فریدونکنار شهری توریستی در شرق مازندران است که شلوغی شهر به لطف ازدحام مردم در تعطیلات و آخر هفته ها، بومی های منطقه را کلافه کرده است. اما ببینیم این شهر چه چیزهایی دارد که مردم برای سفر خود به شمال، فریدونکنار را انتخاب می کنند.

باغ پرندگان فریدونکنار

پارک لاله یکی از پارک های بزرگ و مهم فریدونکنار است که یکی از بزرگترین باغ پرندگان های مازندران را در خود جای داده است. در باغ پرندگان فریدونکنار انواع پرنده های جالب از جمله مرغابی هوایی، مرغ وحشی، پلیکان، خوتکا و غاز وحشی زندگی می کنند که بازدید از آن ها خلی از لطف نیست.

تالاب فریدونکنار

تالاب بین المللی فریدوکنار جزء بزرگترین تالاب هایی ایران است که بیش از 5هزار متر مربع مساحت دارد. با اینکه در تالاب فریدونکنار پرندگانی از جمله پلیکان، عقاب شاهی، عقاب دریایی، قره غاز زندگی می کنند اما اگر در زمستان به تالاب فریدونکنار مراجعه کنید، گونه نادری از پرندگان را مشاهده خواهید کرد که به درنای سیبری شناخته می شوند لذا همین درناها باعث شده اند زمستان ها افراد زیادی به فریدونکنار سفر کنند.

شهرک تفریحی مسی خزرشهر

خزرشهر تنها چند کیلومتر با فریدونکنار فاصله دارد اما همواره یکی از شلوغ ترین نقاط شهر به حساب می آید. خزرشهر دو منطقه شمالی و جنوبی دارد که منطقه جنوبی به سمت جنگل بوده و چشم انداز زیبایی از طبیعت سرسبز شمال ارائه می دهد و منطقه شمالی دارای ساحل اختصاصی می باشد. اما اگر قصد اجاره ویلا در فریدونکنار بخصوص خزرشهر را دارید خوب است بدانید ویلاهای خزرشهر جزء گرانقیمت ترین ویلاها هستند هرچند درعوض در شهرکی اقامت می کنید که هم امنیت دارد و هم دارای پلاژ ساحلی بانوان و آقایان.

روستای ازباران

روستای ازباران در فاصل 5 کیلومتری شهر فریدونکنار واقع شده که برای مردم شهر از ارزش و احترام بالایی برخوردار است چراکه 43 شهید دفاع مقدس در این روستا زندگی میکرده اند. مردم روستای ازباران بسیار مهمان نواز هستند و همین موضوع باعث شده گردشگران علاقه زیادی نسبت به روستا داشته باشند و همچنین خوب است بدانید مردم این روستا به فعالیت هایی از جمله صیادی، کشاورزی و شکار مرغان مهاجر می پردازند و به لطف گردشگران، از این راه ها امرار معاش می کنند.

روستای جزین فریدونکنار

روستای جزیرن 13 کیلومتر تا فریدونکنار فاصله دارد و برای دسترسی به روستا می بایست به جنوب شرقی شهر مراجعه کنید. طبیعت گردان روستای جزین را برای کمپ زدن و طبیعت گردی انتخاب می کنند چراکه روستا دارای بیش از 60 هزار مترمربع منطقه سرسبزی است که همچنان دست نخورده باقیمانده و همچنین، رودخانه بسیار زیبایی هم از وسط این جنگل عبور می کند.


لوکس ویلا فریدونکنار ,روستای ,خزرشهر ,روستا ,تالاب ,منطقه ,روستای ازباران ,تالاب فریدونکنار ,منطقه شمالی ,روستای جزین ,فاصله دارد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

briargwpmiqci9 site 1122336999 پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان tiesNetw shop کرونا بزرگترین دروغ قرن زن امروز bourseedalat.ir فروشگاه اینترنتی می استور