Google برای پنج نفر که با رایانه لوحی یا لپ تاپ خود عکس می گیرند ، خبرهای خوبی دارد.

 

حالت پرتره ، ویژگی دوربین است که با تار کردن مصنوعی پس زمینه (ایجاد یک اثر "بوکه") سلفی ها را واضح تر به نظر می رساند ، با نسخه سیستم عامل Chrome Chrome نسخه 76 به Chromebooks می رسد. در کنار حالت عمودی ، Google همچنین رابط دوربین را در سیستم عامل Chrome به روز می کند. جابجایی بین حالت مربع و حالت عمودی برای کاربران آسانتر است.

 

کروم سیستم عامل پرتره ویرایش

گوگل روز پنجشنبه در یک پست وبلاگ اعلام کرد که Pixel Slate اولین دستگاه Chrome OS است که از حالت عمودی پشتیبانی می کند ، اما این ویژگی را "به سایر Chromebooks" می بخشد. نسخه Google حالت حالت پرتره به نرم افزار هوشمندانه متکی است ، بنابراین ، از نظر تئوری ، این ویژگی می تواند از طریق به روزرسانی نرم افزار روی لپ تاپ های قدیمی تر جابجا شود.

 

از زمان معرفی اپل در سال 2016 ، حالت پرتره از محبوب ترین ویژگی های گوشی هوشمند بوده است. بدون در نظر گرفتن تصمیم Google برای عرضه آن به دستگاه های Chrome OS ، کمی مهم است. نه تنها گرفتن عکس با لپ تاپ یا رایانه لوحی clunky و بی دست و پا است ، بلکه وب کم های آنها نیز به طور کلی در مقایسه با دوربین های گوشی هوشمند وحشتناک است. همچنین ، حالت پرتره در تبلت حس بسیار بیشتری ایجاد می کند (از آنجا که آنها معمولاً دارای دوربین های عقب هستند) ، محصولی گفته می شود که گوگل رها کرده است.


TeHrAnI حالت ,chrome ,پرتره ,google ,ویژگی ,دوربین ,حالت پرتره ,حالت عمودی ,سیستم عامل ,گوشی هوشمند ,رایانه لوحی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پرو نیوز | اخبار پر حاشیه و داغ روز ایران اجناس فوق العاده hugoemps5 Site کلیپ بروز بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. tadrisertebat جانان دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.