باربری تهران با داشتن یکی از گسترده ترین شبکه های حمل بار بین شهری توانسته است در زمینه حمل بار از تهران به لاهیجان و همچنین حمل بار از تهران به اقصی نقاط ایران به عنوان یکی از معتبرترین و محبوب ترین شرکتهای باربری شناخته شود.
باربری تهران یکی از شناخته شده ترین و محبوب ترین شرکتهای حمل بار در کشور محسوب می شود که سالهاست با نام تجاری نتسان به فعالیت در حوزه حمل و نقل کشور علی الخصوص کلان شهر تهران مشغول بوده و به یکی از شرکتهای ریشه دار در این زمینه تبدیل شده است.
باربری تهران دو زمینه کاری متفاوت را برای فعالیت در حوزه حمل و نقل کشور انتخاب کرده است. نخست حمل بار درون شهری است که بین محله های مختلف شهر تهران و همچنین از مناطق گوناگون این شهر به شهرکهای اطراف و مناطق حومه تهران به انجام می رسد.
دومین زمینه کاری باربری تهران حمل بار برون شهری است. این باربری با ایجاد شبکه بسیار وسیع و گسترده ای در زمینه حمل بار بین شهری توانسته است کلیه مناطق و شهرهای کشور عزیزمان ایران را تحت پوشش خود قرار دهد و حمل بار از تهران به هر کجای ایران را به بهترین نحو به انجام برساند.
حمل انواع بار و خرده بار و محصول و کالا و اثاثیه  از تهران به شهر لاهیجان نیز از جمله سرویسهای باربری تهران محسوب می شود. همچنین این باربری انواع بار را از تهران به دیگر شهرهای استان گیلان مانند رشت و بندر انزلی و لنگرود و. حمل می نماید.
از جمله خدمات استثنایی باربری تهران که موجب محبوبیت بسیار این باربری در بین مردم شده است ارائه تخفیفات گوناگون توسط باربری تهران می باشد که توانسته این باربری را در بین صدها شرکت باربری دیگر در کشور به ارزانترین باربری بدل نماید.
از جمله این تخفیفها می توان به تخفیف استثنایی هفتاد درصدی مدیریتی باربری تهران اشاره نمود. باربری تهران پس از پرداخت دستمزد راننده و کارگران از مابقی مبلغ که اغلب به عنوان پورسانت مدیریت باربری در نظر گرفته می شود هفتاد درصد را کسر می نماید.
به عبارت ساده تر مدیریت باربری تهران از دو سوم سود خالص خود به نفع مشتری چشم پوشی کرده و قیمت نهایی حمل بار را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.
مدیریت باربری تهران همچنین معتقد است که قیمتهای ارزان به تنهایی نمی تواند موجب شود که این باربری اعتبار ابل توجهی را کسب نموده و حفظ کند. بلکه باربری تهران تلاش وافر و دائمی دارد که کیفیت خدمات دهی خود را نیز در بالاترین سطح نگهدارد.
به همین منظور نظارت گسترده ای از سوی مدیریت باربری تهران بر حمل انواع بار در مسیر های مختلف به انجام می رسد. تاکید مدیریت باربری تهران در وهله نخست اخلاق خوش و حرفه ای از سوی کارکنان این باربری است تا رضایت خاطر مشتریان جلب گردد.
همچنین تاکید مدیریت باربری تهران بر وقت شناسی و حضور به موقع در مبدا و همچنین سرعت عمل بالا و حمل بار به مقصد در کوتاه ترین زمان ممکن نیز از جمله دلایل بالا بودن کیفیت خدمات دهی در باربری تهران در مسیرهای طولانی به شمار می اید.
همه این موارد در شرایطی است که ایمنی کامل توسط پرسنل باربری تهران برای جلوگیری از ورود هر گونه آسیب به محموله مورد نظر مشتری رعایت می گردد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات و تخفیفهای باور نکردنی دیگر باربری تهران می توانید با شماره های روابط عمومی این شرکت تماس حاصل فرمایید.

 

تهران ,باربری ,مدیریت ,زمینه ,کشور ,جمله ,باربری تهران ,مدیریت باربری ,کیفیت خدمات ,تاکید مدیریت ,زمینه کاری ,مدیریت باربری تهران ,تاکید مدیریت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دنیای اخبار و فناوری فروشگاه ابزار یراق مدرن مووی ایران تولد دوباره الهامـــــــ بانو دفتر خدماتی و نظافتی پارسا اصفهان far30spider کلاغ سیاه دریایی