چشم سالم

ملون با بتاکاروتن غنی شده است که برای افزایش بینایی و حفظ سلامتی چشم شما مفید است. بتاکاروتن به ویتامین A تبدیل می شود و از بدن ما برای ترمیم عملکرد چشم بخصوص در شرایط کم نور استفاده می شود.

منبع لیکوپن

لیکوپن یک ماده مفید است. لیکوپن را می توان در گوجه فرنگی یافت، اما مقدار لیکوپن در این میوه یافت می شود. ملون با لیکوپن غنی شده است. لیکوپن یک ترکیب فعال است که می تواند در از بین بردن سلول های خطرناک سرطان به ما کمک کند. لیکوپن نه تنها می تواند خطر ابتلا به سرطان را کاهش دهد بلکه خطر حمله قلبی را نیز کاهش می دهد. بنابراین، اگر می خواهید قلب سالم داشته باشید و از سرطان محافظت کنید، مصرف این میوه پیشنهاد می شود.

جلوگیری از دیابت

دیابت ناشی از مصرف بیش از حد چربی و غذاهای شیرین است. دیابت یک بیماری ژنتیکی است. اگرچه دیابت به عنوان بیماری ژنتیکی بسیار شناخته شده است ، اما به این معنی نیست که شما در برابر این بیماری آسیب پذیر نیستید. مقدار قند و آب موجود در این میوه می تواند به شما در متعادل کردن محتوای خطرناک غذاهایی که می خورید کمک کند. همچنین خربزه دارای کالری بالایی است که می تواند شما را از گرسنگی کامل و سالم کند.

 




ملونیا لیکوپن ,دیابت ,تواند ,بیماری ,میوه ,سرطان ,بیماری ژنتیکی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ارتقائ سطح امنیت فنی - مهندسی سنجش امیر کبیر جمعیت رهروان ولایت دفتر فنی مهندسی بهسازان شمال پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان تست اپلیکیشن و سایت فلاپو طراحی وبسایت