گل لاله عباسی یکی از گیاهان زیبای فضای آزاد است که با گل های کوچک و رنگارنگی که دارد برای کاشت و نگهداری در فصل بهار و تابستان مناسب می باشد.

لاله عباسی دارای گلهایی با پنج گلبرگ به رنگ سفید، قرمز، صورتی، بنفش، زرد، نارنجی می باشد و در برخی موارد بر روی یک بوته گل هایی به رنگ الوان نیز دیده می شود.

در شهرهایی که آب و هوایی گرم دارند، لاله عباسی در تمام طول سال پر گل است و می توانید سراسر سال از زیبایی آن در محیط خود لذت ببرید.

گل های زیبای لاله عباسی در روزهای تابستانی ساعت ۴ باز می شوند و در صبح بسته می شوند و در این بازه ی زمانی عطر دل انگیزی را از خود در فضا منتشر می کنند.

علت نام گذاری گل لاله عباسی به انگلیسی  Four o’clock flower نیز به زمان باز شدن و شکوفا شدن آن بر می گردد.

تکثیر آن به سرعت انجام می شود و با قرار دادن چند بذر آن در باغچه تا پایان تابستان شاهد خواهید بود که باغچه از گلهای رنگارنگ و شاخ و برگهای لاله عباسی پر شده است.

مشخصات گل لاله عباسی:

نام انگلیسی: Four o’clock flowe، Marvel of Peru

نام علمی: Mirabilis jalapa

زیستگاه: بومی آمریکا

خواص گل لاله عباسی:

از لاله عباسی برای رنگ آمیزی و زدودن آلودگی به فلزات سنگین استفاده می شود.

برگهای این گیاه در واقع اضطراری قابل خوردن می باشد و دانه های آن سمی است.

 

نگهداری گل لاله عباسی


آموزش نگهداری انواع گل و گیاه لاله ,عباسی ,نگهداری ,لاله عباسی , four o’clock ,انگلیسی  four ,انگلیسی  four o’clock منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

[خخخخخخخ تُف] rozhano laghari04 فروشگاه اینترنتی ایران پرفیومز خدمات پکیج رادیاتور در شیراز عکس دانلود آموزش | دانلود ویدیو آموزشی | دانلود پروژه های رایگان عکاسی مدلینگ