این روزها که قیمت ارز در حال افزایش بی قید و بند است یک گوشی هوشمند که مناسب با بودجه و تمام نیازهای شما باشد احتیاج به کمی تحقیق و پرس و جو دارد. در ادامه با هم بررسی می کنیم که در این وانفسای بازار موبایل چطور می توان یک گوشی دست دوم و یا نو .

اگر برای هنوز مطمئن نیستید و دست بکار نشده اید پیشنهاد می کنیم با تهیه دیدن یک لیست از علاقه مندی های خود و مقایسه ی آن ها با یکدیگر به یک نتیجه ی دلخواه نزدیک شوید. نهایی کردن تصمیم یکی از موارد مهمی است که قبل از مراجعه به یک گاه حضوری و غیرحضوری باید به آن بپردازید.

گاه های اینترنتی شهر۲۴ به شما این امکان را می دهند که هر تعداد گوشی را با یکدیگر مقایسه کرده و از تمام جزئیات آن ها با خبر شوید.

گوشی دست دوم را درست می دانید؟

باید بگوییم در دست دوم هر محصولی باید به نده ی آن اطمینان داشته باشید، دنیای گوشی های هوشمند آنچنان پر زرق و برق و پیچیده است که باید بدانید چه چیزی مد نظر دارید و با چه چیزی رو به رو خواهید شد. تعمیر، دستکاری و غیراصل بودن گوشی دست دوم؛ چند مورد از خطرهایی است که با آن مواجه هستید.

اگر با اطمینان قبلی به سراغ گوشی های دست دوم پرچمدار می روید قبل از ، آن ها را با گوشی های میانرده نو مقایسه کنید و ببینید آیا بهتر نیست کمی به این شاهکارهای جدید طراحی و فناوری؛ وقت بیشتری برای عرضه اندام بدهید؟

مقایسه گوشی میانرده اندرویدی نو و پرچمدار دست دوم اندرویدی

در گوشی چندین فاکتور مهم دخیل هستند، طراحی گوشی؛ یکی از این فاکتورهای مهم شناخته می شود. طراحی مناسب و دلنشین گوشی، می تواند حس رضایت قلبی را به شما منتقل کند. با مقایسه ی سریع بین دو گوشی سامسونگ در دسته بندی میانرده و پرچمدار بیشتر با این موضوع آشنا خواهیم شد.

طراحی

اگر بودجه ی 4 میلیون تومانی برای گوشی در نظر گرفته اید دو پیشنهاد برای شما داریم،  در مدل هایS8  به عنوان یک گوشی پرچمدار دست دوم و A50s  یک میانرده ی جدید و خوش نام است؛ با یکدیگر در یک سطح هستند.

در این مقایسه باتوجه به متریال، استفاده از پلاستیک و جزئیات بیشتر بعلاوه ی طراحی خوش دست تر؛ قیمت گوشی سامسونگ s8 معقول و به نظر عادلانه تر خواهد بود، در نتیجه همیشه میانرده ها برای هر سلیقه ای مناسب نیست.

باتری، پردازنده و تاثیر بر عملکرد کلی گوشی

در عملکرد کلی گوشی، باتری و پردازنده ها نقش به سزایی را ایفا می کنند. باتری یک جز مصرفی و تعویضی در گوشی ها محسوب می شود پس توقع کارکردن یک باتری برای چندین سال پیاپی بدون مشکل غیرمنطقی خواهد بود، اگر جز کسانی هستید که کارهای بسیاری با گوشی خود انجام می دهید و به شارژ بیشتر باتری احتیاج دارید میانرده های جدید را از دست ندهید.

پردازنده ها به عنوان قلب یک گوشی اندرویدی شناخته می شوند، شاید برای شما هم پیش آمده که در استفاده از دوربین و دیگر عملکردهای گوشی پس از مدتی کیفیت کمتری را مشاهده کنید، این امر باعث خواهد شد که افت عملکرد را در گوشی های پرچمدار دست دوم اندرویدی را شاهد باشیم.

