کفپوش چوبی یکی از المان‌های پرکاربردیست که با استفاده از پروفیل چوب پلاست اجرا می‌شود. همانطور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم، چوب پلاست دوستدار طبیعت است و برای تولید آن آسیبی به محیط زیست وارد نخواهد شد؛ به همین علت می‌توان این محصول را یکی از بهترین جایگزین‌ها برای چوب طبیعی برشمرد.

محصولات چوب پلاست با استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت ساخته و به بازار عرضه می‌شوند که همین امر موجب وجه تمایز آنها با چوب یا ترمووود است. یکی از تفاوت‌های عمده چوب پلاست با ترمووود، استحکام و مقاومت آنهاست؛ وجود پلاستیک در مرحله تولید چوب پلاست باعث شده تا مقاومت این محصول در مقایسه با ترمو چند برابر باشد.

به همین علت کفپوش چوب پلاست گزینه‌ای مناسب برای فضای باز و بیرونی به شمار می‌آید؛ کفپوش تایل نیز نمونه‌ای دیگر از محصولات چوب پلاست است که قابل استفاده در تراس یا بالکن و فضاهای بسته خواهد بود. کفپوش چوب پلاست در برابر هر نوع اقلیم و شرایط آب و هوایی، اشعه UV، تابش متداوم نور خورشید، نفوذ آب و باران‌های پی در پی، ات و آفت‌ها و … بسیار مستحکم خواهد بود. ضمن این که می‌توان از این محصول در دیگر محیط‌هایی همچون: مراکز تجاری- اداری، مراکز ، رستوران‌ یا کافی شاپ و … به راحتی استفاده کرد. 

 
کفپوش چوبی پلاست ,کفپوش ,استفاده ,محصول ,همین منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آیفون تصویری وبلاگ کتابخانه عمومی شمس گیلانی لنگرود عاموس جعبه سازی هیئت حضرت اباالفضل العباس (ع) عالیشهر بیستمین پرسش مهر چاپخانه آراکس طرحواره درمانی