دغدغه بسیاری از افراد علاوه بر جوش هایشان جای جوش میباشد. اگر جوش ها خوب شوند همچنان جای جوش ها با ما میمانند دستگاهی که امروز به شما معرفی میکنیم دستگاه لیزر فرکشنال میباشد. این دستگاه با اشعه لیزری خود به قسمت های زیرین پوست نفوذ کرده و سبب تحریک و کلاژن سازی پوست میشود. در سه جلسه بسیاری از افراد اعلام رضایت کرده و تمامی جای جوش صورت آنها بهبود پیدا کرده.

شما میتوانید برای دیدن نمونه کار های انجام شده به صفحه پایین ورود پیدا کنید.

ورود به صفحه مرکز لیزر کلیکco2 فرکشنال تهران


یزر CO2 فرکشنال چیست؟

لیزرها به طور اخص در درمانهای زیبایی به دو گروه اصلی تقسیم می شوند. دسته اول لیزرهایی هستند که قدرت لایه برداری داشته و دسته دوم لیزرهایی هستند که غیر لایه بردارند. به طور تخصصی به ترتیب آنها را لیزرهای فرکشنال و غیر فرکشنال می نامند.

 

لیزرهای فرکشنال به صورت موضعی و نقطه ای نواحی مشکل دار پوست را مورد تهاجم قرار می دهد و به مناطقی که بین این نقاط هستند، کاری نخواهند داشت. در نتیجه بهبودی در روش لیزر فرکشنال بسیار سریعتر حاصل خواهد شد.

 

لیزرهای غیرفرکشنال به صورت گسترده کل منطقه ای از پوست که در آن درگیری وجود دارد، را مورد حمله قرار می دهد و بنابراین سرعت بهبودی در این روش دیرتر اتفاق خواهد افتاد.

تفاوت ها

از نظر عملکرد و نتیجه ای که در این دو روش لیزری حاصل می شود، تفاوت چندانی وجود ندارد با این تفاوت که روش لیزر فرکشنال با تهاجم کمتر و سرعت درمان همراه خواهد بود.

 

لیزر CO2 فرکشنال، نیازی به بیهوشی و بی حسی ندارد. بعد از انجام لیزر، نیازی به پانسمان وجود نخواهد داشت و فقط با کرم های ترمیم کننده و پوششی می توان قسمت لیزر شده پوست را تقویت کرد.  ترمیم نهایی ‌پوست در این روش نهایت تا یک هفته به طول خواهد انجامید و همچنین فقط 2 یا 3 روز پوست بیمار حالت قرمزی خواهد داشت. احتمال تیره شدن پوست هم بعد از لیزر CO2 فرکشنال بسیار نادر خواهد بود. این نوع از لیزر می‌تواند در قسمت های زیادی از بدن به غیر از پوست صورت هم مورد استفاده قرار بگیرد. مانند گردن و پشت دستها و ترک های شکم.

 

 

عوارض لیزر های با دستگاه های معمولی غیر فرکشنال

در لیزرهای معمولی برخلاف لیزر CO2 فرکشنال، نیاز به بی حسی و یا بیهوشی داریم، پانسمان باید بر روی محل لیزر شده صورت بگیرد، ترمیم پوست امکان دارد دو تا سه هفته به طول بیانجامد، پوست بیمار تا 6 ماه ممکن است تا حدودی قرمزرنگ بماند، و همچنین امکان تیره شدن پوست بعد از عملیات لیزر در روش های لیزر معمولی وجود دارد.

 

سازوکار لیزر CO2 فرکشنال چگونه است؟

در لیزر CO2 فرکشنال، از اشعه هایی در حد میکرو استفاده می شود که پوست را از سطحی ترین قسمت یعنی اپیدرم تا لایه زیرین آن یعنی درم، بازسازی خواهد کرد. امواج این لیزر می تواند هم باعث بهبود و تشکیل دوباره بافت های آسیب دیده شود و هم می تواند سبب تخریب و از بین بردن بافت های آسیب دیده شود.

این لیزر در حال حاضر یکی از قدرتمندترین لیزرهای گازی دنیاست که می تواند امواج مادون قرمزی با طول موج 4/9 تا 7/10 را از خود ساطع نماید. به دلیل اینکه بافت های بدن مقدار زیادی آب داشته و آب هم می تواند امواج مادون قرمز را به خوبی جذب کند، در ترمیم پوستی از لیزر CO2 فرکشنال به طور گسترده استفاده می شود.

 

 

کاربرد لیزر CO2 فرکشنال:

به دلیل خاصیت لایه برداری پوستی که این نوع لیزر دارد، می تواند در جوانسازی پوست نقش بسیار مهمی را ایفا کند. جوانسازی پوست به معنی :

  • کاهش خطوط و چین و چروک های صورت 
  • کمرنگ کردن چین و چروک‌های عمیق 
  •  ترمیم پوست قسمتهای مختلف بدن مانند دست و گردن و صورت که بر اثر حوادث مختلف آسیب دیده‌اند 
  •  از بین بردن لکه های مختلف پوستی مانند کک و مک و لکه های قهوه ای ناشی از نور آفتاب 
  •  ترمیم جای زخم و بخیه و سوختگی ها که ماندگار شده اند 
  • ترمیم جای آکنه و جوش های دیگری که بر روی پوست چاله و فرورفتگی بوجود آورده‌اند 
  •  محو ترک های بدن مخصوصا شکم که بر اثر افزایش و کاهش وزن بوجود می آیند 
  • از بین بردن چروک در ناحیه پلک چشم 
  • بستن منافذ باز پوست صورت 
  • سفت کردن پوست

 

 

نحوه انجام عملیات جوانسازی پوست با لیزر CO2 فرکشنال:

به 3 روش لیزر CO2 می تواند بر روی پوست اثر بگذارد:

. این روش می تواند منجر به تحریک بافت پوست به تولید کلاژن شود. کلاژن نوعی پروتئین طبیعی می باشد که سبب استحکام و سفتی پوست و بخشیدن خاصیت ارتجاعی به آن خواهد شد. و به همین علت است که با این لیزر می توان چین و چروک های پوستی که به دلیل عدم استحکام به این شکل تبدیل شده اند را صاف و کمرنگ کرد.

. با کمک امواج لیزری می توان ضایعات روی پوست را برداشت و از بین برد. مثل انواع زگیل، انواع خال ها و لکه‌ها، و ضایعات دیگر پوستی


مرکز پاکسازی پوست صورت پوست ,لیزر ,فرکشنال ,تواند ,صورت ,پوستی ,جوانسازی پوست ,لیزر فرکشنال ,آسیب دیده ,تواند امواج ,امواج مادون ,تواند امواج مادون منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مسجد کلیپ دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. پری قصه ها طراحی سایت و طراحی فروشگاه اینترنتی سورس ربات تلگرام علیشیخ سایت قطب