شما ساعت مچی های دیزل رو بیشتر با چه شکلی به یاد میارید؟ با اینکه برند دیزل، ساعت هایی با عرض قاب نرمال هم دارد، اما ساعت مچی های با عرض قاب بزرگی که تولید میکند همیشه بیشتر به چشم می آیند و البته خیلی از آقایان هم طرفدار این نوع ساعت ها هستند حتی اگر مچ دستشان درشت نباشد!

ویژگی برتر این مدل:
مدلی که امروز به شما دوستداران ساعت معرفی میکنیم، ساعت مچی مردانه دیزل مدل DZ7312 است. همانطور که از ظاهرش پیداست، عرض قاب بزرگ 57 میلیمتری این ساعت اولین مشخصه ای است که به چشم می خورد و برای آقایانی که مچ دست خیلی درشتی دارند بیشتر مناسب است. اما ساعت های دیزل، طوری طراحی شده اند که بیشتر آقایان با هر اندازه مچ دستی می توانند حداقل یکی از ساعت های دیزل را در مابین ساعت مچی هایشان داشته باشند.
در قاب بزرگ این ساعت، می توانید زمان 4 کشور مختلف را بصورت همزمان تنظیم و مشاهده کنید یعنی میتوان گفت که این ساعت قابلیت نمایش 4 زمان را دارد.
در دایره اصلی که Time1 در آن نوشته شده، قابلیت نمایش تاریخ و کرنوگراف نیز به کار رفته تا این ساعت کامل تر و کاربردی تر برای مصرف کنندگان باشد.

نکته ای در مورد ظاهر ساعت مردانه باید به شما بگیم، قاب و بند استیل تمام مشکی ساعت مچی است که در صفحه ساعت برای جلوه بیشتر از خطوط مسی رنگ هم استفاده شده است. از این ساعت می توانید در استایل های روزانه کلاسیک و اسپرت نیز استفاده کنید.


 

 مشخصات ساعت مچی:
جنس قاب و بند: استیل (ضدحساسیت)
جنس شیشه: مینرال (کریستال های معدنی یک ساختار ساده از شیشه است)
عرض قاب: 57 میلیمتر (مناسب برای مچ های درشت آقایان)

نوع موتور: باتری
اصالت برند: امریکا
گارانتی: 2 سالِ بین المللی
موارد گارانتی:موتور، مقاومت در برابر آب، تعویض رایگان باتری به مدت یک سال توسط ایران تایمر

 

مشخصات تکمیلی و قیمت در سایت ایران تایمر:
irantimer.com/p/22036
 


سایت تخصصی ساعت مچی ساعت ,آقایان ,دیزل ,ایران تایمر ,قابلیت نمایش منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تیم پشتیبانی امنیت اینستاگرام information tecnology فروشگاه اینترنتی شاپ صدا تخفیف ویژه فقط برای امروز کتابخانه عمومی شهید محمدیان خلیل شهر پوکه معدنی|قیمت پوکه معدنی|پوکه معدنی قروه انتظار بی پایان پخش زنده و انلاین بازی