عنوان : برنامه ریزی برای مراسم عروسی ایده آل و منحصربفرد

برنامه ریزی برای مراسم عروسی ایده آل و منحصربفرد به عروس و داماد کمک میکند تا مراسم عروسی خود را به صورت دلخواه  و بسیار بی نظیر برگزار کنند.

مراسم عروسی هر فرد،بی شک،خاطره انگیز ترین وبهترین شب در تمام عمر اوست.ولی در چند سال اخیرتبدیل شده است به پر استرس ترین ،دلهره آور ترین و سخت ترین شب.همه چیز حالت نمادین پیدا کرده است.حضوردر باغ و آتلیه برای انداختن عکس وفیگور های رمانتیک،برای عروسی که استرس داردو دامادی که دلشوره تمام وجودش راگرفته،غیر ممکن است. جشنی که همه چیز به خوبی پیش رود. مشکل عمده ای در طی آن به وجود نیاید. مسلّم است که در هر مراسم عروسی نکات کوچکی از قلم می افتد ولی به یاد داشته باشید که می توانید خطاها و مشکلات را با برنامه ریزی صحیح به حداقل برسانید.

این نکات ساده به شما کمک می کنند که حداقل مقداری از استرس شما کاهش یابد.


یک اشتباه عمومی:

اشتباهی که بسیاری از زوج ها به آن دچار می شوند عدم برنامه ریزی دراز مدت می باشد.
پس از نامزدی هر چه سریع تر باید نسبت به برنامه ریزی جشن عروسی اقدام کنید.


هنگامی که در مراسم عقد اقراد فامیل هدیه ای برای عروس و داماد می آورند تا به آن ها بدهند در صورتی که هدیه پول باشد ادب حکم می کند که مبلغ آن شمرده نشود. می توانید فقط اعلام کنید که مثلا عموی کوچک عروس وجه نقد هدیه آورده اند و همین جمله برای همه کافی است. پول را از او بگیرید و بدون آن که آن را بشمارید درون جعبه یا کیف کادوهای تان بگذارید تا در اسرع وقت هر چند بار که خواستید آن ها را بشمارید. برخی از افراد ممکن است با اعلام مبلغ کادوشان در مقابل دیگران احساس حقارت کنند و این برای شما خیلی زشت است که کسی برای تان هم کادو بیاورد و هم احساس حقارت کند.

عروس و داماد باید به راه رفتن خود توجه کنند. ایستادن ، نشستن و راه رفتن زیبا در فرم و زیبایی اندام نقش موثری دارد .کسانی هستند که اندام خوب و مناسبی دارند اما با فرم غلط راه رفتن شان این سرمایه را ضایع می کنند. توجه کنید که خوب ایستادن به این معنا نیست که مانند یک نگهبان خبردار بایستید بلکه باید شکم را تو ببرید، شانه ها را عقب و پایین بکشید، قوز نکنید، کمی سر را به سمت بالا و کمر را صاف نگاه دارید، شل و بی حال راه نروید. هنگام نشستن نیز همین حالت راست و کشیده ی خود را حفظ کنید. این کار را تمرین کنید تا برای روز عروسی ملکه ی ذهن تان شود.

به محض تعیین تاریخ جشن عروسی، تاریخهای مختلفی را برای انجام کارهای مرتبط مشخص کنید. برای مثال: اگر نامزدی شما در خرداد ماه می باشد و عروسی شما در فروردین می باشد، تاریخی را در تقویم خود برای رزرو محل جشن در ماه شهریور انتخاب نمایید. سعی کنید تمام کارهایی که مقدور می باشد از ماه ها قبل انجام داد را انجام دهید تا در ماه های پایانی دغدغه ی خاطر کمتری داشته باشید.


آرایشگاه عروس و آتلیه عروس عروسی ,برنامه ,ریزی ,عروس ,مراسم ,رفتن ,برنامه ریزی ,مراسم عروسی ,احساس حقارت ,داشته باشید ,عروسی ایده ,برای مراسم عروسی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کتابخانه های اهر آشپزی دستگاه بسته بندی صنایع ماشین سازی مسائلی اصفهان tisarai shop دانلودی ها خرید اینترنتی انجام پروژه های msp -پروژه msp-انجام پروژه managment softwar داملا موزیک دانلود رایگان فیلم و دانلود سریال و دانلود رمان و خبر و سرگرمی و مد