هلو میوه ی نام آشنا در دنیا وشناخته شده ی ست که با استفاده زیاد در صنایع غذایی، بهداشتی و زیبایی بازار پر رونقی به صورت تازه یا خشک شده را به خود اختصاص داده است.

خاستگاه اصلی این میوه به کشوری پرجمعیت، چین، می باشد و امریکا هم با تولید زیاد و انبوه بازار بسیاری از کشورهای آسیایی و اروپایی را در تسخیر خود قرار می دهد.

او اما، ایران تلاش دارد با تولیدات خود به صورت فله و بسته بندی به بازارهای بیشتری وارد شود؛ نکته ی قابل تامل و مهم نوع بسته بندی این محصول است که طراحان این بخش با تحقیق در بازار هدف و شناسایی نگاه و دید مصرف کننده مطمینن می توانند همراه خوبی برای صادر کردن محصولات ایرانی باشند.

فله و بسته بندی برگه ی هلو خشک شده

هلو میوه ی تابستانی است که از اواخر تیرماه تا اوایل آبان ماه برداشت و وارد بازار می شوند؛ این بازه ی زمانی بهترین موقعیت برای عمده توسط تولیدکنندگان میوه خشک است.

این میوه با دستگاه های تمام اتوماتیک وارد پرسه ی خشک شدن می شوند و درنهایت برگه ی هلو، پر هلو، قیصی هلو آماده عرضه به بازار می شود.

بسته به نوع مشتری خشک شده ی هلو را به دو صورت فله ی یا بسته بندی تهیه می کنند، مدل فله ی در نایلون ها و پک های ۱۰ تا ۵۰ کیلوگرمی وجود دارد و یک سری از این محصول در جعبه، پاکت زیب دار،  قوطی فلزی یا پلاستیکی در وزن های ۱۰۰، ۲۵۰، ۵۰۰، ۷۰۰و ۱۰۰۰گرمی بسته بندی می شوند.

بازار صادرات هلو خشک بسته بندی

بازار صادرات اصولا به کشورهای تعلق دارد که بیشترین میزان تولید انبوه از محصولی را دارا هستند به طوری که علاوه برا تامین نیاز کشور خود می توانند مازاد را به کشورهای مورد نیاز صادر کنند.

ایران در تولید هلوی مرغوب با تنوع تولید ۳۰ نوع مختلف از این میوه در رتبه پنجم جهان بعد از کشورهای چین، اسپانیا، ایتالیا و امریکا قرار دارد.

با این تفاسیر باید عرض کنم که بازار صادرات  این میوه خشک شده بسیار خوب و مناسب است، حال بهتر است که با عرضه بسته بندی های شیک و مدرن با رعایت استانداردهای بین المللی جایگاه خود را در حوزه ی صادرات بالاتر ببریم.


میوه خشک عمده و صادرات میوه خشک میوه ,بازار ,بسته ,بندی ,صادرات ,کشورهای ,بسته بندی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

خرید پرفکت مانی بدون احراز هویت معرفی کالا فروشگاهی طلا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد کسب درآمد از اینترنت تبلیغات آنلاین esFicti دانلود آهنگ و فیلم دانلود سرا مرجع سوالات امتحانی | Azmoondl