بـسـم الـلّـه الـرّحـمـن الـرّحـیـم


بـا سـلام خـدمـت شـمـا دوسـت گـرامـی


هـم رزم عـزیـز در جـنـگ نـرم

هـم سـنـگـر گـرامـی در جـبـهـه فـرهـنـگـی دفـاع مـقـدس


بـه اطـلاع  می رسانم که با عنایت شـهـدا ، کـانـال رسـمـی سـایـت شـهـدای شـهـر تـرکـالـکـی در برنامه تـلـگـرام با آدرس زیـر راه انـدازی شـده :

جـهـت ثـبـت روی JOIN یـا  (پـیـوسـتـن) را لـمـس کـنـیـد و همچنین در صورتی که مایل به دریافت پیامی از سوی این کانال نـمـی بـاشـیـد میتوانید با لـمـس کردن گـزیـنـه MUTE  مـانـع از دریافت اعـلان شـویـد .

https://telegram.me/sabeghoon61


جـهـت دریافت مـطـالـب و عـضـویـت کافیست برنامه تـلـگـرام گوشی خود را آپـدیـت نمایید و روی لـیـنـک بالا کـلـیـک نـمـایـیـد .


دوسـتـان برای پـاک کردن پـسـتـهـایـی(پـیـام ها) کـه مـورد نـیـازتـون نـیـسـت مـیـتـوانـیـد :

در گـوشـیـهـایـی که سـیـسـتـم عـامـل انـدرویـد دارند نیز از طریق فایل منیجر گوشی وارد کارت حافظه شده و در پوشه برنامه تلگرام فایلهای ویدیو یا عکس خود را حـذف کنید .

در گـوشـیـهـای ایـفـون از طریق ستینگ خود برنامه تلگرام وارد ستینگ سپس چت ستینگ و کش ستینگ و گزینه کلییر کش را بزنید و یا گزینه ذخیره عکسهای ورودی را از قسمت ستینگ خاموش کنید تا عکسها ذخیره نشوند .

تـکـسـت هـا حـجـم زیـادی نـمـیـگـیـرنـد . و میتوانید این پیام را برای سایر دوستانتان اگر مفید است ارسال کنید .

بـاتـشـکـر‌ مـوفـق و پـیـروز بـاشـیـد . الـّـلــهُــمَّ صـَـلِّ عــَلَــی مُــحَــمَّــدٍ وَآلِ مـُـحــَمَّــدٍ وَعَــجــِّلْ فـَـرَجــَهــُمْ



شهدای شهرستان گتوند ترکالکی و حومه امتداد ستینگ ,برنامه ,دریافت ,تلگرام ,برنامه تلگرام ,برنامه تـلـگـرام منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کسب و کار موفق آپدیت روزانه نود32 - جدیدترین یوزرنیم و پسورد جدید نود32 - لایسنس رایگان جایگاه ثبت شرکت در ایران دانلود همه چی Marketing ارزان کده دانشنامه سلامت شادان