از زمان ساخت اولین ساعت‌های مکانیکی در سال‌های 1200 میلادی،ساعت‌ مچی ها شامل یک صفحه و دو عقربه بودند تا اینکه Steen Georg Chetensen و Erling Andersen به دنبال ایجاد چالش در سنت ساعت‌های مکانیکی ایده های خلاقی را ایجاد کردند. هدف از این چالش ترکیب طراحی های مدرن با الهام از گذشته بود.

سال 1984 بود که کریستینس (Steen Georg Christensen) به تازگی کارخانه ساعت سازی پدرش را، که مشغول تولید ساعت برای طراحان بزرگ دانمارکی از جمله Arne Jacobsen، Henning Koppel و Erik Magnussen بود، بدست گرفت.

با اینکه در آن روزها کارخانه ساعت سازی آنها بسیار درگیر ساخت سفارش های ساعت بود، Steen و شریکش Erling یک ماموریت و تفکر داشتند: طراحی یک ساعت مچی که با تفکر سنتی رقابت کند.

این ساعت باید مینیمالیستی‌ترین حالت ممکن بوده و بر خلاف ساعت های موجود در بازار، فقط شامل یک صفحه و یک عقربه باشد تا بتواند با این تفاوت توجهات را به سمت خود جلب کند.

از این رو نتیجه این تفکر جدید، تولیدساعتمچی پیکتو با طراحی های منحصر به فرد  بود.

پیکتو ادعا دارد اولین برندی است که در طراحی ساعت، به جای استفاده از 2 عقربه، یک عقربه را به کار گرفت.

این جسارت در طراحی از ویژگی هایی است کهبرند پیکتو را نسبت به دیگر رقبایش متمایز می کند. همچنان این کمپانی

می کوشد تا در ایده های نوین طراحی پیشتاز و متفاوت باشد.

ساعت مچی پیکتو، علاوه بر متفاوت بودن در سبک طراحی عقربه ها، در پیاده سازی ترکیب رنگ های شاد و متفاوت نیز خلاقیت های چشمگیری دارد.

ساعت مچی های این برند دانمارکی، بخاطر مینیمالیست بودن در طراحی، قابلیت ست شدن آسانی دارند. چه ست کردن با زوج و چه ست کردن با انواع لباس ها برای موقعیت های مختلف.

 

برای دیدن تنوع و اطلاعات ساعت مچی پیکتو به سایت ایران تایمر مراجعه کنید:

http://ir-t.ir/picto


سایت تخصصی ساعت مچی ساعت ,طراحی ,پیکتو ,عقربه ,متفاوت ,سازی ,ساعت سازی ,کارخانه ساعت ,steen georg ,ساعت‌های مکانیکی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

درب اتوماتیک | درب های اتوماتیک | درب و پنجره دوجداره فروش حبوبات و خشکبار شرکت خوشه زرین دماوند مشاوره و اجرای ایمنی کفپوش ضد حریق گرمایش برودت پارس منتظران خورشید Milaur home sazkala.com نمونه سوال امتحانی - بانک سوال امتحانی - امتحان نهایی Behdan (بهدان) طراحی اپلیکیشن