در جنگ بین قدرت های سازنده ی گوشی های به صرفه و به روز، همگی به دنبال یک هدف هستند، کمترین قیمت ممکن در برابر بهترین امکانات پیشرفته. به عنوان مثال گوشی شیائومی که در حال طراحی و توسعه ی این بخش از بازار است به خوبی می داند میانرده ها در بین مردمی که به دنبال پردازنده ای متوسط و رو به بالا هستند، بیشتر طرفدار خواهد داشت، اکثر کسانی که به دنبال یک گوشی کارآمد هستند انتخاب خود را به میانرده های این برند محدود می کنند.

در بررسی تاثیر پردازنده بر روی باتری و دوربین به این نتیجه رسیدیم که بهتر خواهد بود یک میانرده ی سالم و نو را اری کنید. از میانرده های موجود در برند شیائومی نیز می توان به سراغ Mi 9 SE رفت؛ به جرئت می توان گفت این گوشی، یک تجربه ی خوب و ورای تصور از یک میانرده در بخش باتری و عملکرد کلی را به نمایش خواهد گذاشت.

مقایسه بین آیفون های قدیمی و میانرده های جدید اندرویدی

حتما نام آیفون های ریپک و refurbished ریفوربیشد یا همان رفرش را شنیده اید، قاعدتا آیون در ایران کمی سخت است و باید اهل فن باشید، اما اگر اصرار دارید تا یک آیفون قدیمی را به یک میانرده ی جدید اندرویدی ترجیح دهید؛ ابتدا باید ریسک پذیر باشید و بعد از آن بدانید از گوشی خود چه انتظاراتی دارید.

طراحی

ما هم با شما در انتخاب گوشی آیفون دست دوم در بعضی از پارامترها اتفاق نظر داریم. طراحی و کیفیت متریال آیفون ها به علت دقت و استفاده از طراحان فوق حرفه ای یک دلیل قانع کننده برای آیفون دست دوم خواهد بود.

صفحه نمایش و دوربین

در مقایسه ی بین آیفون 7 دست دوم و A51  سامسونگ به عنوان میانرده ی جدید، هر دو دارای یک کیفیت در صفحه نمایش و دوربین هستند، (تعداد دوربین مد نظر نیست).

عملکرد

تطبیق پذیری عالی سخت افزار و نرم افزار در آیفون یک امتیاز بزرگ محسوب می شود   و این گوشی از این نظر از سامسونگ A51 پیشی خواهد گرفت. اما باتری آیفون ها پاشنه آشیل این گوشی های خوش ساخت هستند، تعویض و نوع باتری بکار برده شده می تواند کیفیت عملکردی آیفون را به شدت کم کند، در نتیجه A51  یا هر میانرده ی جدید خطر احتمال تعویض باتری و مشکلاتی از این قبیل را به صفر نزدیک می کند.

در نتیجه

با تاکید بر این موضوع که گوشی امری سلیقه ای و پس از آن کاربردی و عملکردی است، سعی کنید در به صدای درون خود اعتماد کنید؛ چرا که یک گوشی با کیفیت که از نظر سلیقه ای ( رنگ و طراحی ) به دل شما نمی نشیند باعث خواهد شد کمترین میزان رضایت را از کارکردن با گوشی تجربه کنید.

گوشی های هوشمند این روزها در رنگ و طرح های متنوعی عرضه می شوند، با مراجعه به گاه اینترنتی شهر۲۴ می توانید جدیدترین این گوشی ها را مشاهده کرده و انتخاب خود را نهایی کنید.

همچنین برای گوشی موبایل خود می توانید  آگهی رایگان در سایت شهر۲۴ ثبت نمایید


گوشی دست دوم گوشی ,میانرده ,آیفون ,باتری ,طراحی ,مقایسه , گوشی ,برای ,جدید اندرویدی ,صفحه نمایش ,باعث خواهد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فالوور اینستاگرام Digiheart گروه وکلای ره جویان عدالت قطعه های محال اشعار دکتر علی کشاورز دانلود سرا