مسئولان اقتصادی فرصت طلایی و بی‌سابقه شرایط برای رونق تولید را که به واسطه غیراقتصادی شدن واردات و کاهش تبلیغات کالاهای خارجی ایجاد شده، از دست ندهند.

گروه اقتصادی خبرگزاری آنا؛ رهبر انقلاب اسلامی در پیام نوروزی سال ۹۸، این سال را «رونق تولید» نامگذاری کردند. در بخشی از پیام ایشان آمده است: "تولید اگر چنانچه به راه بیفتد، هم میتواند مشکلات معیشتی را حل کند، هم میتواند استغناء کشور از بیگانگان و دشمنان را تأمین کند، هم میتواند مشکل اشتغال را برطرف کند، هم حتّی میتواند مشکل ارزش پول ملّی را تا حدود زیادی برطرف کند. لذاست که مسئله‌ی تولید به نظر من مسئله‌ی محوری امسال است؛ لذا من شعار را امسال این قرار دادم: «رونق تولید». باید همه تلاش کنند تولید در کشور رونق پیدا کند."

وقتی سال ۹۸ به عنوان رونق تولید نامگذاری می‌شد شاید کمتر کسی فکر می‌کرد که به زودی فرصتی بی‌سابقه برای تولید به واسطه عدم واردات کالا ایجاد شود.

امسال به دلیل افزایش نرخ ارز و غیراقتصادی بودن واردات، فرصتی طلایی برای رونق گرفتن تولید ایجاد شد و شاید به‌جرئت بتوان گفت این فرصت ویژه برای تولیدکنندگان ایرانی در ۱۰ سال گذشته بی‌سابقه بوده است.

تولید ,رونق ,میتواند ,کند، ,امسال ,فرصت ,رونق تولید ,میتواند مشکل ,برای رونق ,فرصت طلایی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه وی پی اس رایگان خرید اینترنتی بورس روغن صنعتی فیدار اویل اخبار بروز و لحظه ای