ار عمده هلو خشک بسته بندی برای اروپا

کشورهای اروپایی چون ایتالیا و اسپانیا خود بیشترین میزان تولید را دارند اما بسیاری از کشورهای دیگر همچون آلمان، سوئیس، فرانسه بزرگترین واردکننده  در حوزه ی خشکبار و میوه خشک  هستند.

براساس رشد جمعیتی در جهان و اروپا، انجمن اتحادیه اروپا برای واردات خشک شده ی میوه ها که بهترین جایگزین برای صبحانه و میان وعده هاست تمهیداتی در درباره ارگانیک و استاندارد بودن در نظر گرفته است؛ هر بسته بندی هلوی خشک مجزا یا مخلوط با دیگر میوه های خشک بهتر است نشان استاندارد انجمن اتحادیه اروپا را داشته باشد.

ار عمده ی اروپایی بیشتر از بسته بندی با وزن های کمتر و برچسب نشان ارگانیک استاندارد اروپا روی بسته بندی استقبال کرده و تمایل زیادی برای دارد.

مشتری هلو خشک بسته بندی برای بازار آسیا

بازار کشورهای آسیایی خصوصا کشورهای همسایه ما و خلیج فارس بهترین گزینه ی پیشنهادی هستند.

کشوری چون عراق، امارات متحده ی عربی، قطر، کویت،عمان و همچنان آذربایجان، ترکمنستان، قزاقستان بیشترین مقدار هلوی خشک شده ما را دارند.

در سال اخیر طرفداران بسته بندی میوه های خشک برای این کشورها زیاد شده است و مشتریان به دنبال کیفیت مرغوب محصول به همراه بسته بندی جدید و کاربردی شده اند.

علت استقبال از بسته بندی محصول این موارد می تواند باشد:

  • بسته بندی با رعایت بهداشت و محفوظ ماندن از آلودگی
  • ثبت تاریخ تولید و انقضاء
  • ماندگاری طولانی مدت
  • حمل و نقل راحت بدون آسیب دیدگی

در نهایت پیشنهاد ما برای موفق شدن و شناخته شدن در بازارهای جهانی داشتن برند به همراه بسته بندی به روز  و مطابق با سلیقه ی مشتری است.


میوه خشک عمده و صادرات میوه خشک بسته ,بندی ,میوه ,اروپا ,عمده ,کشورهای ,بسته بندی ,ار عمده ,بندی برای ,همراه بسته ,اتحادیه اروپا ,انجمن اتحادیه اروپا منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تغذیه و رژیم درمانی دانلود فایل های کمیاب مینا جونی انارفلزی بهزاد گروه ام اچ زد کلینیک دندانپزشکی تخصصی قلهک دانش خانواده و جمعیت ویراست سوم دانلود تحقیق