یران همواره با تحریم و فشارهای شدید اقتصادی دشمنان مواجه است و در این شرایط هیچ عاملی همچون پرداختن به مساله رونق تولید نمی تواند به عنوان محافظی کارآمد از پویایی اقتصاد ملی دفاع کند.

اقتصاد یکی از مهمترین ارکان حیات یک کشور است و به همین دلیل حفاظت از آن در برابر تهدیدات بیرونی برای همه کشورهای جهان از اهمیت ویژه ای برخوردار است، اما این مهم برای کشور ما که لحظه‌ای از توطئه‌های اقتصادی دشمنان در امان نیست، اهمیت دوچندانی دارد.
رونق تولید در یک نگاه کلی به معنای به کار افتادن چرخه تولید کشور در بخش‌های مختلف صنعتی، کشاورزی، فناوری و سایر حوزه هاست و علاوه بر تأمین نیازهای مردم در داخل، موجب ایجاد فرصت‌های شغلی جدید می‌شود.
در مقابل اگر جریان تولید در کشور رونق نداشته باشد، پای واردات بی رویه به میان می‌آید که نتیجه‌ای جز خروج ذخایر ارزی، کاهش فرصت‌های شغلی و وابستگی اقتصادی ندارد، به این ترتیب شرایطی فراهم می‌شود که دشمنان از طریق آن بتوانند فضای اقتصادی کشور را تحت فشار قرار دهند.
در همین رابطه خبرنگار ایرنا با شماری از مسئولان و کارشناسان اقتصادی استان قم به گفت و گو پرداخت و نظر آنان را پیرامون اهمیت مساله رونق تولید جویا شد.

تولید ,کشور ,اقتصادی ,رونق ,اهمیت ,اقتصاد ,رونق تولید ,فرصت‌های شغلی ,مساله رونق ,اقتصادی دشمنان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پارمیس آی آرتور|سایت اصلی وبلاگ شخصی امیر، روزمرگی های من قیمت طلامظنه بازار طلا مهندسی معکوس اینجا همه چی هست دیدار کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.