سایت علیشمس

دست و پا زدن راحت تر است.

تخته های بلند در موج سواری کوچک بهتر هستند.

تخته های بلند دارای بینی های نازکی هستند که امواج بزرگتری را می گیرند.

شروع شدن

ابتدا روی زمین تمرین کنید. دسته بند را به پای پشت و دم تخته وصل کنید ، سپس روی تخته شکم را دراز بکشید تا بدن شما به طور مستقیم در وسط تخته قرار گیرد. از این وضعیت حرکت پارو زدن خود را با هر دو بازو تمرین کنید تا ماهیچه هایی را که کار می کنید حس کنید.

اگر راست دست باشید ، به طور کلی پای عقب شما پای راست شما خواهد بود. این موضع گیری "منظم" است. موقعی که تسمه روی پای چپ شما باشد ، این حالت "مسخره" نامیده می شود. در صورت تردید ، فقط کاری را انجام دهید که طبیعی ترین حالت را احساس می کند.

هنگامی که برای اولین بار موج سواری را یاد گرفتید فقط به آب نپرد وگرنه سریع ناامید خواهید شد. قبل از اینکه در حضور دیگران در ساحل باشید ، کمی وقت بگذارید و روی ماسه ها یا در خلوت حیاط خانه خود تمرین کنید.

 

برخاستن را تمرین کنید. "برخاستن" (یا "بلند شدن") روی موج و ایستادن روی تخته کمی تمرین را می طلبد. در حالی که روی تخته دراز کشیده اید ، دستان خود را از پارو به سمت بالا بیاورید و دستان خود را زیر سینه قرار دهید ، کف دست ها را روی تخته هیئت مدیره قرار دهید در حالی که انگشتانتان از دو طرف تخته موج حلقه می شود.

با یک حرکت سریع بدن خود را با بازوها به سمت بالا فشار دهید و پاها را به سمت بالا و زیر خود بچسبانید. یک پا را در جایی قرار دهید که دستان از بالا فشار داده شده و پای دیگر را حداقل به اندازه عرض شانه در پشت قرار دهید.

همانطور که شروع می کنید ، ممکن است آسان تر باشید که ابتدا به زانو در بیایید و سپس هر بار یک پا را بالا بیاورید تا در حالت ایستاده قرار بگیرید. سرعت آن از پرش به بالا کندتر است ، اما برای کسی که آماده پرش به بالا نیست ، به طور موثری کار می کند.

در هنگام برخاستن خود هرگز از ریل یا لبه های صفحه استفاده نکنید ، مگر اینکه بخواهید وقتی دستانتان از روی ریل شما لغزانند ، چانه خوبی بزنید.

اگر هنگام بلند شدن متوجه شدید که دست یا پایتان بلغزد ، ممکن است لازم باشد موم بیشتری روی تخته خود بمالید.

شما می توانید بدون وجود تخته موج سواری به بالا بپرید ، بنابراین در هر جایی که کمی فضای کافی دارید آن را انجام دهید تا وقتی که از انجام آن راحت باشید ، این کار را انجام دهید.

 


بازی و سرگرمی تخته ,دهید ,تمرین ,انجام ,دستان ,برخاستن ,قرار دهید ,تمرین کنید ,انجام دهید ,بالا فشار ,بالا بیاورید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کوآرو فیلم و انیمیشن خبر های جدید گیمری فروشگاه سایت بلاگ بیست معلوم الحال کینگ 2 مووی همای بی قرینه آرام کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.