبانی که دوره پزشکی را به پایان می‌رسانند، می‌توانند با دانشجویان دانشگاه‌های امریکا و کانادا رقابت کنند.

 

 

دوره تحصیل پزشکی در گرجستان و طول آن

 

دوره

طول دوره

پزشکی

6 سال

دندانپزشکی

5 سال

داروسازی (کارشناسی)

4 سال

پرستاری (کارشناسی)

4 سال

 

 

 


گروه مهاجرتی امیدار ، مشاوره پذیرش ویزا پزشکی ,دوره ,تحصیل ,گرجستان ,گرجستان، ,کشور ,دوره پزشکی ,تحصیل پزشکی ,  برای پذیرش ,دلار آمریکا ,واحدهای تحصیل ,واحدهای تحصیل پزشکی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

روزمرگی های آقای *خودم* :) :| :( فلزیاب صنعتی ایران پرده هوشمند برقی - پرده اتوماتیک Jurneexdquvx92 casa هر چی که بخوای توسی دانلود فیلم و سریال ایرانی و خارجی ماه حرم