باربری تهران به عنوان قدیمی ترین شرکت حمل بار در تهران است که هم درون شهر تهران فعالیت می کند و هم از تهران به سایر شهرهای کشور سرویس دهی انجام می دهد. حمل بار از تهران به دهدشت از جمله سرویسهای باربری تهران محسوب می شود.
باربری تهران سالها قبل تحت نام تجاری نتسان فعالیت خود را در صنعت حمل و نقل کشور آغاز نموده و از ان روز به بعد در حال گسترش روز افزون شبکه حمل بار خود می باشد.
این باربری نخست به عنوان شرکتی که در زمینه حمل بار درون شهری فعالیت می کرد معروف شده. حمل بار بین محله ها و مناطق مختلف تهران و حومه در این چارچوب طبقه بندی می شود.
فعالیت این باربری به حمل بار درو شهری محدود نماند و با گسترش شبکه خود و تحت پوشش قرار دادن تمامی شهرهای کشور حمل بار درون شهری را نیز به بهترین شکل ممکن به انجام رساند. حمل بار از تهران به اقصی نقاط کشور به ارزانترین قیمت در باربری تهران به انجام می رسد.
حمل انواع بار و کالا و محصول و خرده بار و حتی اثاثیه منزل شما از تهران به دهدشت و بالعکس توسط باربری تهران با خدمات ویژه به انجام می رسد. همچنین حمل از تهران به سایر نقاط استان کوهکیلویه و بویر احمد مانند دوگنبدان و یاسوج و. نیز مشمول سرویس دهی باربری تهران قرار می گیرند.
اما آنچه خدمات باربری تهران را متمایز ساخته است تخفیفات ویژه این باربری می باشد که در کنار کیفیت بالای خدمات دهی در باربری تهران این شرکت را به شرکتی محبوب هم در زمینه حمل بار درون شهری و هم بین شهری در بین مردم تبدیل نموده است.
از جمله این تخفیفات می توان به تخفیف خارق العاده و استثنایی  هفتاد درصدی مدیریت باربری تهران نام برد.
این تخفیف فوق العاده هفتاد درصدی پس از کسر هزینه های مربوطه به خودرو مخصوص حمل بار و راننده که بیشترین سهم را در جا به جایی محموله مشتری برعهده دارند و همچنین کسر دستمزد کارگران ویژه بارگیری و تخلیه بار اعمال می گردد.
به عبارت دیگر در بخشی از مبلغ پرداختی توسط مشتری که به صورت متداول در بازار به عنوان سود خالص و پورسانت مدیریت باربری در نظر گرفته می شود باربری تهران تخفیف استثنایی هفتاد درصدی را اعمال نموده و سود خالص خود را به یک سوم کاهش داده است.
از جمله ویژگی های باربری تهران ارائه بارنامه معتبر است که اهمیت بسزایی در امر باربری دارد. اگر شرکتی که حمل بار شما را بر عهده گرفته نتواند بارنامه معتبر به شما ارائه دهد به این معناست که در جایی از کار خود دچار اشکال و نقص است.
بدین ترتیب در صورتی که در هنگام حمل بار احیانا مشکلی پیش اید و یا بار شما دچار آسیب دیدگی شود پیگیری مسئله برای شما بسیار دشوار تر خواهد بود.
اما باربری تهران در طی این سالها و با تلاش و پیگیری مداوم و با پشت سر گذاشتند تمامی شرویط مورد نظر ادارات مربوطه توانسته است مجوز های مورد ایشان را کسب کرده و این اجازه را بیابد که بارنامه معتبر برای هر فرآیند حمل بار خود به مشتری ارائه نماید.
از دیگر خدمات ویژه باربری تهران به کارگیری پرسنلی مجرب و با سابقه درخشان است که کارایی و راندمان بالایی داشته و در عین حال از اخلاق مشتری مدارانه و حرفه ای برخودار هستند. خوش رفتاری پرسنل باربری تهران همواره مورد رضایت و خشنودی مشتریان واقع گردیده است.
امیدواریم شما نیز با یک بار استفاده از خدمات حمل بار باربری تهران به یکی از مشتریان دائمی ما تبدیل شوید.

تهران ,باربری ,خدمات ,شهری ,فعالیت ,انجام ,باربری تهران ,هفتاد درصدی ,درون شهری ,بارنامه معتبر ,مدیریت باربری منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلودسریال دانلودفیلم دانلوداهنگ کالای ارزان ارزانترین فلزیاب 09102191330 تی وی سی / باشگاه دانلود ویدیو مدرس عصر رایان شبکه پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان ال سولز اونیو جلال ژاله میرممد