ویدیو آموزشی کاربرد سافت استارتر در صنایع

ویدیو آموزشی کاربرد سافت استارتر در صنایع

  • ویدیو آموزشی
  • ۲۱:۵۲ ۱۳۹۹/۰۹/۲۵

در ویدئوی زیر کاربرد سافت استارتر را مشاهده می نمایید.

راه­ اندازهای نرم ادوات الکترونیک قدرتی هستند که به منظور راه ­اندازی نرم، کاهش جریان راه­ اندازی و افزایش گشتاور راه­ اندازی موتورهای الکتریکی AC بکار می روند. درایوها در محدوده­ ی توانی وسیعی از 0.18kW تا 850kW و در سطوح مختلف ولتاژ از 208V تا 11kV تولید می­شوند. بیشترین کاربرد سافت استارترها در سطوح ولتاژ 400V و 690V می­باشد.

راه­ اندازهای نرم (Soft Starter)

همانطور که از نامشان پیداست با کاهش بار و گشتاور موتورهای الکتریکی AC سبب کاهش جریان راه ­اندازی می­شود. سافت استارترها به دو منظور کاهش استرس­های مکانیکی موتور و شفت و کاهش جریان راه ­اندازی (کاهش استرس­ های الکترودینامیکی کابل) به طور وسیع در صنایع مورد استفاده قرار می گیرند.

تعداد راه­ اندازی بالاتر

سافت استارترها به موتورها کمک می­کنند که تعداد راه­ اندازی بالاتری در یک زمان مشخص داشته باشند. قابلیت اطمینان بالا در کنترل و حفاظت موتورها، نصب و بهره ­برداری آسان و بهره ­وری بالا از مزایای این راه ­اندازها می­باشند. بسته به نیاز پروژه پروتکل های ارتباطی و کنترلی در آن­ها تعبیه شده است. این درایوها برای کاربردهای متفاوت در صنایع گوناگون و با درجه های حفاظت (IP) متنوع طراحی می­شوند.

ویدئوی زیر برگرفته از کانال REALPARS می باشد.

 


تامین تجهیزات صنعتی کاهش ,راه­ ,سافت ,اندازی ,صنایع ,کاربرد ,کاربرد سافت ,راه­ اندازی ,کاهش جریان ,ویدیو آموزشی ,سافت استارتر ,ویدیو آموزشی کاربرد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مهتاب رایان(دانلود-آموزش-آنتی ویروس) شهر آرمانی فراز فردا خبر فردا خانه قرآن و عترت ممقان بهترین سایت