آیا زنجبیل و زردچوبه می توانند در مبارزه با درد و بیماری کمک کنند؟

 

 

 

زنجبیل و زردچوبه دو ماده بسیار مورد مطالعه در داروهای گیاهی هستند.

 

جالب است که ، هر دو قرن ها برای درمان انواع بیماری ها استفاده شده اند ، از میگرن گرفته تا التهاب مزمن و خستگی.

 

همچنین از هر دو برای کمک به تسکین درد ، کاهش حالت تهوع و تقویت عملکرد سیستم ایمنی برای محافظت در برابر بیماری و عفونت استفاده شده است .

 

در این مقاله به فواید و عوارض جانبی زنجبیل و زردچوبه می پردازیم و اینکه آیا آنها می توانند به مبارزه با درد و بیماری کمک کنند.

 

زنجبیل و زردچوبه چیست؟

زنجبیل و زردچوبه دو نوع گیاه گلدار است که در طب طبیعی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

 

زنجبیل ، یا Zingiber officinale ، در آسیای جنوب شرقی منشا گرفته است و مدتهاست که به عنوان داروی طبیعی برای شرایط مختلف بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

خواص دارویی آن بیشتر ناشی از وجود ترکیبات فنولیک ، از جمله زنجبیل ، یک ماده شیمیایی است که دارای خاصیت ضد التهابی و آنتی اکسیدانی قوی است (منبع 3Trusted).

 

زردچوبه که به نام Curcuma longa نیز شناخته می شود ، به همان خانواده گیاهان تعلق دارد و اغلب در آشپزی هندی از آن به عنوان ادویه استفاده می شود.

 

این ماده حاوی ترکیب شیمیایی کورکومین است که نشان داده شده است به درمان و جلوگیری از چندین بیماری مزمن کمک می کند (منبع 4Trusted).

 

هم زنجبیل و هم زردچوبه را می توان تازه ، خشک یا زمین مصرف کرد و به انواع ظروف اضافه کرد. آنها همچنین به صورت در دسترس هستند.


زندگی خوب و گرم حق شماست زنجبیل ,زردچوبه ,بیماری ,استفاده ,مورد ,مبارزه ,استفاده قرار ,مورد استفاده ,بسیار مورد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

حفاظ ثامن کره نیوز،جدیدترین اخبار بازیگران و خوانندگان کره جنوبی فرش ماشینی 700 شانه طبیعت و سفر hayealssalat emohtava فلزیاب کاوش دانلود فایل ویبان