- تلویزیون آنالوگ چیست؟ 
تلویزیونی که در حال حاضر مشاهده می کنیم، تلویزیون آنالوگ است. در تلویزیون آنالوگ، شبکه های تلویزیونی با تجهیزات ( فرستنده) آنالوگ و به شکل سیگنال آنالوگ به آنتن تلویزیون ما می رسد و تنها تجهیزلازم برای دریافت سیگنالهای تلویزیونی در منازل شما، آنتن مناسب و استاندارد است. از همان ابتدای پیدایش تلویزیون، از این شیوه برای ارسال تلویزیون به خانه ها استفاده می شده است. در این سیستم اگر صداوسیما بخواهد شبکه های بیشتری در اختیار شما قرار دهد، با محدودیت هایی روبرو ست. ضمنا عمده ترین سرویس قابل ارائه روی آن، تله تکست است.


- تلویزیون دیجیتال چیست؟ 
در تلویزیون دیجیتال، تصاویر تلویزیونی به شکل بیت های داده ( صفر و یک مثل کامپیوتر) در آمده و از طریق تجهیزات(فرستنده) دیجیتال ارسال می گردد. برای اینکه این تصاویر به شکل قابل نمایش روی تلویزیون منازل شما دربیاید، لازم است یک دستگاه مبدل نظیر رسیور ماهواره در کنار تلویزیون اضافه شود تا سیگنالهای دیجیتال را دریافت کرده و آنها را به دستگاه تلویزیون منتقل نماید. اصطلاحا به این دستگاه، گیرنده سیگنال دیجیتال، مبدل یا ست تاپ باکس گفته می شود.
در سیستم دیجیتال، علاوه بر اینکه کیفیت صدا و تصویر از سیستم آنالوگ بهتر می شود، صداوسیما نیز قادر خواهد بود تعداد شبکه های بیشتری در اختیار بینندگان قرار دهد. 


- آیا برای گیرنده های دیجیتالی برای کامپیوتر نیاز به کارت تی وی یا اینترنت داریم؟

خیر - گیرنده دیجیتالی کامپیوتر به هیچگونه تجهیزات اضافه اعم از کارت TV و اینترنت و کپچر و . نیاز ندارند و به تنهایی کامپیوتر یا نوت بوک شما را به تلویزیون دیجیتال تبدیل می کنند .


- آیا گیرنده های USB هم دارید که ماهواره تبلیغ می کند و تمام شبکه های ماهواره ای را بدون دیش می گیرد ؟

خیر - این دستگاه ها تقلبی هستند و کارایی ندارند!! فقط یک برنامه پخش اینترنتی شبکه ها را در یک فلش زده اند و آنرا به شما می ند. 



News it works تلویزیون ,شبکه ,دیجیتال ,گیرنده ,آنالوگ ,کامپیوتر ,تلویزیون دیجیتال ,تجهیزات فرستنده ,تلویزیون آنالوگ منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

همه چی موجوده Happy your day گروه آموزشی آلم | کنکور بست ام پی تری ؛ دانلود آهنگ جدید Zula_Pro مرانک پایگاه اطلاع رسانی مرانک خبر مووی پلاس carolyn551 casa اطلاعات تخصصی سینمای جهان