باربری تهران به عنوان معتبرترین و محبوب ترین باربری در کشور است که در دو زمینه حمل بار درون شهری و حمل بار بین شهری فعالیت گسترده ای را در طی سالهای اخیر داشته است. حمل بار از تهران به علی اباد کتول نیز از جمله این موارد به شمار می آید.
باربری تهران سالهاست که با نام تجاری نتسان در بین کارشناسان صنعت حمل و نقل و مردم به عنوان شرکتی معتبر و شناخته شده فعالیت می کند.
این باربری در دو زمینه کاری مختلف فعالیت خود را گسترش داده است. یکی از این دو زمینه حمل بار درون شهری می باشد که باربری تهران با حمل انواع بار از هر نقطه و محله شهر تهران به تمامی مناطق این شهر و شهرکهای حومه سرویس دهی می نماید.
دومین زمینه کاری باربری تهران حمل بار بین شهری می باشد که در این زمینه نیز باربری تهران با طراحی شبکه گسترده و بزرگ حمل و نقل در کشور و از تهران به تمامی شهرهای کشور توانسته است پوشش فوق العاده ای برای حمل بار از تهران به دیگر شهرها به شمار آید.
از جمله این سرویسهای گسترده می توان به حمل بار از تهران به شهر زیبای علی آباد کتول اشاره نمود. همچنین حمل انواع بار و خرده بار و محصول و کالا و اثاثیه منزل شما از تهران به سایر شهرهای استان سرسبز گلستان مانند گرگان و گنبد کاووس و بندر ترکمن و. نیز از جمله سرویسهای این باربری به شمار می اید.
اما ممکن است برای برخی این سوال ایجاد شود که باربری تهران چطور توانسته است به این سطح از اعتماد عمومی دست یابد و دلیل محبوبیت این باربری چیست؟
در پاسخ باید گفت که باربری تهران اهمیت بسیاری برای کسب رضایت مشتریان خود قایل است و در همین راستا با توجه به شرایط اقتصادی فعلی در نخستین قدم تخفیفات گسترده ای را برای حمل انواع بار در مسیرهای گوناگون در نظر گرفته است.
از جمله این تخفیفها می توان به تخفیف استثنایی هفتاد درصدی این باربری در زمینه هزینه مدیریتی اشاره نمود.
در توضیح باید گفت که هزینه حمل بار به چند بخش مختلف تقسیم می شود. بخش اصلی هزینه ای که مشتری پرداخت می کند به راننده و خودرو مخصوص حمل بار اختصاص دارد. بخشی نیز هزینه پرسنل و کارگرانی است که بار را در خودرو بارگیری می کنند.
اما بخش دیگری نیز بنا به عرف بازار به عنوان سود و پورسانت مدیریت در نظر گرفته می شود. باربری تهران با در نظر گرفتن تخفیف استثنایی هفتاد درصدی در این بخش عملا دو سوم سود خود را دریافت نکرده و از قیمت حمل بار کسر می کند.
عامل بعدی که در اعتبار باربری تهران موثر بوده است وقت شناسی و حضور به موقع خودروهای حمل بار در مبدا مورد نظر مشتری می باشد.
همچنین عدم تاخیر در بارگیری و انتقال بار تا مقصد سبب شده است که باربری تهران به یکی از سریع ترین شرکتهای حمل بار در تهران بدل شود که در کمترین زمان ممکن هر گونه بار و محموله ای را ضمن حفظ ایمنی کامل بار به مقصد می رساند.
رفتار پسندیده و اخلاق مشتری مدارانه پرسنل باربری تهران نیز از دیگر عاملهایی است که موجب موفقیت این باربری گردیده است.
شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع خدمات و تخفیفهای استثنایی باربری تهران با یکی از شماره های روابط عمومی این باربری که در سایت حاضر مندرج گردیده است تماس حاصل فرموده و در صورت تمایل سفارش حمل بار خود را نیز ثبت نمایید.

تهران ,باربری ,زمینه ,جمله ,هزینه ,انواع ,باربری تهران ,استثنایی هفتاد ,هفتاد درصدی ,تخفیف استثنایی ,آباد کتول ,استثنایی هفتاد درصدی ,تخفیف است? منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

محصولات کیهان طراحی اپلیکیشن و طراحی فروشگاه اینترنتی ♥عاشقانه ها♥ دنیای فیلم ساحل آرامش منجی پکیج یار سایت علمی و پژوهشی آسمان عقاب کوهستان دانلود فایل