مرکز لیزر جای جوش فرکشنال سعادت اباد افتتاح شد. به مناسبت افتتاح قیمت های فوق العاده پایین با همان کیفیت بالا

فقط 400

02126654500

اما اثر گذاری لیزر فرکشنال چگونه است ؟

دیدن همه مراکز لیزر co2 فرکشنال تهران کلیک

اولین جلسه لیزر فرکشنال صورت

دکتر ناهید محمدی تاکید داشتند که در اولین جلسه لیزردرمانی، بعد از پاکسازی پوست به شکل کامل، با وجود بدون درد بودن این روش، اما از کرم موضعی بی حسی بر روی پوست شما استفاده خواهد شد. در تمام طول جلسه، اشعه لیزر بر روی نواحی موردنظر پزشک، با حرکت دستگاه، تابیده خواهد شد تا عملیات لایه برداری اتفاق بیفتد. لیزر سبب تحریک کلاژن سازی در قسمت های زیری پوست شما هم خواهد شد. به طور کلی مدت زمانی که برای انجام این جلسات باید در نظر بگیرید، 20 تا 40 دقیقه است.

 

ایا میدانید بهترین مرکز لیزر فرکشنال در تهران را میتوانید در همین مطلب پیدا کنید و نزدیکترین مرکز که دارای هزینه مناسب تری هست را برای از بین ناهنجاری های صورت خود انتخاب کنید ؟

مراقبت های بعد از لیزر فرکشنال در تهران

بعد از اتمام جلسه هم باید مراقبت هایی را بر روی پوست خود به طور صددرصد داشته باشید.

– پوست شما بعد از جلسه حالت التهاب و قرمزی و تورم ممکن است پیدا کند که پزشک برای رفع این مورد، پوست صورت شما را با محلول و مواد خاصی خواهد پوشاند.

– کمی درد و سوزش و یا احساس درد هنگام لمس پوست، طبیعی است که با کمک مسکن میتوان همین میزان را نیز کاهش داد. همچنین در ساعات اولیه می توانید از کمپرس سرد هم استفاده کنید.

– طول دوره نقاهت شما حداکثر یک هفته طول خواهد کشید و بهتر است در این مدت در معرض نور آفتاب و آلودگی ها و… نباشید و در خانه به استراحت بپردازید.

– در بیرون از منزل حتما از کرم های ضدآفتاب قوی استفاده کنید.

– پوست را نخارانید و به طور مرتب کرم های تجویز شده را بر روی پوست خود به کار ببرید.

مرکز لیزر co2 فرکشنال در سعادت اباد

– 24 ساعت اولیه بعد از لیزر، صورت خود را شستشو ندهید و بعد از این مدت به آرامی می توانید نواحی موردنظر را مرطوب کنید. 

کل جلساتی که برای شما در نظر گرفته خواهد شد می تواند چیزی بین 3 تا 4 جلسه باشد اما این مسئله امری متغیر است. به طوریکه ممکن است با توجه به نظر پزشک متخصص والبته وسعت منطقه ای که باید تحت درمان قرار بگیرد و همچنین نوع و شدت درگیری پوست، این تعداد جلسات در فردی نسبت به فرد دیگر متفاوت باشد.

                                    

 

چه کسانی مورد مناسبی برای انجام لیزر CO2 فرکشنال هستند؟

. اگر شما دارای پوستی شل و افتاده هستید 

. چین و چروک های عمیق در قسمت های مختلف صورت و حتی پشت دست، دارید

. پوستتان دچار لکه و آفتاب سوختگی و یا هر گونه ناهنجاری دیگری است

. روی صورتتان جای زخم و یا بخیه وجود دارد

. جای جوش، کک و مک، ترک پوستی، منافذ باز پوست، دارید

شما می توانید به راحتی با کمک استفاده از لیزر CO2 فرکشنال، این مشکلات را از روی پوست خود از بین ببرید و از نتایج مثبت و خوب و ماندگار این روش نهایت لذت را ببرید.

 

مرکز لیزر فرکشنال در تهران بهترین دستگاه های مجود حال حاضر دنیا در مراکز لیزر شرق غرب شمال تهران از بین رفتن جای زخم و جوش

مزایا و معایب لیزر CO2 فرکشنال:

از مزایای این روش برای جوانسازی و شفاف سازی پوست می توانیم به نداشتن درد حین انجام درمان و حتی بعد از آن، عدم نیاز به استفاده از بیهوشی و بیحسی عمیق برای بیمار، عدم نیاز به پانسمان بعد از عمل، دوره بهبود و نقاهت کوتاهتر، افزایش کلاژن سازی، قابلیت لایه برداری، رفع افتادگی پوست، عملکرد بالا و نتایج درخشان، آسیب کمتر به پوست و قدرت تهاجمی کمتر، اشاره داشته باشیم.

 

برای این روش اثرات سوء تا به حال گزارش نشده است فقط بعد از اتمام جلسات درمان، بیمار ممکن است حالت سوزش و التهاب را بر روی پوست خود تجربه کند که آنهم موقت بوده و می توانند برای کمتر کردن این اثرات هم از کمپرس سرد استفاده کنند. از مزیت های این روش این است که مقدار التهاب و قرمزی پوست در این روش از بقیه روش های لیزری بسیار کمتر می باشد.

 

مهمترین کاربرد لیزر CO2 فرکشنال، در بهبود جای زخم ها و اسکار ناشی از بخیه و جراحی ها می تواند باشد. مخصوصا برای آن دسته از افرادی که بر روی صورت خود جراحی های سنگین داشته اند.

 مرکز لیزر co2 فرکشنال در سعادت اباد


مرکز پاکسازی پوست صورت لیزر ,پوست ,فرکشنال ,مرکز ,صورت ,استفاده ,مرکز لیزر ,لیزر فرکشنال ,سعادت اباد ,پوست صورت ,استفاده کنید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

هر چی که بخوای مدرسه شادتر ، دلپذیر تر و با نشاط تر اینجا همه چی هست استراتژی سئو سایت پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان راز زیبایی گروه نشریه شاهد میثاق اهواز