اگر در توییتر هستید ، شانس خوبی وجود دارد که در خلاقیت های تخیلی کیهانی الکس دیمیتروف و دوروتا لاسکی ، بهترین دوستانی که حساب Astro Poets را اجرا می کنند اتفاق افتاده است . در ماه اکتبر ، این دوتایی در حساب توییتر خود در حال گسترش است و اولین کتاب خود را با هم منتشر می کند ، Astro Poets: Guides Your Zodiac . (این یک کودک عقرب است - بعداً درباره این موضوع بعداً.) و اگر تا به حال فرصتی نزدیک و شخصی داشته اید که بتوانید تمام نظرات آنها را در مورد لانا دل ری ، روح فصل Leo Season ، آن Sexton و این بدانید که چرا؟ بنابراین تا به امروز یک قوس دریایی غیرممکن است ، شما شانس دارید زیرا شاعران آسترو به تور می روند . بوستل تمام جزئیات زیر را دارد.

 

 

در نوامبر 2016 ، درست پس از انتخاب دونالد ترامپ ، دیمیتروف و لاسکی شاعران آسترو را راه اندازی کردند. آنها به سرعت یک دنباله اختصاصی را جمع کردند و این حساب اکنون نزدیک به 500،000 هوادار دارد. هر یکشنبه ، دو طالع بینی توئیت برای هر یک از علائم - همه با امضای ترکیبی از متن ترانه و جرقه ای که شعر آنها را تعریف می کند ، رنگ آمیزی شده اند - اما آنها همچنین پست های ممتازی ، غبغب نجومی ، گزیده هایی از اشعار مورد علاقه خود را ارسال می کنند ، و لیست هایی را که هر کدام را اختصاص می دهد ، قرار می دهند. علائم با ایموجی ها ، یا خطوط امیلی دیکینسون یا فیلم های کلاسیک فرقه از دهه 90. این دو همچنین یک ستون مشاوره با موضوع طالع بینی برای مجله W می نویسند .

 

 

Astro Poets

@poetastrologers

Therapist: So have you been writing poetry 

Aquarius: Bitch I am poetry

 

۶٬۰۴۹

۸:۳۰ - ۲۵ تیر ۱۳۹۸

اطلاعات و حریم شخصی آگهی‌های توییتر

۱٬۷۰۸ نفر دارند درباره این صحبت می‌کنند

شاعران آسترو با حساب های دیگر طالع بینی تفاوت زیادی دارند زیرا سازندگان آن در واقع شاعران هستند که چندین مجموعه بین آنها وجود دارد. (اخیراً ، دیمیتروف با همكاری و خودمان را منتشر كرد ، و لسكی شیر را آزاد كرد .) برای این دوبله ، كاملاً منطقی است كه دو عشق خود را در یك پروژه اشتیاق قرار دهیم. دیمیتروف به بوستل گفت: "طالع بینی و شعر هر دو رمز و راز و رمز و راز در آنها وجود دارد."

 

 

"شاعران آسترو: راهنماهای شما برای زودیاک" توسط الکس دیمیتروف و دوروتا لاسکی

26.91 دلار

پیش سفارش در آمازون

کتاب جدید ، در تاریخ 29 اکتبر سال 2019 ، عشق و علاقه آنها به همه چیز زودیاک و همه چیز ادبی را به نمایش می گذارد. کتاب "شعرهای آسترو" که پس از نشانه های کلاسیک فرقه ای لیندا گودمن مدل شده است ، هر یک از علائم را با کاوش شخصیت های عمیق ارائه می دهد ، زیرا تنها یک شاعر می تواند آن را بنویسد.

 

در زیر ، بوستل در مورد تور کتاب های شاعران آسترو ، همه جزئیات را به همراه سؤال و پاسخ اختصاصی با الکس دیمیتروف و دوروتیا لاسکی آورده است:

 

 

به نظر شما بیشترین چیزی است که "ساجی" (الکس دیمیتروف) یا "برج حمل" (دوروتیا لاسکی) درباره شما دارد؟

 

 

Dorothea Lasky: من فکر می کنم آنچه که بیشترین اهمیت را در مورد برج حمل دارد این است که آنها هر کاری را انجام می دهند. من قطعاً راهی برای مذاکره در مورد زندگی روزمره خودم دارم که نوعی عملکرد است و بسیاری از افکار واقعی من را نقاب می زند. من این را یک مانور بسیار کلاسیک برج آریز می دانم. همچنین ، من معمولاً دروغگو بد هستم ، و اکثر کشی ها گفتن حقیقت را بسیار دشوار می دانند.

