و میوه خشک از سال های بسیار دور انجام می شده است و امروزه با ارائه کیفیت اعلا به صورت فله ی و بسته بندی افزایش یافته است.

اران میوه خشک  درجه اعلا به دنبال تضمین در خود هستند و تولیدکننده ی میوه خشک گاخ با دقت در خشک کردن میوه ها با دستگاه های تمام اتوماتیک و بسته بندی های استاندارد خواسته مشتری را تا حد اعلایی پاسخ داده است. میوه خشک شده  ایرانی به علت مصرف در میان وعده ها، طبخ غذا ، مهمونی ها و هدیه های مناسبتی  استقبال خوبی پیدا کرده و تقاضای اران را بالا برده است.

تولید و میوه خشک

تولید و میوه های تازه در ایران رونق خوبی دارد، به این علت که اقلیم آب و هوای که در مناطق مختلف ایران حاکم هست رشد میوه های گوناگونی را فراهم کرده است.

صادرات هر کشور برای ارزآوری و رونق تجارت در بازار می باشد و ایران هم با فرآوری صنعت کشاورزی به این امر مهم کمک شایانی می کند.

ارزش افزدوه بالای ۴۰ درصدی میوه خشک موجب شده است که تولید و میوه خشک به رتبه ی خوبی دست پیدا کند. میوه خشک و خصوصا صادرات آن به صورتی است که میوه خشک کیفیت مرغوب و اعلا داشته باشد و نیاز به گفتن ضمانتی آن را برای ار از بین برود.

و تضمینی میوه خشک

 و  تضمینی میوه خشک

و تضمینی میوه خشک ،از کیفیت درجه یک میوه تازه که از کشاورزان تهیه و طی مراحل صنعتی با دستگاه های مخصوص خشک کردن میوه ادامه پیدا میکند و در بسته بندی های عالی و بهداشتی عرضه می شود.

بحث ارگانیک بودن میوه خشک  در تضمینی هم حائز اهیمت می باشد.

هنگام میوه خشک برچسب طبیعی و ارگانیک روی محصول درج شده ناخودآگاه ضمانت از اعلا و مرغوب بودن را در ذهن تداعی می کند.

محصول ارگانیک، محصولی است که سازمان غذا و داروی آمریکا این گونه تعریف می کند: “محصول بدون دخالت ماده ی شیمیایی و روش مصنوعی و دست کاری ژنتیکی تولید شود.”

قیمت میوه خشک عمده

قیمت در عمده بستگی به مشتری که تقاضای میوه خشک کرده است دارد.

مشتری مداری مهم ترین بخش از هر کسب وکاری است، اگر به خواسته ی مشتری توجه ویژه ی بشود و نیازهای او در حد توان برآورده شود عمده یا جزیی با موفقیت انجام می گردد.

قیمت در زمینه ی میوه خشک بسته به انواع میوه های خشک و فراوانی و کمیاب بودن آن متغیر است.

دراوایل سال ۹۷،درختان میوه باردهی خیلی خوبی داشتند و انتظار می رفت که سالی انبوه از میوه ها خواهد بود.

با سرمازدگی و شرایط هوایی نامطلوب خسارت زیادی به محصولات کشاورزی وارد شد واین امر در قیمت گذاری روی میوه خشک هم بی تاثیر نبود. از طرفی به علت تنوع بالای میوه های خشک در بسته بندی ها، براساس سطح مشتری بسته های مختلف در وزن های کم به زیاد تهیه شده است تا امکان برای هر نوع سلیقه و درامدی وجود داشته باشد.

جهت و میوه خشک با ما در ارتباط باشید.


میوه خشک عمده و صادرات میوه خشک میوه ,بسته ,اعلا ,مشتری ,تولید ,قیمت , میوه ,بسته بندی , میوه , تضمینی , عمده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

طراحی سایت کویر انجمن جوانان روستای خلف طراحی وب سایت، فروشگاه ساز گل سنگ رنگ و ابزار توانیر کلیه لوازم خانگی برقی ، صوتی و تصویری، لوازم خودرو و ابزارآلات خانگی دلنوشته های از جنس تنهایی پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان