یکی از پرکاربردترین محصولات بهداشتی، که معمولا در هر خانه‌ای پیدا می‌شود، صابون است. تنوع صابون در بازار بسیار زیاد است؛ بااین‌حال، اگر دوست دارید خودتان دست‌به‌کار شوید و صابون‌هایی با عطر و طرح سفارشی درست کنید، این مطلب را از دست ندهید! در اینجا ۲۱ ایده ساده اما خلاقانه برای ساخت صابون در خانه را در نظر گرفته‌ایم. با درست‌کردن این صابون‌ها، نه‌تنها سرگرم می‌شوید، بلکه می‌توانید خلاقیت خود را بروز دهید و حتی هدیه‌هایی خاص و سفارشی درست کنید!

توجه داشته باشید که در این صابون‌های دست‌ساز از موادطبیعی و معطر استفاده می‌کنیم. این مواد به پوست‌تان آسیب نمی‌رسانند و با محیط زیست هم سازگار هستند. درضمن، برخلاف روش‌هایی که فقط در آنها صابون آماده را ذوب می‌کنند و در قالب‌های مختلف می‌ریزند، روش‌کار ما این است که ساخت خود صابون را هم به شما آموزش می‌دهیم. می‌توانید هر روشی را که دوست دارید، انتخاب کنید.


پولدار شو صابون ,ساخت ,ساخت صابون ,برای ساخت ,سفارشی درست منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ایلیا چت|چتروم ایلیا|ایلیا چت اصلی دانلود فایل های کمیاب فیلم جدید | دانلود فیلم ایرانی جایی برای نــــــــرفتن در خانه بمانیم و کسب درامد کنیم می خواهم اینجا بلند فکر کنم. سایت درسی کافه پارسی | CAFEPARSI دانلود فایل هر چی بخوای هست