(94/1/17) تغییرات:

ویرایش کامل بازی اضافه شد.


Dirt 3 سومین نسخه از مجموعه بازی تحسین شده و موفق Dirt است. شرکت Codemasters پیش از این با انتشار نسخه دوم بازی توانسته بود هم نظر منتقدان و هم علاقمندان بازی های کامپیوتری را جذب کند. نوآوری های جذاب مانند استفاده از صدای مشهورترین رانندگان رالی دنیا مثل کن بلاک، گرافیک و طراحی عالی و سبک بازی فوق العاده از نکات قابل توجه در سری بازی های Dirt است. شرکت سازنده بازی DiRT 3 در این نسخه تمامی نکاتی که مورد توجه هوادارنش بوده را جمع آوری کرده است و پیاده سازی کرده است و ادعا می کند که این نسخه به مراتب بهتر از نسخه های قبلی خواهد بود. در واقع DiRT 3 از نظر حجم مراحل و آیتم های بازی بسیار بزرگتر از DiRT 2 است و  تقریبا سه برابر نسبت به نسخه قبل مسابقاتش بیشتر شده اند.

همچنین این بار قسمت ورزشگاه ها هم به بازی اضافه شده است و همچنین جاده های زیادی برای انتخاب در بازی وجود دارد . ماشين هاي موجود در DiRT 3 شامل بهترين ماشين هاي بنزين سوز هر زمان هستند. از ماشين هاي دهه ي 70 ميتوان از Lancia Stratos را نام برد. از ماشین های مطرح دهه ي 80 هم می توان به Quattro S1 اشاره کرد و يا حتي RS2000 و Peugeot 205 نيز چند ماشين موجود در بازي از دهه هاي گذشته هستند. در دهه ي 90 ماشين Celica كه Carlos Sainz آن را به طور جادويي ساخته بود، در بازی وجود دارد، همچنین خودروها Lancia Delta Integrale و البته ماشين Colin McRae يعني iconic 555 Subaru نيز در بازي وجود دارند . یکی دیگر از تغییرات مهم بازی اضافه شدن برف به مراحل بازی است.


News it works بازی ,dirt ,ماشين ,نسخه ,وجود ,بازی اضافه ,بازی وجود منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

زاکو | گروه صنعتی زاکو دانلود رایگان فیلم های اکشن و رزمی خارجی دوبله فارسی سانسور شده اینجا همه چی هست نگاه به زیبایی ترجمه مفید در دنیای علم و تحصیل تابستون