دادگستری

برای شکایت باید چکارکنیم و به کجابرویم؟ +مطالبیکه همه باید بدانند! 

توصیه میکنیم حتما این مقاله (بسیارضروری) راکامل بخوانید، ضررنمی کنید!

بسیاری ازافراد، اطلاعات کافی را برای احقاق حقشان ندارند. اینگونه افراد درصورت بروز مسائل حقوقی ویاکیفری ازآنجاکه بقول خودشان تاکنون پایشان به کلانتری نخورده سعی می کنند تاباچشم پوشی، ازکنار آن بگذرند و یا درصورت اقدام، بدلیل نداشتن آگاهی کافی به دردسر می افتند ویا حقوقشان ضایع می گردد و غالبابا تصوری اشتباه وکاملا غلط، گمان می کنند یک فرد باآبرو هیچگاه پایش به اینگونه اماکن باز نمی شود. درحالیکه این دستور دین ما و نص صریح قرآن کریم است که لاتَظلمون ولاتُظلَمون یعنی نه ظلم کنید ونه زیربارظلم بروید! بنابراین مظلوم واقع شدن هم، نه تنها به اندازه ظلم کردن مذموم است بلکه بقول بعضی مفسرین از آن نیز ناپسند تر است!

حال که تاحدی متوجه شدیم که با بهانه ها و تصورات قدیمی باطل وبی ریشه هرگز نباید اجازه تضییع حقوقمان را به احدی بدهیم ببینیم درچنین مواقعی باید چکار کنیم و به کجا مراجعه نماییم؟

قبل از هرچیز باید بدانیم که امورقضایی به دودسته عمده تقسیم می شوند:1.امورکیفری 2.امور حقوقی که هریک از اینها دارای مناسبات خاص خود هستند. برای آگاهی از کلیه مسایلیکه باید در این زمینه بدانید ادامه مطلب را مطالعه فرمایید. 


سایت حقوقی محمدحسین زارعی حقوقی ,باید بدانند منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مدرسه ماها پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان مجله اینترنتی هنریک سپهر میرزایی رعایت حریم آپشن خودرو | گندم کار روزگار سیاه چوری ( همان النگوست)