چاپ کتاب ارزان و با کیفیت در بهترین انتشارات تهران

پیدا کردن یک انتشارات خوب با کمترین قیمت و بهترین کیفیت همیشه یکی از دغدغه های مولفین و مترجمین برای چاپ کتاب های خود بوده است.انتشاراتی که صفر تا صد مراحل چاپ کتاب شامل تایپ، ویراستاری، صفحه آرایی، اخذ شابک ISBN و گرفتن مجوزات لازم از وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی، همه را بر عهده بگیرد و لازم نباشد تا مولف همانند توپ فوتبال به اینسو و آنسو پاس داده شود.

کمبود نیروی متخصص باعث شده تا موسسات و انتشارات ایران  نتوانند در زمینه های مختلف کار کنند و با هر موسسه و انتشاراتی که تماس میگیری یکی چاپ کتاب مدیریت را انجام نمی دهد! یکی چاپ کتاب ترجمه، یکی چاپ کتاب رمان و یا روانشناسی و… یا خدماتی همچون چاپ کتاب را انجام می دهند ولی برای خدماتی همچون چاپ کتاب از پایان نامه و تبدیل کتاب به پایان نامه دارای نیروی متخصص لازم نیستند و از دانشجویان دکتری و ارشد می خواهند تا خود به استخراج کتاب از پایان نامه بپردازند، یا کسی را پیدا کنند تا اینکار را برای آنها انجام دهند.

در چنین شرایطی منطقی است که هزینه های چاپ کتاب در انتشارات به شدت بالا می رود.

شاید بگویید اینکه خیلی ناامید کننده است، بله! اما در انتشارات آموزشی و پژوهشی بوعلی اینگونه نیست

در این مقاله با ما همراه باشید تا با خدمات فوق العاده انتشارات آموزشی و پژوهشی بوعلی آشنا شوید.

چاپ کتاب ارزان

۱ – تمام مشاوره ها قبل از قرارداد چاپ کتاب بصورت رایگان انجام می شود

در این مرحله کارشناسان ما در واحد نشر کتاب، با صبر و حوصله فراوان به سوالات شما پاسخ می دهند، ما در انتشارات بوعلی بخش بازاریابی نداریم و هیچ تلاشی نمی شود تا تماس گیرندگان حتما با این انتشارات قرارداد چاپ کتاب ببندند! بالعکس ما تاکید داریم که پس از مشاوره با واحد نشر بوعلی، با دیگران تماس بگیرید و خدمات و هزینه های چاپ کتاب را با دیگر موسسات مقایسه کنید! ما به خود اطمینان صد در صد داریم که ارزان ترین قیمت چاپ کتاب را با بهترین کیفیت در سراسر ایران ارائه می کنیم.

۲ – تبدیل پایان نامه به کتاب و استخراج کتاب از پایان نامه دکتری و کارشناسی ارشد در این انتشارات توسط متخصصان واحد پژوهش

۳ – انجام صفر تا صد مراحل چاپ کتاب شامل: تایپ ( حتی تایپ از دست نوشته های شما) ویراستاری و صفحه آرایی، طراحی جلد کتاب، چاپ، گرفتن شابک و فیپا و مجوزات لازم

۴ – چاپ کتاب ارزان از طریق چاپ کتاب شما در تیراژ دلخواه! بله شما می توانید کتاب خود را بصورت انگشت شمار در انتشارات آموزشی و پژوهشی بوعلی به چاپ برسانید بنابراین لازم نیست تا هزینه های هنگفتی صرف کنید.

چاپ کتاب در تیراژ دلخواه و انگشت شمار از نظر داشتن مزایا و امتیازات همچون داشتن مجوز از وزارت ارشاد، ثبت در فهرست کتابخانه ملی و اسناد ملی ایران، ارائه بعنوان رزومه دکتری و استخدامی و گرفتن کارت نویسندگی جهت بهره مندی از بیمه تامین اجتماعی مخصوص نویسندگان، هیچ تفاوتی با چاپ کتاب در تیراژ بالا ندارد.

۵ – مشاوره و راهنمایی رایگان برای کتاب بصورت چاپی، تبدیل به کتاب های الکترونیک ( ایبوک) و آن در اینترنت بدون امکان کپی برداری

قراردادن رایگان کتاب شما جهت در گاه اینترنتی کتاب بوعلی

تبلیغ رایگان کتاب شما در سایت انتشارات و همچنین سایت ها و وبلاگ های وابسته

مشاوره رایگان جهت تبلیغ گسترده در فضای مجازی و معرفی کتاب شما در سایت ها و خبرگزاری های معتبر اینترنتی

جهت مشاوره رایگان و دریافت اطلاعات تماس

اینجا را کلیک کنید


چاپ کتاب با هزینه بسیار پایین و با بهترین کیفیت کتاب ,انتشارات ,رایگان ,بوعلی ,نامه ,انجام ,پایان نامه ,پژوهشی بوعلی ,انتشارات آموزشی ,کتاب ارزان ,بهترین کیفیت ,بهترین انتشارات تهران منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

منحرفان درخشان ارزان کده فیلتر تلگرام اردیبهشت 97،فیلتر شکن تلگرام مبدل حرارتی احترام و ادب Mahdyas آسیب هاي اجتماعي فرياد ميزنند!