همونطور که میدونید امکان حذف اکانت در اپلیکیشن تلگرام وجود نداره و شما برای اینکار باید از سایت تلگرام استفاده کنید. حذف حساب کاربری در تلگرام فرقی با بقیه تلگرام های فارسی مثل هاتگرام، موبوگرام و تگرام طلایی نداره و شرایط برای همه یکسان است.  

نکته: حذف یا دیلیت اکانت کاربری همه چت ها، گروها و کانال های شما رو برای همیشه پاک میکند.

  برای حذف حساب کاربری، ابتدا به لینک زیر برید و شماره همراه خودتون رو وارد کنید و دکمه Next رو بزنید. https://my.telegram.org/auth?to=deactivate    در اپلیکیشن تلگرام یک رمز برای شما ارسال میشه که باید اون رو کپی کنید و در فیلد Confirmation code وارد کنید و گزینه Sign in رو بزنید.    در صفحه ای که باز میشه قسمت ?Why are you leaving رو اگر مایل هستید، پر کنید و دکمه Done رو بزنید. این گزینه از شما میپرسه که چرا دارید تلگرام رو ترک میکنید و جواب دادن به آن اجباری نیست.    در این مرحله هم گزینه Yes, delete my account رو بزنید تا حساب کاربری شما برای همیشه حذف شود.    با استفاده از روش بالا خیلی ساده تونستید حساب کاربری تلگرام خود را حذف کنید. امکان دیگری هم که برای شما توسط تلگرام فراهم شده این هست که میتونید از حساب کاربری خود به صورت موقت خارج بشید یا Log out کنید. با این کار همه اطلاعات شما مثل گروه ها و . باقی خواهد ماند و اگر دوباره Log in کنید همه اطلاعات شما برمیگردد.

SEO consulting Toronto
Smart advertisement

other Article:

Tips on How to Take Wedding Photos for Beginners

Vision Tests for Driver’s Licence Applicants


freecomponents تلگرام ,کاربری ,بزنید ,حساب ,اکانت ,حساب کاربری ,برای همیشه ,اپلیکیشن تلگرام منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

محض یار مجله تفریحی سرگرمی گیم و بازی های رایانه ای│کاسپلی│فکت│ دانلود آهنگ جدید cebookPas shop moosigi سایت شادمهر کلاسیک m.ysana1369@gmail.com