رنگ سال 2021 : زرد و خاکستری 

رنگ زرد

مثبت: خوش بینی ، اعتماد به نفس ، عزت نفس ، برونگرایی ، احساسات اجتماعی ، انگیزه ، دوستی ، خلاقیت ، قدرت اراده.

منفی: غیر منطقی ، ترس ، شکنندگی عاطفی ، افسردگی ، اضطراب ، خودکشی.

طول موج زرد طولانی و از نظر احساسی تحریک کننده است. زرد از نظر روانشناختی فعال ترین رنگ است. رنگ زرد می تواند روحیه و عزت نفس ما را بالا ببرد. این رنگ اعتماد به نفس و خوش بینی است. زرد زیاد یا رنگ زرد اشتباه باعث کاهش اعتماد به نفس و افزایش ترس و اضطراب می شود.

رنگ زرد نشان دهنده شادی و خنده است. مطالعات نشان می دهد که رنگ زرد باعث افزایش تولید سروتونین در مغز ، سرعت متابولیسم و ​​بالا بردن روحیه شما می شود. رنگ زرد باعث افزایش تمرکز و توجه می شود. بنابراین ، اغلب در سایت های تبلیغاتی و علائم جاده ای استفاده می شود.

متخصصان می گویند که سایه های مختلف زرد را معمولاً افراد فعال ، خلاق و ماجراجویانی که

.آماده کاوش و تسخیر هستند می پوشند.

خاکستری:

مثبت: بی طرفی روانشناختی.

منفی: عدم اعتماد به نفس ، رطوبت ، افسردگی ، خواب زمستانی ، کمبود انرژی.

خاکستری تنها رنگی است که هیچ خاصیت روانشناختی مستقیمی ندارد. سرکوب کننده است. نبود رنگ دلگیر کننده است و وقتی دنیای ما خاکستری می شود ، به طور ذاتی درونگرا می شویم. تا زمانی که لحن دقیق آن صحیح نباشد ، رنگ خاکستری بر سایر رنگهای استفاده شده با آن اثر میرایی دارد. استفاده بیش از حد از رنگ خاکستری نشان دهنده عدم اعتماد به نفس و ترس از قرار گرفتن در معرض توجه است. وقتی شخصی لباس خاکستری زیادی دارد ، معمولاً به این معنی است که می خواهد نامرئی بماند.

خاکستری و سایه های آن نمادی از آرامش و بلوغ است. بسیاری از مردان میانسال کت و شلوارهای خاکستری می پوشند ، در حالی که ن با سنین بالاتر لباس های خاکستری می پوشند. این یک رنگ خنثی است. توصیف شخصی که آن را می پوشد دشوار است.


rangoabzar استفاده ,پوشند ,نشان ,افزایش ,روانشناختی ,باعث ,باعث افزایش ,نشان دهنده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

e-moneyonline forosh رز لوگو دایجستیو فلزیاب یاسوج پانا دانلود روان‌جویان | مؤسسه پژوهشی روانشناسان جوان