 

الكس ديميتروف: من فكر مي كنم مهمترين ساكيني در مورد من اين است كه من به آزادي وسواس مي كنم ، خواه اين آزادي خلاق باشد ، آزادي شخصي ، آزادي عاشقانه . من همه آزادي را دوست دارم! من هم بسیار محرمانه هستم و می دانم چه می خواهم.

 

چرا فکر می کنید عشق شما به طالع بینی با عشق به شعر خیلی خوب می آمیزد؟ آیا می توان انتظار داشت که هیچ یک از شعرهای شما را در کتاب ببینیم؟

 

لاسکی: فکر می کنم هر دو لنزهای درک جهان و تجربه انسانی هستند. هر دو طالع بینی و شعر نشان می دهد که زندگی ما دقیقاً آن چیزی نیست که به نظر می رسد و منطق انجمنی همان اندازه تفکر عقلی مهم است. هردو همچنین تحمل دیگران را آموزش می دهند. و بله! هر فصل با شعر اصلی یکی از ما به پایان می رسد. ما همچنین گزیده ای از اشعار زیبا توسط دیگران داریم.

 

دیمیتروف: طالع بینی و شعر هر دو رمز و راز و رمز و راز درون آنها وجود دارد و احتمالاً رمز و راز وجود دارد. من فقط فکر نمی کنم که هیچ یک از ما واقعاً چیزهای زیادی درباره ماهیت واقعیت بدانیم. شعر وانمود نمی کند که می داند ، و نه طالع بینی. اما آنها معتقدند که ندانستن خیلی خوب است ، و شاید این حقیقت ترین چیزی باشد که وجود دارد.

 

کتاب شما در تاریخ 29 اکتبر منتشر می شود و آنرا یک عقرب می کند. چه حسی در مورد آن داری؟

 

لاسکی: قطعاً احساس سرنوشت می کند. من یک وسواس مادام العمر با عقرب دارم ، احتمالاً به این دلیل که ماه عقرب دارم و همچنین به دلیل اینکه آنها نشانه ای جذاب هستند. بنابراین فقط اجتناب ناپذیر به نظر می رسد. همچنین ، عقرب علامتی است که ذاتاً به غیبت گره خورده است ، بنابراین معقول است که کتابی که به دنبال معانی پنهان زودیاک باشد ، این علامت باشد.

 

دیمیتروف: منظورم این است که این یک ساکر خواهد بود و بعد به آن فشار می آورد تا یک عقرب باشد. من حدس می زنم که در مورد آن وضعیت خوبی ندارم. من باید الان یک پدر عقرب باشم (وحشتناک). اما می دانید ، من هرگز صادقانه با عقرب وسواس نداشته ام. علائمی که بی نهایت وسواس زیادی از آن دارند عبارتند از: ماهی ، ترازو و لئو. اصولا نشانه هایی که مرا وسواس می کند! و من حدس می زنم Cancers . اما همانطور که [دوروتا] و همیشه می گویم ، "تولدهای ماه ژوئیه لازم نیست اعمال شوند."

 

Astro Poets: راهنمای شما برای زودیاک توسط الکس دیمیتروف و دوروته لاسکی در حال حاضر برای پیش سفارش موجود است .


دانلود کتاب درسی دیمیتروف ,طالع ,بینی ,عقرب ,کتاب ,مورد ,طالع بینی ,وجود دارد ,شاعران آسترو ,الکس دیمیتروف ,astro poets منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

رز تم خاطره بازی سایت جانز| مرکز دانلود فیلم مجله پزشکی ایمن ترافیک کالا پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان بیا برا خرید بررسی محصولات