پارکت با کیفیت بالا و تنوع در رنگبندی یکی از برندهای خاص بازار می باشد. پارکت آرتا کد 770 یکی از محصولاتی است که دارای مغزی HDF با دانسیته (چگالی) بالا و لایه روکش با مقاومت AC4 است که مناسب برای مصارف مسی و اداری با تردد متوسط است. پارکت لمینت آرتا از معروف ترین برند های ساخت پارکت در ایران است. پارکت لمینتها به کف اتاق چسبانده نمیشوند، بلکه توسط شیارهایی که به آنها کلیک گفته میشود و دور تا دور لمینتها وجود دارد، به صورت نر و ماده در یکدیگر قفل میشوند. وینیل (کفپوش وینیل یک ماده صددرصد مصنوعی است. معایب: آب اضافی بین تختهها نفوذ میکند و باعث میشود تا سطح پارکت برآمدگی پیدا کند؛ پس باید از تمیزکننده مخصوص کفپوش لمینت استفاده کنید. ۱۰ سانتیمتر وجود دارند که بخاطر طریقه نصب آن یعنی استفاده از چسب های مخصوص و پوشش های لاک و رنگ که هیچ فضایی را برای فعالیت موریانه و خوردگی ندارد مانع از فعالیت های آنها می شود. البته امروزه نمونه های بسیاری از پاک کننده ها و تمیز کننده های مخصوص پارکت و کف پوش در بازار موجود هستند که با استفاده از آن می توان سطح پارکت لمینت را تمیز نمود و درخشندگی آن را افزایش داد.

 

این ویژگی ها موجب زیاد شدن استفاده از لمینت در مقایسه با پارکت شده است. همچنین، پارکت لمینت های ضخیم تر عایق خوب صدا و حرارت هستند، پس اگر این ویژگی ها برای شما مهم هستند پارکت لمینت های ضخیم تر گزینه مناسب تری است. از پارکت به جهت زیبایی و ویژگی عایق بودن ان استفاده می کنند. به جای این کار از یک تایل تازه استفاده کنید. از دهه1990 میلادی صادرات این کفپوش به امریکا نیز شروع شد و با استقبال بزرگی در بازار امریکا مشاهده شد و محبوبیت ان در حال حاضر به جایی رسیده است که در تعداد زیادی از کشور های جهان ،شرکت ها و مارک های مختلفی شروع به تولید و عرضه لمینت کرده اند . برای منازل شرکت آذران دکور این مدل کفپوش را برای شما اشاره خواهد کرد تا مشکلی برای شما رخ ندهد. پارکت آرتا مدل ۷۶۵ کینگ نات یکی از زیباترین محصولات تولیدی این شرکت می باشد که می تواند زیبایی بخش خانه شما باشد.

http://laminateflooring.blog.ir/

پارکت لمینت آرتا ساخت ایران و تحت لیسانس شرکت یونولین بلژیک می باشد . با توجه به اینکه تولید کننده داخلی از بهترین و با کیفیت ترین متریال های شرکت های ترکیه و آلمان که تولید کنندگان برتر دنیا در زمینه تولید و عرضه انواع لمینت هستند استفاده کرده است به جرات می توانیم بگوییم که پارکت لمینت مونتکس moon tex با کیفیت ترین برند حال حاضر در ایران است و در تولید هیچ کدام از انواع لمینت در ایران تمام متریال ها با بالاترین کیفیت استفاده نشده است. در حال حاضر AC3در ایران مرسوم است. لمینت ها نیاز به واکس زدن دارند و در صورت کثیف شدن تمیز کردن آنها کار بسیار دشواری می باشد. این سطح سخت در برابر لکهها مقاوم است و اگر روی آن لکهای ایجاد شود، پاک کردن آن آسان است. در مرحله اول با استفاده از جارو برقی گرد و خاک را کامل پاک کنید. با وجود اینکه گفته شده است پارکت لمینت تا حد زیادی در مقابل خش مقاوم هست ولی باقی ماندن گرد و خاک، مو یا اشغال بر سطح آن برای مدت طولانی می تواند منجر به ایجاد خش شود.

۱ - ابتدا با جارو برقی خردههای غذا، آشغال و گرد و غبار را از روی پارکت جارو کنید و آن را خوب تمیز کنید. مزایا: تمیز کردن آنها آسان است. از جاروبرقی یا جاروبهای دستهدار بلند برای تمیز کردن آنها استفاده کنید. بعد از نصب پارکت روی آن ساب زده میشود و سپس لاک استفاده می شود, با انجام اینکار پارکت سطحی صاف و براق پیدا می کند. نحوه مصرف براق کننده پارکت را توضیح میدهید؟ از دیگر مزیت های پارکتهای مدرن سرعت نصب آن ها می باشد، نصب پارکتهای قدیمی زمان زیادی را می گرفت و پس از نصب باید ساب و پولیش می شدند. اگر دیوارها در رنگ تیره و پارکت لمینت رنگ خیلی روشن داشته باشد، اثر خطوط افقی خیلی زیاد می شود. معایب: در شرایطی که نشت آب در آشپزخانه و حمام زیاد باشد و به عبارتی رطوبت خیلی شدید و زیاد باشد، باید از سطح غیرقابل نفوذ مثل کاشی وینیل یا چینی استفاده کنید.

 

منبع:

http://decoor.novinblog.net/

http://laminateflooring.blog.ir/

نصب پارکت لمینت

اجرای پارکت

 

 


طراحی سایت حمیدیان پارکت ,لمینت ,استفاده ,تمیز ,تولید ,کننده ,پارکت لمینت ,تمیز کردن ,استفاده کنید ,کردن آنها ,انواع لمینت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کجایی یارم سلامتی فارسی ترجمان جهانم مدارات الکترونیک اینجا همه چی هست SanAndreasMP.iR